نظرات درباره کتاب دیدار قطعۀ گمشده با دایرۀ کامل و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب دیدار قطعۀ گمشده با دایرۀ کامل اثر شل  سیلوراستاین

نظرات کاربران درباره کتاب دیدار قطعۀ گمشده با دایرۀ کامل

۴٫۷
(۹۹)
مـَه‌سـا
یه روز یه قطعه گمشده ...زیرِ آسمون...تنهایِ تنها به دنبالِ نیمه گمشده‌ا‌ش می گشت چیزی که باهاش کامل شه اما با هیچ کس کامل نمیشد..‌ینفر کوچک بود براش و یه نفر بزرگ. ینفر زیادی پر بود ینفر زیادی خالی. بعضیها حتی نمیدونستن نیمه گمشده چیه ؟! تا اینکه یک دایره کامل از راه رسید و... . . _____________ پیامی که داستان به خواننده منتقل می‌کنه واقعا جای تامل داره برداشتی که من از کتاب کردم این بود که همه ما انسان ها کاملیم حتما لازم نیست ینفر بیاد تا ما رو کامل کنه فقط کافیه براش تلاش کنیم هرچقدر که سخت و طاقت فرسا باشه... داستانی کوتاه اما آموزنده...از دستش ندید.
خگ
از لحاظ جسمی ناقصیم. از لحاظ روحی کاملیم
مهیار
👌🏼
نون صات
بسمه کتابای کمی وجود دارن که وقت کمی ازت بگیرن و خیلی چیزا در قبالش بهت بدن؛ یک معامله کاملا به صرفه! کتاب زیبایی که در نهایت شاید "سادگی"( که از بلوغ محتواش اومده) ولی بسیار به جان میشینه.
Elham jannesari
بلند شد، افتاد. بلند شد، افتاد. بلند شد، افتاد. بعد شکلش شروع کرد به عوض شدن... . ما قطعه ی گم شده ی هیچ کس نیستیم. فقط باید دست از انتظار برداریم و خودمون راه بیفتیم. حتی اگه ۱۰۰۰ بار بخوریم زمین.چون همین زمین خوردنان که به ما شکل میدن.
sogand
این کتاب فوق العاده بود کتابی به ظاهر کودکانه که خیلی چیزارو میتونه به همه ما یاد بده اینکه ما برای کامل شدن نباید حتما منتظر کسی باشیم تا بیاد ما رو کامل و خوشبخت کنه و خودمون باید دست به کار شیم تا بتونیم خودمونو کامل کنیم و از زندگی لذت ببریم:)
AλI
یکی از زیباترین کتاب‌های کوتاه طاقچه! کمتر از پنج دقیقه وقت میگیره اما هر نیم‌خط و هر صفحه‌اش ده‌ها درس ارزشمند داره... برای تمام سنین پیشنهاد می‌کنم، حداقل یک‌بار خوندنش لازمه.
فرهمند
چقدر راحت و زیبا و شیرین میشه عمیق ترین مفاهیم رو بیان کرد. غایت هنر به نظر من همینه. عاشقتم شل سیلور استاین🤗
امیررضا
اونقدری که کتاب های کودک به آدم تلنگر میزنن و باعث فکر کردن میشن کتاب های نشرای پر فروش و پر مدعامون نمیزنن☻ شل سیلوراستاین نویسنده ای که ساده، دوست داشتنی، بدون اضافه گویی و درست نوشت. نکته پایانی: از این به بعد هر چند وقت یه بار باید برم تو کار کتاب کودک و از اونجا بردارم بخونم، کودک درون آدمو بیدار میکنه و بین کتاب های سختی که میخونیم این کتاب ها خیلی حال خوب میده و همینطور از قوانین زندگی برامون گپ میزنه :)
علی ایزدی
بیایید به وسیله‌ی داستان‌های حکیمانه به کودکانمان حکمت را بیاموزیم🌷
علی ایزدی
موافقم♥️
Âmin
کتاب خیلی جالبی است. و فرآیند رسیدن به تکامل را خیلی ساده شرح می دهد.
نازبانو
عالی ، پر از درسه
Agness
چقد دوست داشتنیه😍
پورخاندانی
یک سهل ممتنع عااالی بود. یکی از اون نوشته ها که می شه باهاش خیلی از ناگفته ها رو به بچه ها توضیح داد و خیلی از نا دیده ها رو به بزرگترها نشون داد.😊
SANA
بسیار زیبا و عالی؛کلی دوستش داشتم.ما هممون در ابتدا نگاهمون به خودمون مثل یک قطعه ی گمشده هست که بدنبال کسی میگردیم که با اون کامل بشیم و یا کاملش کنیم. اما این کتاب به زیبایی هرچه تمامتر اینو میرسونه که این نگاه چگونه لازمه تغییر کنه. نه تنها بدنبال کسی نباشیم‌ برای کامل کردنمون. بلکه به تنهایی و زیبایی سفر کامل شدن خودمون رو شروع کنیم.
|قافیه باران|
به نظرم این کتابها کاملا برای بزرگسال هستن نه کودک!😳 معانی خیلی عمیق در عین سادگی! بسیار دلنشین 💚👌💙
faride
دوستان جان ، کلیپ این کتاب هم موجوده خیلی جالبه سرچ کنید براتون بیاره
Nima Mohsenpour
مفاهیم عمیق و خواندنی در قالب بیانی ساده و جذاب. مهمترینش اینه که انقدر منتظر کسی نباشیم که مارو کامل کنه و خود ما شروع به کامل شدن خودمون کنیم! انقدر انتظار بیهوده هیچ کمکی نمیکنه
Nausica96
یکی از معناگرا ترین کتاب ها. از بچگی تا به الان این کتاب و شازده کوچولو رو هر سالی که میخونم, به دریافت جدیدی میرسم:-)
Mr.Cooper
داستانی که ۵ دقیقه بیشتر(با احتساب تنبلان گرامی) وقت نمیگیرد اما مدت ها در ذهن میچرخد ارزشمند کوتاه موثر
سمیرا
بسیار جذاب بود.
Bahar M
محشر بود
Army Girl
عالییییی سیب😍😍😍😅

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۴۲ صفحه

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۴۲ صفحه

قیمت:
۲۱,۰۰۰
۱۶,۸۰۰
۲۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲۳صفحه بعد