نظرات درباره کتاب غواص‌ها بوی نعنا می‌دهند و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب غواص‌ها بوی نعنا می‌دهند اثر حمید حسام

نظرات کاربران درباره کتاب غواص‌ها بوی نعنا می‌دهند

نویسنده:حمید حسام
انتشارات:انتشارات صریر
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۳از ۳۲ رأی
۴٫۳
(۳۲)
~یا زهرا(س)~
خیلیییی زیباست خیلیییییییی حتما کتابشو میخرم👌😢😢
رُز
🤔🤔🤔
ابومخلص
براتون توضیح فرستاد م الانم پیام بدین تا لینک همین کتاب و واستون ارسال کنم
homa51
قصه قهرمانی‌و شجاعت قهرمانان غواص کربلای ۴ بسیار شور انگیز وغرور آفرین است. به نظرم قصه کوتاه بود وبیشتر از این نیاز داشت که به آن پرداخته شود ونیز متن غلط املایی زیاد داشت وضمنا متن داستان به اندازه کافی روان و قابل فهم نبود .
بِنتُ الحِیدَر
📚 #غواص_هابوی_نعنامی_دهند / #حمیدحسام 🔹️ژنرال دست انداخت یقه‌ی پسر را گرفت و از زمین بلندش کرد و گفت: از اینها کوچکتری. ولی از همه‌شان مردتری، بزرگتری. و این اعتراف برای ژنرال زیاد خوب نبود، اما انگار خودش هم به هر قیمت میخواست مقاومت اسیر نوجوان را بشکند. گفت: از من چیزی بخواه‌. پسر فکر کرد و گفت: فقط یک لیوان آب. ژنرال لبخند زد و دستور آوردن داد و ما همه خیره به لیوان آب مانده بودیم و نگاه ژنرال، که نگاهش نشان میداد از اینکه توانسته غرور پسر را بشکند، راضی است. پسر لیوان را گرفت. همه‌مان انتظار داشتیم آبش را سر بکشد. اما این کار را نکرد. آستینش را زد بالا و با همان یک لیوان وضو گرفت و دنبال قبله گشت و ایستاد به نماز.
الهم صلی علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم
کتاب گنگ تمام شد.روان گفته نشده بود.جای کار بیشتری داشت.اما باز چون به شهیدان ختم میشد دوست داشتنی بود.
maryhzd
خیلی کوتاه بود ولی روایت های ناب خودش را هم داشت... ای کاش بعضی جاها یش را میشد با توضیحات بیشتر داستانی، تکمیل کرد تا تصویر بهتری از گردان غواصی به دست خواننده بدهد. و البته یک ایراد عجیب: توی فایل کنونی انگار همه «لا» را اشتباها با «ال» ریپلیس کردند و در نتیجه مثلا همه سلام ها شده ان سالم! امیدوارم این ایراد برطرف بشه.
mojtaba.k
سلام اگر میخواهید بیشتر و کاملتر در مورد غواص‌ها بدونید کتاب هفتادو دومین غواص را مطالعه کنید
گـل نـرگس . . .
من این کتاب رو از کتابخانه گرفتم واقعا زیبا و فوق العاده است و عملیات مهمی را شرح می دهد ولی در همین عملیات سختی ها و شیرینی ها را به تصویر می کشد به شدت پیشنهاد می شود برای خواندن.
venus
برای اینکه شهدایی زندگی کنیم باید روایت زندگی شهدا رو بخونیم کتاب بسیار عالی بود پیشنهاد میکنم بخونید.
گمنام
کتاب زیبایی بود
فکه (بهرام درخشان)
سوم تا پنجم دی ماه سال 65 یکی از تلخ ترین وقایع هشت سال جنگ ایران و عراق رقم خورد ، عملیات لو رفت به فاصله کمی از عملیات دستور توقف و عقب نشینی صادر شد
miss.mohammadian
متن کتاب بینظیر بود متاسفانه صدای گوینده و لحن ایشون بنظرم خوب نبود اگر مشکلات گویندگی نبود که عالی میشد
محبوبه . ش
این کتاب خاطراتی است از عملیات کربلای چهار و غواصان شهید. کم حجم و خواندنی. اما متاسفانه غلط املایی زیاد داشت.
maryam.a
کتاب خیلی خوبی بود و ماجرای شهدای مظلوم غواص رو اولین بار بود که میخوندم ولی متاسفانه پر از اشتباه چاپی و غلط املایی بود..
هفتصد و چهل و نه
نسخه چاپی این اشکالات رو نداره.‌..اشکالات نگارشی از نسخه الکترونیکیه
fp
بسیار عالی در تمام کتاب حماسه ، ایثار و فدارکاری موج میزند . قهرمانانی که هر کدام مایه افتخار ایران و ایرانی هستند . با گذشت ۳۲ سال از پایان دفاع مقدس هنوز هیچ کارگردانی حماسه این حماسه آفرینان را به تصویر نکشیده . جای تأسف دارد .
عاطی
غواص ها بوی نعنا میدهند ....درود بر روح پاک شهیدان خواندن این کتاب زمان زیادی را از شما نخواهد گرفت . مدت زمان کوتاهی را با مردان بی ادعای تاریخ سرزمینتان همراه شوید ...
مهدی کادیجانی
کتاب خوبی بود. از نوشته های آقای حمید حسام کتاب وقتی مهتاب گم شد رو پیشنهاد میکنم👌
AEM5313
شهدای غواص جزء اون ما ادراک های ۸ سال دفاع مقدس اند.جنس روایت ها ٬ دلاورمردی ها و حماسه آفرینی هاشون از یه جنس خاصیه .یه جور دیگه می خونی شون ٬ یه جور دیگه می شنوی شون ٬ یه جور دیگه احساساتتو جریحه دار میکنن٬یه جور دیگه به دل می شینن٬یه جور دیگه زخما و تیر و ترکش و خمپاره هاشون چنبره میزنه به قلبت ٬ یه جور دیگه اشکاتو درمیارن ٬ یه جور دیگه بی قرارت میکنن ٬ یه جور دیگه ........... تمام مناطق جنگی و راهیان عشق یک طرف ٬ اروند و علقمه یک طرف روایت های شهدای غواص٬ مثل آب اروند گاهی آرومه گاهی پرخروش .گاهی تو جزره گاهی تو مد٬ غریبی و مظلومیت شون عین شوری آب اروند نمک می پاشه به زخمای وجودت و می سوزونه چشماتو .به اشکات شوری مضاعف میده ...فرقی هم نداره کتاب پیش روت هفتاد و دومین غواص باشه یا غواص ها بوی نعنا میدهند. قصه همان است :«باید از سیم خاردار نفس گذشت.» این کتاب نقطه شروع مناسبی برای خواندن و دانستن از شهدای مظلوم و همیشه قهرمان غواصه به این امید که نقطه پایان نباشد. #قهرمانان آب #از کربلا باید به کربلا رسید. # ام الرصاص یاعلی
Mahmoud nazerian
باسلام به نظرم کتاب متن بانظمی ندارد و همچنین اشتباه و غلط املایی(تایپی)زیادی داردو اگر بخواهیم با کتابهایی در همین موضوع(دفاع مقدس)آن را مقایسه کنیم،مثل کتاب دا-من زنده ام و ... این کتاب کتابی تقریباًضعیف است و به معنای دقیق کلمه فضای عملیاتی کربلای ۴ و رشادت های غواصان شهیدمان را به تصویر نکشیده است...
محمدحسین
کتاب خیلی خوبی بود فقط غلط املایی تو متن زیاد داشت
پروانه
کتاب هفتاد و دومین غواص را هم بخوانید خاطرات غواص آزاده و جانباز کریم مطهری هست مکمل همین کتاب هست

حجم

۹۵۶٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

حجم

۹۵۶٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

قیمت:
۸,۵۰۰
۴,۲۵۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد