نظرات درباره کتاب پسران دوزخ؛ فرزندان قابیل و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب پسران دوزخ؛ فرزندان قابیل اثر مجید پورولی کلشتری

نظرات کاربران درباره کتاب پسران دوزخ؛ فرزندان قابیل

انتشارات:عهد مانا
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۴از ۸۳ رأی
۴٫۴
(۸۳)
سیّد جواد
کتاب ۳۶۲ از کتابخانه همگانی ، برای دوستانی که علاقه مند هستند از قسمتی از اعتقادات وهابیت آگاه شوند و از مطالب و احادیث و روایات کتب صحیح اهل سنت، بیشتر بدانند و با آنها آشنا گردند، کتابی خوب و مفید است.
hamnafas
سلام کتابی که معرفی کردید رو نتونستم اینجا پیدا کنم اگر میشه لینکش رو همینجا بذارید
mohaddese
کتاب جذاب و پرکششی بود خداروشکر شیعه امیرالمومنین علی(ع)هستیم❤
• Khavari •
به شدت توصیـہ میکنم خوندنش رو از دست ندید...👌
کاربر ۲۰۰۰۷۳۴
در کل این کتاب از زبان خانمی به نام ام جمیل نوشته شده است که عمه اش پس از صحبت با یک مسلمان خودکشی کرده است و حالا ام جمیل علت مرگ عمه اش را فاطمه(همان زن مسلمان) میداند و میخواهد فاطمه را بکشد...... به طور کلی توضیحاتی راجع به طرز فکر داعشی ها میده و همچنین اطلاعاتتان در مورد اینکه چرا مسلمان هستید ویا اینکه چرا دید داعش نسبت به مسلمانان بد است را بالا می‌برد پیشنهاد میکنم بخونید البته اگه این موضوع ها براتون دارای اهمیته .... اما برای کسانی که علاقه ای به این موضوعات ندارن جذابیتی ندارد!!!!
zeinab.m.86
این کتاب زیباست خوندن این کتاب باعث میشه اعتقادات قوی بشه اما به شرطی بخونید که علاقه دارید به این موضوع ها و اعتقاداتتون رو از دست ندید
little miss
فکر کنم منظورتون اینه که داعشی ها با شیعیان مشکل دارن والا داعشی ها خودشون رو مسلمون می دونن!؟
محمدحسین
از صفحه ۸۰ به بعد خیلی جذاب میشه، و با کتب اهل سنت و عقاید وهابی‌ها، حقانیت شیعه رو اثبات میکنه
Zahra.A.1
حدود ۱۰۰ صفحه اول نسخه الکترونیک رو خوندم و انقدر جذاب و آموزنده بود برام که تصمیم گرفتم کتاب چاپی رو بخرم... از این نویسنده محترم کتاب فرشته ای در برهوت رو هم خوندم که بسیار آموزنده بود ... واقعا آفرین به این نویسنده 👏👏
کاربر ۲۱۷۶۹۲۸
الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة امیر المومنین 🖤
M__Tan
داستان جذاب و جالبی داشت..بشخصه دوستش داشتم
نسكافه
این کتاب عقاید باطل وهابیت را در غالب داستان بررسی کرده است و برای جوانانی که حوصله خواندن کتابهای عقیدتی ندارند مناسب است. خواننده اصلا احساس نمیکند که دارد یک طرز فکر را تحلیل میکند بلکه احساس میکند دارد یک رمان جنایی میخواند.
flower
کتاب جذابی بود👌
soghra
بیشترین چیزی که تو این کتاب منو جذب کرد صحبت های مناظره مانندبین دوتا شخصیت خانوم بود در رابطه با برحق بودن مذهب تشیع نسبت به مذهب تسنع . داستان خیلی کوتاه بود و این کوتاهی رو دوست نداشتم اما مطمئنا ارزش یکبار خواندن رو داشت .
حافی
کتاب کوتاهی بود و داستانی جذاب و پر کشش داشت ، ولی فکر نکنم یک سنی با اعتقادات ام الجمیل با شنیدن همچین صحبت هایی از زبان یک شیعه تردیدی در دلش ایجاد بشه ، فکر میکنم عوض کردن اعتقادات یک شخص به همین راحتی ها امکان پذیر نیست .
H
وقتی این کتاب روخوندم ازخشم حس کرم دلم میخواد تمام اسرائیل رو داعشی هارو نابود کنم اصن نمیدونم یه خشم عجیبی تو دلم اومد که تا چند بار با مشت زدم تو دیوار تا آروم شدم بخونش عالیه
حـــــاجــ مَـــهدی
رحمت خدا بر کسایی که تا آخرین نفس پایِ عقایدشون می ایستن رخمت خدا بر فاطمه و فاطمی ها
عامری
اگه کسی به مطالعه در مورد سلفی گری و وهابیت علاقمنده این کتاب رو توصیه میکنم خیلی خوب و روان توضیح داده ولی داستان اصلی ماجرا بنظرم میتونست خیلی قشنگ تر از این پیش بره.
hamnafas
اطلاعات خوبی بدست آوردم به شدت توصیه میکنم بخونید
علیرضا
بسیار جذاب و دلکش بود آمیختن اعتقادات و داستان فوق العاده است.
sadat.h
فوق العاده
علیرضا
کتابیه که اگه پاش بشینی، بلند نمیشی! هم داستان و فضا سازی عالی، هم محتوا 👌 از همین نویسنده کتاب «کتاب مخفی» رو پیشنهاد میکنم.
mahtzd
نسخه چاپی کتاب رو مطالعه کردم.یکی ازکتاب های بسیار آموزنده درجهت اثبات حقانیت شیعه ست، جنس این کتاب از جنس آگاهیه ، یک آگاهیه دلچسب که باعث میشه به دین و مذهب مون به شیعه بودنمون افتخار کنیم و متوجه ذات بد و باور منحرف گروهک های داعش بشیم. اگه سوالات و شک و شبهاتی راجع به مذهب تون دارید این کتاب رو حتما بخونید.جزء رمان های آموزنده است.

حجم

۱۰۴٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

حجم

۱۰۴٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

قیمت:
۳۰,۶۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲۳صفحه بعد