نظرات درباره کتاب درمان شوپنهاور و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۷ | طاقچه
کتاب درمان شوپنهاور اثر اروین  د. یالوم

نظرات کاربران درباره کتاب درمان شوپنهاور

۴٫۱
(۳۰۳)
Mina.mofidi
به نظر بنده به عنوان شخصی که به داستان های روانشناسانه و جستجو گرانه درباره رفتارهای انسانی و کشف دلایل برخی رفتار ها و هنجار ها علاقه دارد، این کتاب را در سطح بالایی از محتوا می بینم. عزیزانی که به خواندن چنین کتاب هایی علاقه دارند می توانند به این کتاب اعتماد کنند. من احساس می کنم هر شخص در کتاب شخصیتی را خواهد یافت که با آن همزاد پنداری کند و همچنین گاهی احساس می کند جملاتی را که می خواند مستقیم به خود او گفته می سود تا دیدگاه بهتری به مسائل داشته باشد.
کاربر ۳۳۲۹۸۴۲
بسیار زیبا و عالی بود. قبلش از همین نویسنده، کتاب(وقتی که نیچه گریست )رو خوندم که اون هم عالی بود.
کاربر ۳۱۹۵۰۹۴
فقط باید متن اصلی را پیدا کنم تا ببینم موضوع فصل ٣٧ که اینجا جا افتاده چیست, شاید هم فقط اشتباهی در شماره گزاری رخ داده
nfszl
یالوم یک روانشناس متبحر هست که از طریق این رمانها مشکلات افراد و درمان اونها رو با ظرافت و در قالب داستان ذکر کرده.مثلا من چگونه اروین یالوم شدم به شناخت کودک درون و درمان اون می پردازه.... جامعه روانشناسی خوندن کتاب من چگونه اروین یالوم شدم رو در کنار کتاب طرح واره های شخصیتی و هفت عادت مردمان موثر برای بهبود و التیام خاطر ات تلخ و شرایط دشوار گذشته که باعث رنجشمون شده توصیه میکنه🌹
maryam
کتاب درمورد جلسات درمانی مشاوره گروهی،باچاشنی فلسفه شوپنهاور،وداستان زندگی شوپنهاور،کتاب درعین سادگی،اموزش های خودشو به شما میرسونه،و یه جاهایی ادم میبینه چقدرصفات وجود ادمی که توجلسات بهش اشاره میشه،دروجود خوده ماهست،انگار یه طوری ادم به خوداگاهی میرسه،من نسخه چاپی با ترجمه خانوم سپیده حبیب راخوندم عالی وروان بود،درکل اگه علاقه مند به فلسفه ونوشته های یالوم باشین انتخاب خوبی هست کتاب
MediaAsvad
بسیار عالی و لذت بخش بود
s.mahdi
هیچ فرقی با دیدن فیلم نمیکنه. با لحظه لحظه ی خوندنش تو ذهنم تصویرسازی میشد و من، حتی واس هر شخصیت بازیگر مناسبم انتخاب میکردم.
AS4438
عالی.
ساره هستم
خب من بخاطر نویسندش و هم خود شوپنهار شروع کردم چون تو کتابای روانکاوی و فسلفی اسمشو زیاده شنیده بودم و اینکه نسبت به نیچه خب دارک تره ولی به هرحال من لذت بردم.تقریبا از اواسط داستان زندگی نامه خود شوپنهارشروع میشه
Reza RS
به شدت لذت بخش و قابل تامل بود.
erfan
بعضا ملال اور می‌شد ولی در نگاه کلی جذاب بود
snowy.lady
کتاب خیلی قشنگیه, مناظراتی ک درباره ی مرگ و زندگی در طول داستان بین شخصیت ها پیش میاد و حرف های شوپنهاور برای کسانیکه به فلسفه و روان شناسی علاقمندند میتونه جالب باشه. داستان روان پزشکی که داره میمیره و فردی ک از لحاظ ارتباط اجتماعی مشکل داره و میخواد روانپزشک بشه! از جنبه ی ادبی و فلسفی و روان شناسی و زندگینامه فیلسوفان مفیده.
tdust
کتاب جذابی با نگاه اگزیستانسیالیسم اروین د یالوم. نویسنده بصورت کلی در مورد زندگی و افکار و کتابهای شوپنهاور میگه، و یک گروه درمانی در طول کتاب رخ میده که به جذابیت داستان خیلی اضافه میکنه، من خیلی لذت بردم از خوندنش در حدی نصف وقتم امتحانم رو میخوندم و نصف وقتم این کتاب رو!
فاطیما
کتاب به شدت معروفی هست و همه نظرات مثبت هستن اما من تا صفحه ۲۰۰ و خورده ای که خوندم اصلا برام جالب نیست. به زور میخونم که ببینم به جای خاصی میرسه یا نه. نظراتش درمورد مرگ و زندگی خیلی خیلی کلیشه ای هست. چی از این کتاب جذبتون کرده؟!
نیلوفر
آدم هایی که خیلی از کتاب تعریف کردند دقیقا همون هایی هستند که خیلی از کتاب تعریف کردند. ترجمه خوب نبود
Hosein
کتاب بازاری و سطحی درباره شوپنهاور و فقط از نام این مرد بزرگ سوء استفاده کرده. برای شناخت شوپنهاور کتابهای خودش رو بخونید.
کاربر ۱۴۱۵۳۷۸
یالوم خودش کم کسی نیست ها بزرگوار!
shapar
نظرتون محترمه اما نوشته های اروین د یالوم بازاری و سطحی نیستن برای شناخت بیشتر این نویسنده اثرات شاهکار دیگش مثله وقتی نیچه گریست و مامان و معنی زندگی خالی از لطف نیست...
psychological_adviser
خیلی ساده وسطحی وبی محتوا
تام ریدل
میشه دوتا کتاب با محتوا معرفی کنید فیضشو ببریم😑

حجم

۳۵۵٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۴۲۴ صفحه

حجم

۳۵۵٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۴۲۴ صفحه

قیمت:
۵۹,۰۰۰
۴۱,۳۰۰
۳۰%
تومان
صفحه قبل۱
...
۶
۷
صفحه بعد