نظرات درباره کتاب برخورد قطعه‌ی گم شده با دایره‌ی بزرگ و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب برخورد قطعه‌ی گم شده با دایره‌ی بزرگ اثر شل  سیلوراستاین

نظرات کاربران درباره کتاب برخورد قطعه‌ی گم شده با دایره‌ی بزرگ

۴٫۷
(۳۸)
totoro
اگه میخواید برای کسی که نمیدونید سلیقه ی کتاب خوندنش چطوریه،یعنی نمیدونید چجور کتابی دوست داره بخونه، یا اصن کلا نمیدونید چی دوست داره، یک هدیه بخرید،پیشنهاد میدم این کتابو(البته به صورت فیزیکی)بخرید. هم تصاویر قشنگی داره و هم داستان ساده، کوتاه و جذابی که بعید میدونم کسی ازش خوشش نیاد و هم قیمت خوب.مناسب برای وقتایی که یه هدیه کوچولو لازمه(قیمت چاپی تا زمان نوشتن این نظر ۱۰ تومن میباشد)
ࡅ߭ܥ‌‌ߊ
عه یک اتاکو
kaka sangi
کتاب های اقای شل سیلور استاین در حین سادگی بسیار پر معنا و زیبا هستن حتما توصیه میکنم تمام کتاب های این نوسنده رد و بخوانید.
mary
کتابی طنز که به انسان یاد آوری کنه اگر میخوای رشد کنی باید خودت تلاش کنی
sadra va maman
فوقالعاده عالی
soniya
داستان بسیار ساده اما آموزنده‌ای داشت. درسی که از این کتاب گرفتم این بود که ما خودمون می‌تونیم خودمون رو کامل کنیم و اگر هدفی داریم نباید منتظر باشیم تا کسی بیاد به ما در راه رسیدن به آن هدف یاری برسونه بلکه خودمون باید اقدام و پافشاری کنیم تا به خواسته خودمون برسیم. زیبا بود. متشکرم.
HOSSEIN
زمانی که نمونه کتاب را خواندم متوجه شدم این کتاب بیشتر از چیزی که به نظر میرسد معنا و مفهوم دارد حتی میتونم بگم این کتاب انچنان طرز زندگی کردن و فکر کردن ما رو زیرسوال میبره که تا چندین هفته شما فقط دارید به این فکر میکنید که منظورش چی بوده طرز نگاه کردنتون به قضایا تغییر خواهد کرد اگر درکش کنید
09195575434
سلام. هرکسی در هر موقعیتی، به اندازه ی درکش از کتاب بهره می برد. این کتاب هم سمبلیک است. در واقع دایره، یعنی ما آدمها. هنوز هم پس از گذشت 10 سال، درس بزرگی از این کتاب گرفته ام که به درد فرزند معلولم می خورد. چقدر نوع نگاه انسان به مشکلات زندگی در روحیه ی فرد تاثیرگذار است. ولاتهنوا و لاتحزنوا و انتم الاعلون، ان کنتم مومنین. نگاه انسان مومن به خدا، نگاه امیدوارانه است در صورتی که باخدا باشد، از همه برتر می شود.
🌈maryaysa🌈
عالی👍👍👍👍👌👌👌👌
شکوفه
خیلی دوستش داشتم
mahtab&friends
به سادگی مفهومش رو رسونده بود. خوندنش آدم رو خسته نمی کرد. درباره ی استقلال داشتن به خود متکی بودن و منتظر ناجی ننشستن بود.
Fatemeh
با اینکه کمی ساده بود ولی بسیار آموزنده هم بود.💚👍
کاربر ۹۰۸۱۹۶
خیلی کتاب جالب و زیبایی هست و فقط برای کودک و نوجوان نیست. فقط صفحه‌آراییش مناسب نسخه الکترونیکی و موبایل نبود و کاشکی طاقچه طوری تنظیم کند که در گوشی خیلی بهتر دیده شود🙏🏻
Bahara Shirazi
از خوندنش حسابی کیف کردم. به عنوان یک بزرگسال هم لذت بردم. نویسنده خیلی زیبا مفاهیم متعددی رو توی این داستان کوتاه گنجونده.
کاربر ۳۵۲۶۱۹۱
کتاب خیلی دوست داشتنی هست. و من خوشحالم که خوندمش.شاید کمی اسپویل باشه اما جمله قشنگی توش بود: قطعه گمشده گفت ولی من گوشه های تیزی دارم که با اونها نمیشه قل خورد. دایره بزرگ گفت: گوشه ها ساییده میشن گوشه های ما هم ساییده میشن،کافیه که بخوایم🎈
faezeh
عالی بود👍🏻
شَیدیم
خیلی بامزس کوتاهه چرا رایگان نمی کنید؟

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۴

تعداد صفحه‌ها

۵۶ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۴

تعداد صفحه‌ها

۵۶ صفحه

قیمت:
۵,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد