نظرات درباره کتاب پارسیان و من، جلد دوم؛ راز کوه پرنده و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب پارسیان و من، جلد دوم؛ راز کوه پرنده اثر آرمان آرین

نظرات کاربران درباره کتاب پارسیان و من، جلد دوم؛ راز کوه پرنده

۴٫۴
(۵۸)
Amir.M
کتاب بسیار عالی توصیه می کنم مجموعه های دیگر آرمان آرین را هم بخوانید
a_lovely_sister
این کتاب و دو جلد دیگه ش رو موقعی که دبیرستان بودم خوندم و واقعا عالی بود . مخصوصا برای نوجوان ها خیلی خوب و جذاب و مفیده
Reza
نه درست نیست در جلد اول پسره داخل جنگل زندگی میکرد در جلد دوم پسره پدرومادرش مکانیک بودند
abolfazl
منم موقع دبیرستانی بودم خوندم یادم میاد قبلش پسره دهاتی بودش نه مکانیکی؟ میخوام دوباره بخونمش ولی احساس میکنم کتاب تغییر کرده ... درسته.......
h
شاید اگر پیش از خواندن این کتاب جلدهای دیگر این مجموعه یا دیگر نوشته‌های آرمان آرین را خوانده باشید، نتوانید لقب فوق‌العاده را به این کتاب نسبت دهید . اما آنچه که در این کتاب شما را وادار به خواندن میکند؛چیست؟ •همراه شدن با به‌نام‌ترین اساطیر، این‌بار آشناتر و نزدیکتر از همیشه به عنوان یک انسان عادی •همذات پنداری با اشخاص در فضایی که بسیار قوی ساخته شده است . •شخصیت‌های معروف و محبوبی که در اینجا در کنار ابهت همیشگی‌شان که در ذهن ما نقش بسته است ، بسیار انسانی تر و دردسترس‌تر از همیشه به نظر میرسند
narges
کتاب، بخشی از سه گانه پارسیان و من هستش که این سه گانه تو هر جلد، سعی داره یه بخشی از تاریخ ایران رو درقالب داستان تعریف کنه. تو این جلد قراره داستان‌های ایران درزمان رستم و کیکاووس رو از زبان سیاوش بخونیم. کتاب خیلی روانه و من با اینکه دومین بار بود که خوندمش اما نتونستم زمین بذارم. پ.ن: جلد اول و جلد سوم قشنگ تر از اینن.
gandom
سه جلد کتاب و به همه توصیه میکنم مخصوصا نوجوان هایی که به داستان های تخیلی علاقه دارند
vafa
به نظر می‌رسه برداشت آزاد آقای آرین از شاهنامه، زیادی آزاد بوده و داوران هم از این برداشت آزاد، خیلی بدشون نیومده. در جلد دوم با عنوان "رستم" آقای آرین تمام اتفاقاتی که در زندگی رستم افتاده رو پس و پیش و کم و بیش با تلفیق داستان سیاوش نوشتند و هرطور دوست داشتند اتفاقات رو تعبیر کردند! مشخصه که این موضوع برای یه نوجوان گیج‌کننده میشه! این کتاب سرشار از تضاده که من رو هنگام خواندن، واقعا آزرده کرد. مثلا از سرمای زمستان و برف و... کلی تعریف می‌شد و بعد یه دفعه توی همون سرما رستم و سیاوش به آب افتادن و سرسبزی مناظر لذت بردند. علاوه بر اینها، به نظر می‌رسه اواخر داستان نویسنده برای نوشتن حوصله نداشتن و فقط داستان رو کش می‌دادن.🤌🏿 به هر جهت، فکر می‌کنم نخواندنش بهتر باشه.
zinoo
این کتابو که میخوندم چنان با اب و تاب برای دوستم تعریف کردم که اونم شروع کرد به خوندنش، کتاب های جناب آرین رو به کسایی که به اساطیر ایران علاقمند هستند توصبه میکنم🕊️
maryam
خوب بود
zeinab_ghanbaryian
مجموعه پارسیان و من یک داستان بی نظیر با مفاهیم عمیقه، که علاوه بر حضور تو یه دنیای خارق العاده، مفاهیم انسانی مثل خشم، طمع، حسادت، شجاعت، تفکر خلاق، انسانیت، ظلم ستیزی و. فداکاری رو نمایش میده؛ و حس میهندوستی زیادی که به وجود میاره، باعث جریان پیدا کردن عشق تو قلب خاننده میشه. راز کوه پرنده، تو رو میبره به بخش اساتیری تاریخی قصه، میخواد به ما بفهمونه تاریخ خیلی مهمه برای سو استفاده از این تاریخ کهن طمع دارن، و از شما برای رسیدن بهش استفاده میکنن. خودشون دستشون به این تمدن قوی و ریشهدار نمیرسه؛ فقط شما میتونید، دو‌دستی تقدیمشون کنید. به خودتون بیاید. این کتاب، به باز سازی استوره های ایران میپردازه و خلاصه میخواد نشون بده، ایران امروز همون ایران کهن و قهرماناشه. اونا انتخاب کردن قهرمان دوران خودشون باشن. تو چی؟ میتونی قهرمان دوران خودت باشی؟
سیمین
از مطالعه این کتاب بسیار لذت برم ،ممنون از نویسنده گرامی
AMIN
عالی و فوق العاده
نام من میناست
سری های پارسیان و من بهترین و قشنگترین کتاب هایی ان که تو ژانر فانتزی تو عمرم خوندم. هر بار میگم کتاب بعدیش ممکن نیست به اندازه قبلی قشنگ باشه هربار سوپرایز میشم. منکه نسبت به رستم بی تفاوت بودم توی این کتاب براش مثل ابر بهار اشک ریختم. ممنون از اقای آرمان آرین بخاطر آشناکردن مردم با اسطوره های ایرانی طوری ک توی دلشون جا باز کنه و عاشقشون بشن.
کاربر ۵۱۹۲۴۸۴
من تا آخر نخوندم آخرش چی می شه
Reyhane Asayesh
من این کتاب رو اوایل نوجوانی خوندم فقط میتونم بگم دم آقای آرین گرم من با کتاب های ایشون ملی گرا شدم زیباترین داستان رو داره از دستش ندید کاش میشد قدر این کتاب ها دونسته بشه و فیلم هاش ساخته بشه.
زوروجیرو
با اینکه زیبا بود ولی به اعتقاد من کتاب اول زیباتر بود. دنیای نویسندگی عرصه‌ی بی پایان انتخاب هاست ولی من به شخصه انتظار داشتم جلدهای بعدی هم ادامه‌ی داستان‌گویی اردشیر باشد و گمان میکنم سیاوش نتوانسته به خوبی جای اردشیر را بگیرد.
Amir10
به نسبت جلد قبلی نظر من را جلب نکرد به طوری که تا آخر نتوانستم بخوانم. کشش لازم رو از نظر من نداشت و شخصیت‌پردازی رستم جالب نبود.
PaRsA_0_7
عالییییییییییی هر سه جلدشو بخونین خیلی باخاله
لطفا یک کتاب عاشقانه خوب معرفی کنید
خیلی عالی بود هرچی میخوندم سیر نمیشدم بس که قشنگ نوشته بود.درمورد پهلوان ایرانی مون هم مطالب زیادی یاد گرفتم
MSAA
بسیار کتاب خوبی هست
کاربر ۲۵۰۸۹۶۷
عالی بهترین رمانی که تا الان خوندم اما من رایگانشو دارم رایگان دانلود کنید چرا پول میدید

حجم

۲۴۴٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۴

تعداد صفحه‌ها

۲۹۹ صفحه

حجم

۲۴۴٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۴

تعداد صفحه‌ها

۲۹۹ صفحه

قیمت:
۶۸,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد