نظرات درباره کتاب اساطیر نورس و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب اساطیر نورس اثر نیل گیمن

نظرات کاربران درباره کتاب اساطیر نورس

نویسنده:نیل گیمن
امتیاز:
۴.۲از ۴۶ رأی
۴٫۲
(۴۶)
XoERFANoX
اگر دوست دارید با اساطیر نورس و دنیایشان آشنا بشید اونهم با داستان های زیبا به قلم آقای نیل گیمن ،پیشنهاد میشه
pejmannavi
من این کتاب رو نخوندم اما بخاطر اینکه به اساطیر جهان علاقمندم و بخش بزرگی از کتابخانه ام رو چنین کتابهایی تشکیل میده, قبلا با این کتاب آشنا بودم. مهمترین نکته کتاب که باید موقع خرید بهش توجه کنید اینه که این کتاب مجموعه ای معتبر درباره اساطیر نورس نیست. معمولا قصه های اساطیری مجموعه پراکنده ای از داستانهای مختلفه که حتی گاهی با هم تناقض هم دارند. نویسنده این کتاب با تسلط کافی به این داستانها و با کمک تخیل خوب خودش, از این روایات گسسته داستانی واحد و به هم پیوسته خلق کرده که میتونه مخاطبش رو کاملا سرگرم کنه اما اگر خواننده قصدش از مطالعه, اسطوره شناسی باشه, کتاب ارزشی نداره. پیشنهاد میکنم قبل از خرید, مقدمه نویسنده رو بخونید و بعد خرید کنید.
شهرزاد
آقای pejmannavi خیلی ممنون از اطلاعاتی که دادید .🙏🏻🌺
کاربر 4338405
کتاب راجب اسطوره شناسی نه ولی راجب داستاناش معرفی میکنید؟
pejmannavi
اغلب مباحث اساطیری از کتابهای مختلف جمع آوری شده و بعد توسط نویسندگان دیگه در قصه پردازیها مورد استفاده قرار گرفته در نتیجه ممکنه خیلی چیزهایی که شما از تایتانها در قصه های امروزی شنیدی اصلا بخش از اسطوره نباشه. در رابطه با موضوع تایتانها احتمالا توی آثار هزیود چیزیهایی پیدا کنی. دو کتابش به نامهای "تیوگونیا" یا "تبارنامه خدایان" و "کارها و روزها" شاید مهمترین آثار برای شناسایی و تحقیق درباره خدایان یونانیه. ترجمه فارسی هم داره که البته شک دارم پیداش کنی.
محمد میرزاد
خیلی کتاب عالیه من تونستم با خوندن این کتاب بخشی از تئوری های بازی خدای جنگ رو بفهمم فکر کنم داستان بازی خدای جنگ راگناروک همین باشه اونایی که میخوان داستان بازی خدای جنگ و نسخه بعدیش یعنی راگناروک رو بهتر بفهمن این کتاب رو حتما مطالعه کنن
محمد
سلام محمد میگم برای ادامه داستان God of War بعد از این کتاب چیه پیشنهاد میکنی؟ چند وقت پیش اودیسه خوندم که دقیق نمیدونم از کدوم نشر ولی اصلا ترجمه خوبی نداشت
Mohammad amin Taheri
عالیه
عشق کتاب
درمورد ترول ها چیزی داره؟
kratosfan
در کل کتاب بسیار زیبا هستش و کسایی که گیمر هستن تو درک تئوری ها و دیالوگ های بازی گاد او وار 2018 خیلی کمک میکنه
صادقی
کتاب معرکه است اما ترجمه در حق قلم استادانه گیمن جفا کرده به نظرم. البته واقعا ترجمه صحیح گیمن کار ساده ای نیست
pamela
این کتاب خیلی قشنگ بود . بهتره کتاب خدایان یونان را هم بخوانید . هردو کتاب عالی هستند.
A
👌🏻👌🏼👌🏽👌🏾👌🏿👌
Arash
کتاب مقدمه ای داستانی و انتخابی در مورد اساطیر اسکاندیناوی هست که با داستان آفرینش اسطوره ای شروع میشه که جذاب گیرا ولی بیش از حد خلاصه است و با داستان هایی از اودین و ثور و لوکی و دیگر خدایان ادامه پیدا میکنه که همگی جذابن و در آخر با داستان راگنوراک په پایان میرسه. برای آشنا شدن با اساطیر نورس کتاب خوبی بود.
شایان کریمی
عالی هرکسی که گیمر هست و یکی از ترفدار های بازی خدای جنگ هست حتما بخونه ولی این کتاب به درد دیالوگ های خدای جنگ 2018 میخوره که داره میگه
کاربر ۲۴۲۲۲۴۵
طرفدار*
Elgar
سلام من عاشق ای کتاب شدم. خیلی کتاب خوبیه. حتما و حتما اگر به داستان های اساطیری و افسانه ها علاقه دارین بخونین پشیمون نمیشین.
Elender
کتاب جالبی بود و توصیه می‌کنم.
Arthur
عالی
MGH
این کتاب مقدس بنده ست.. یک کتاب که برای من!!! مثل یک کتاب معتبر دینی میمونه و من یک مومن افراطی! انقدر که عاشق این کتاب هستم تا همیشه!! پیشنهاد اکید میکنم!! (متاسفانه ترجمه ی این سری مقداری فقط مقدار جزئی برخی جاها ضعیف بود)
Zainab
کسی میدونه این همون کتاب خدایان آمریکایی هست یا نه؟
faeze sadeghi
من بعد از بازی کردن god of war 4 بشدت کنجکاو شدم وقتی شنیدم نسخه پنجم راجع به رگناراکه توی خوندنش دریغ نکردم . فوق العادس فوق العاده! حتما پیشنهاد میکنم بخونین .
Imhym
خیلی عالی
mostafa
به کسانیکه به اساطیر نورس علاقه دارن حتما توصیه میکنم این کتاب رو بخونن. واینکه یکی از بهترین کتاب هایی هست که تا حالا خوندم.
Tanya Ronnie Kaufman
خیلی جالبه مخصوصا من که عاشق اینجوری چیزا هستم قسمت هایی که لوکی داره رو خیلی دوست دارم🙂😍😍🤩🤩🤩 پیشنهاد میدم بخرید😄😄

حجم

۲۳۱٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۸۸ صفحه

حجم

۲۳۱٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۸۸ صفحه

قیمت:
۷۰,۰۰۰
۴۲,۰۰۰
۴۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد