نظرات درباره کتاب گستره؛ عمق یا وسعت؟ و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب گستره؛ عمق یا وسعت؟ اثر دیوید اپستین

نظرات کاربران درباره کتاب گستره؛ عمق یا وسعت؟

۴٫۲
(۷۳)
Ramtin
عمق یا وسعت؟ واقعا کدومش بهتره؟🤔 من نسخه چاپی کتاب رو تهیه کردم و فکر کنم یکی از کتاب های بسیارخوبی بود که تو یک سال اخیر خوندم.👌🏻 . دیوید اپستین تو این کتاب این سوال رو سعی میکنه پاسخ بده که آیا باید متخصصی عمیق بود در یک حوزه و تا تهشو رفت یا اینکه دانشی داشت به عمق یک سانتی متر از یک اقیانوس؟ پاسخ هیچکدومه! فکر میکنم‌ همه ما درگیر این سوالا شدیم و اینکه چطوری باید مسیرمون رو بریم به شک افتادیم. گستره کتابیه که با مثال های فراوان از بزرگان تاریخ بهتون نشون میده که چه باید کرد و چه موفقیت آمیزتر است در این قرن! . . کتاب ترجمه بسیار‌ خوبی داره و از اقای بغدادی تشکر میکنم. ویراستاری کتاب خوبه و بعضی جاها بعضی حروف اضافه داره که خیلی به چشم نمیاد. کتاب هر فصل داستان کسانی رو با دیدی جدید بیان میکنه و خیلی خوب تونسته در ایجاد دید بهتری برای زندگی عمل کنه. نشر نوین چندکتاب دیگر هم داره که این‌ نویسنده از جان‌ مایه اون کتاب ها به خوبی در این کتاب استفاده کرده. . . تک تک ما به این کتاب و دیدی جدید در‌ این‌ دنیای مدرن نیاز داریم.... این کتاب رو شدیدا توصیه میکنم.
raika.note
ممنون
Ramtin
تهشو چجوری بگم‌آخه....ته نداره😅
amirhosein
خب تهش چیشد؟نتیجه کتاب چیه؟😉
سعید
عالی بود متفاوت از خزعبلات موفقیت
Anahid
کتاب با مقایسه ی دو ورزشکار شروع می شود تایگروودز و راجر فدرر اولی از کودکی برای گلف تربیت شده دومی تا نوجوانی به ورزشهای مختلف پرداخته. سپس از دختران شطرنج باز پولگار و روش تربیتی او که به أموزش زودهنگام مربوط است صحبت می کند که موفقیت آنها باعث به وجود آمدن افراطی چنین رویکردی در آموزش شد. سپس توضیح می دهد رشته هایی مانند شطرنج و گلف محیط های یادگیری مهربان دارند و در آنها افزایش تجربه عملکرد را بهبود می بخشد. به همین دلیل آموزش زود هنگام در آنها نتیجه بخش است. اما در دنیای هنر و حتی فناوری امروز که بدسرشت توصیف می شود ابهام زیادی وجود دارد که فقط افراد خلاق به خوبی از بس آن بر می آیند و خلاقیت از باز بودن ذهن و روان به روی امکانات گسترده ،تازه و متنوع حاصل می شود. ماحصل آنکه، زندگی آزمایش است، آن را به شادی و سرخوشی آزمایش کنید و صحنه را برای دیگران به ارث بگذارید.
Anahid
💐💐
SinaAhmadi
درود بر شما :) زندگی صحنه ی یکتای هنرمندی ماست هر کسی نغمه ی خود خواند و از صحنه رود صحنه پیوسته به جاست. خرم آن نغمه که مردم بسپارند به یاد
سهیل مقدم
میتونم بگم موثرترین کتابی که خوندم،با اینکه بخشی کتاب به طرز عجیبی خسته کننده است اما نکته‌ای رو اشاره میکنه که در اغلب کتاب های این حوضه به طور متضاد پرداخته شده،کتاب‌های زردی که مارو به دوییدن و عجله کردن در رسیدن به هدفی حتی نمیدونیم چیه تشویق میکنند،این کتاب یادآور ماجراجویی زندگیه و هدف همون مسیرِ،احساس عقب موندگی نداشته باشید،به قول نویسنده ما فقط با زندگی کردن میفهمیم چه کسی هستیم نه قبل از آن
کاربر 4166616
عالی
گل محمد
برام جالب بود و ابتدا در مورد کتاب، نظری نداشتم اما پادکست را گوش دادم و برام جالب بود و سپس کتاب را شروع کردم که مطالب جالبی در مورد جهان مهربان و جهان بدسرشت داره و میگه برای تاب آوری در جهان بدسرشت کنونی، باید دامنه ی تواناییهای خود را بالا ببریم و تک بعدی نباشیم. این کتاب را بیل گیتس ، جزو منتخب ۲۰۲۰ خود انتخاب نموده است.
بامداد
این نظر رو دارم چند ماهی بعد از خوندن این کتاب می نویسم: در طیف کتابهای توسعه فردی، این کتاب، کتابی هست با ایده های تازه، ناب و کاربردی که تکرار مکررات بقیه کتابهای این حوزه نیست و بسیار اثر عمیقی رو بخش های مختلف زندگی من داشته. بسیار مفید و عالی.
Travis
در جهانی که به سمت تخصصی سازی می‌رود، ارزش افراد چند بعدی بیشتر می‌شود. نویسنده با بیان داستان‌های واقعی از سرگذشت افراد موفق که مسیرهای متفاوت را طی کرده‌اند سعی می‌کند نکات مورد نظر خود را به شیوایی توضیح دهد.
hamedaskarian
کتاب نسبتاً خوب، ولی با ترجمه ای ضعیف. متاسفانه بیشتر متون کتاب به صورت تحت اللفظی ترجمه شده و معادل سازی برای جملات و اصطلاحات انجام نشده.
کاربر ۲۴۰۳۱۵۹
ترجمه‌ی دیگه ای داره، شما اون رو خوندید؟ اون رو بخونم؟!
davood
ترجمه خیلی شفافی نداره. من باهاش نتونستم ارتباط بگیرم
کاربر ۲۲۳۳۲۷۰
جهان به افرادی با توانایی گسترده و متنوع نیازه داره
محمدرضا هاشمی
کتاب فوق العاده ای بود من نسخه چاپی این کتاب رو مطالعه کردم و باعث شد به شخصه متوجه بشم که دنبال کردن علایقم و امتحان کردن چیز های مختلف نه تنها نشونه عدم ثبات فکری نیست بلکه حتی برای موفقیت و خلاقیت لازمه!!! و مهم تر اینکه بار دیگه به سیستم اموزشی دانشگاه های ایران و بعضی کشور ها در دوره کارشناسی که مکتب ۱۰ هزار ساعته رو به زور تحمیل کرده به ما و همه ما باید توی رشته ای متخصص بشیم که شاید بعد از ترم سوم متوجه بشیم به اون علاقه نداریم و متاسفانه راهی برای تغییر نداریم تا اینکه دوره کارشناسی رو تموم کنیم کسایی هم که توی شغل و یا مهارت خاصی مشغول هستن و مردد هستن که باید ترکش کنن یا نه و دیگه علاقه ای بهش ندارن این کتاب شهامت و شجاعت لازم رو بهتون میده تا ترک کنید و به کار دیگه ای بپردازید
mehdifani
این کتاب در زمینه یادگیری خیلی عالی و راهبردی هست. تو این کتاب می فهمید که یادگیری عمیق چطوری میتونه به شما قدرت حل مساله و تفکر استدلالی بده.
بابک
این کتاب رو از هر نظر برای مطالعه توصیه میکنم قبل از مطالعه این کتاب بهتره خلاصه کتاب رو در پادکست بی پلاس بشنوید.
Eiman Maleksefat
این کتاب ارزش بارها خوندنو داره... همین طور که از عنوانش پیداست بیشتر راجع این بحث میکنه که:« اقیانوسی با عمق کم یا چاله ای با عمق زیاد؟» از دستش ندین...
abolfazl4001
کتاب راه حل نمی داد و بیشتر داستان می گفت
کاربر 4642016
آیا این کتاب با کتاب "وسعت یا عمق؟" از همین نویسنده یکی هستن یا فرق دارن با هم؟
کاربر 7435392
بنظرم کتاب اینجوری نتیجه میگیره که وسعت بیشتر بدرد میخوره تا عمق. عمق داشتن به تنهایی راه از پیش نمیبره ولی وسعت بتنهایی میتونه راه گشا باشه. خلاصه اش را در پادکست بی پلاس علی بندری میتونید بشنوید ولی خب کسی اگر دغدغه داشت مثل من که در حرفه و شغل عمق را بچسبه یا وسعت را میتونه در اخر قانع بشه که چی درسته. ممنون از طاقچه که کتابها را ارزان در اختیار قرار میده.
کاربر ۳۰۱۵۶۲۲
یکی از بهترین کتابهایی که امسال خوندم
sara
انقدر ترجمه ش بده که نمیشه خوند

حجم

۴۳۰٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۹۹ صفحه

حجم

۴۳۰٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۹۹ صفحه

قیمت:
۶۹,۰۰۰
۳۴,۵۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد