نظرات درباره کتاب ادوینا، دایناسوری که خبر نداشت منقرض شده و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب ادوینا، دایناسوری که خبر نداشت منقرض شده اثر مو ویلمس

نظرات کاربران درباره کتاب ادوینا، دایناسوری که خبر نداشت منقرض شده

نویسنده:مو ویلمس
امتیاز:
۴.۱از ۲۰ رأی
۴٫۱
(۲۰)
_MahdiGhafuri_
#۶۹ تا حالا دایناسور این‌قدر دوست‌داشتنی و گوگولی مثل "ادوینا" دیده بودید؟ این کتابی جذاب و محبوب بین کودکان گروه سنی الف است. داستان خیلی کوتاهی دارد و اتفاق خاصی هم در داستان نمی‌افتد، ولی خنده‌دار و بانمک است. نکته مهم داستان در خوب بودن با یکدیگر است، حتی اگر به نظرمان آن یکی باید منقرض شده باشد!! اگر با کسی اختلاف داریم و حتی اگر حق با ماست، می‌توانیم بودنش را بپذیریم و با لبخند رد شویم. این‌طوری خودمان هم کمتر اذیت می‌شویم. دایناسور در این کتاب الگوی خوبی برای ما می‌تواند باشد. یک نکته جالب: نویسنده درباره انتخاب اسم "هوبی دوبی" در مصاحبه‌ای گفته بود: من هرجا اسم کم می‌آورم و نمی‌دانم کسی را چه باید صدا بزنم، می‌گویم "هوبی دوبی" :)
Zahra Darvishi
چه بامزه و گوگولی بود 😊💕
کاربر 7176584
محتوایی نداشت بچه چی باید میفهمید؟
السا غرق کتاب
سلام👋 خوب و قشنگ خیلی قشنگ بود من که ازش لذت بردم اشکم درآمد😢 کتاب ادویتایا otweta کتاب عالی و خوبی است بگذارید یک خاطره تعریف کنم خاطره این است که من هر کتابی که مفید باشه را همیشه دوست دارم کتاب های جذاب و خوب عالی💗💛💚💙💞 من امتیاز به کتاب را می دهم سی یک تا عاشق همچین کتابی نبودم ولی الان هستم به همه توصیه می کنم این کتاب را بخوانید و همیشه عاشق تاقچه باشید چون تاقچه یک عالمه کتاب های جذاب داره خداحافظ
السا غرق کتاب
خانم شکیلا
السا غرق کتاب
مرسی
shakila
بسیار عالی 💚
حنانه
خب که چی؟ الآن یه بچه بعد از خوندن این داستان به چه نتیجه ای باید برسه؟ این داستان نه محتوا داره نه پایان بندی و نه نتیجه گیری. حتی تصاویرش هم چندان زیبا نیست.
leyla matloubi
کتاب قشنگی بود خوشم اومد 😊
مهدیه
قشنگ بود

حجم

۳٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

حجم

۳٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد