نظرات درباره کتاب قصه‌های شب برای مدیران و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب قصه‌های شب برای مدیران اثر هنری مینتزبرگ

نظرات کاربران درباره کتاب قصه‌های شب برای مدیران

۳٫۹
(۶۲)
محمد
کم پیش میاد اینو درباره یک کتاب بگم: واقعا لذت بردم؛ مینتزبرگ حکیم مدیریته واقعا کتاب شیرین و متفاوته؛ ترجمه هم خیلی عالیه؛ افرین به انتشارات میلکان کتابهای خیلی خوبی چاپ میکنه
HMS6312
کتاب به نظرم بطور خلاصه درباره اینه که مدیر یخورده از تخت سلطنتش بیاد پایین و در کنار نیروهاش مدیریت کنه. بجای تعدیل نیرو و بازی با آمارها سعی کنه به حرفهای کارکنانش گوش کنه تا سازمانش پیشرفت کنه. و یا اینکه با رفتن سر کلاسهای MBA نمیشه مدیر شد. قلم ساده و روانی داره. برای من که گیرایی مناسبی داشت. نیاز به تمرکز زیاد نداره و میتونید واقعا همون شبها بخونید. مثل کتابهای دیگه مدیریت نیست که خیلی قلمبه سلمبه حرف زده باشه. یجورایی انگار اصول کلی و مرام و مسلک مدیریت درست رو میخواد گوشزد کنه. نوعی توصیه نامه است. خوندنش برای مدیران چه مدیران تیم های کوچک، چه مدیران سازمان های بزرگ، مفید خواهد بود.
Miriam
کتابی مفید و کاربردی .من‌پیشنهاد میکنم .
H. Gh
خیلی کتاب جالبیه.... محتواهای انتزاعی رو ملموس و عینی آکنده به طنز توصیف میکنه....
Freeman
کتاب مختصر و مفیدی هست و دیدگاه و بینش خوبی در مورد مدیریت به افراد می‌ده.
ﻓﺮاﻧﻚ
کتاب فوق العاده ای به نظر من؛ مینتزبرگ به نظرم عمیق ترین متفکر دنیای مدیریته؛ من کتابها و نظرات مختلفی ازش خوندم هر بار در طول زندگیش افکارش جریانهای فکری مدیریت را تغییر داده؛ اگه تجربه مدیریتی داشته باشین به نظرم خیلی لذت میبرید؛ خصوصا اینکه ترجمه کتاب خیلی خیلی خوبه معلومه مترجمها مفاهیم و مضامین را درک کردند چون معمولا مینتزبرگ سخت مینویسد؛ واقعا پیشنهادش میکنم و پیشنهاد میکنم دونه دونه داستانهاش را بخونین و به هر داستانش فکر کنید و باهاش زندگی کنید تا مزه اش را حس کنید.
حسین احمدی
درباره ی مدیریت و مدیر بودن کتاب فوق العاده جذاب و خوبی بود... خیلی نکات کاربردی و خوبی داشت...
H.H
بنظرم این کتاب دیدگاه متفاوت و ایده‌های نویی ارائه کرده
Mahdi Hoseinirad
مینتزبزگ به عقیده من یکی از بزرگترین اندیشمندان واقعی مدیریت است ؛ مدیریت در عمل نه مدیریت در نظر
farshad
باید مدیریت کرده باشید تا به ارزش واقعی این کتاب پی ببرید
محمد
بسیار عالی با خوندن این کتاب از تجربیات یک استاد فرزانه و دنیا دیده (کسی که از سال ۱۹۶۸ در دانشگاه مک گیل تدریس کرده) بهره مند میشید. به نظرم این کتاب نه فقط برای مدیران سازمان ها، بلکه برای همه افراد جامعه (یک پدر، مغازه دار، کارمند. راننده و ...) برای داشتن رفتار بهتر و همینطور شناسایی علل نارسایی ها مفیده.
شهاب
کتاب خوبیه هیچوقت از خوندنش پشیمون نمیشید
mahbob
کتاب خوبی بود بخش هایی از کتاب واقعا خوب و کاربردی بود .ولی در مجموع کتاب خیلی فوق العاده ای نیست هرچند ارزشمنده
محمد
باید تجربه کار کردن و لمس کردن سیستم های مدیریتی که مینتزبرگ تو این کتاب نقدش کرده رو داشته باشید تا عیار این کتاب براتون مشخص بشه...
میمْ؛ مثلِ مَنْ
با توجه به عنوانش فکر میکردم نکاتی در مورد مدیریت باشه. همین طور هم بود. تقریبا نیمه اول کتاب کاربردی تر بود ولی نیمه دوم کلی گویی داشت.
علی نیکوبر
این کتاب فضای متفاوتی در خصوص مدیریت به روی ما می‌گشاید، فضایی فراتر از اعداد و ارقام و استراتژی‌ها. و برخی فرضیات و روش‌های مرسومی که در حوزه مدیریت باب شده را زیر سؤال می‌برد، و راهکاری بهتر برای آن ارائه می‌دهد. این کتاب، همانند کتاب مدیریت نظام سلامت، دیدگاه بنده را تکمیل کرد و ترجمه خیلی خوبی هم داشت. امیدوارم بتوانم در زندگی از نکاتی که نوشتم و به خاطر سپردم استفاده کنم و برای دوستانم توضیح دهم. با تشکر
bijan
کتابی با دید متفاوت به مدیریت و عوامل موثر بر آن . نظرات کاملا متفاوت و اساسی برای بهتر شدن حسب و کار
کتابدوست
با سلام آقای میتنزبرگ از دانشمندان مورد علاقه من در مدیریت است. او در این کتاب دیدگاه و تجربه های مفاهیم مدیریت در حال حاضر بیان می کند. من این کتاب را مطالعه کرده ام و در حال اندیشه به مطالب آن هستم که امیدوارم دانش مرا به دانایی و عمل نزدیک کند. به دوستانی که علاقمند مباحث تخصصی مدیریت هستند پیشنهاد می کنم، اگر چه ترجمه خوبی ندارد. ولی بهر حال کتابی قابل خواندن و اندیشیدن است.
ﻓﺮاﻧﻚ
برعکس شما من معتقدم ترجمه کتاب خیلی خوب بود چون مینتزبرگ اصطلاحات خاصی را با منظور خاص به کار میبره توی ترجمه این اصطلاحات شفاف شده و خیلی خوب ترجمه کردند
محمدرضا
کتاب جذابیه. داستان هاش کوتاهه و میشه واقعا بهش عنوان قصه های شب رو اطلاق کرد. هدف اصلی کتاب به چالش کشیدن برخی از باورهای غلط و سنتی مدیریت هست و اتفاقا به نظرم به این هدف دست پیدا کرده، چرا که مطالبش خیلی کاربردی بود. خودم دانشجوی مدیریتم و این کتاب رو به همه دانشجویان و مدیران توصیه میکنم؛ ولی مطمئن نیستم قسمتایی از این کتاب برای کسانی که در این عرصه فعالیت نمیکنن، جالب یا واضح باشه. یک ایرادی هم که بنظرم اومد، اینکه معادل انگلیسی و توضیح مختصری پیرامون واژگان علمی مدیریتی نیاورده بود.
abolfazl4001
عالی نبود ولی خوب بود
s.naser nurbakhsh
کتابی بسیار کاربردی برای هر کسی که مدیر و رهبر است و می خواهد توانایی های کاربردی اش را ارتقا دهد

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

قیمت:
۵۹,۰۰۰
۲۹,۵۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد