نظرات درباره کتاب پیرمرد صد ساله ای که از پنجره بیرون رفت و ناپدید شد و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب پیرمرد صد ساله ای که از پنجره بیرون رفت و ناپدید شد اثر یوناس یوناسون

نظرات کاربران درباره کتاب پیرمرد صد ساله ای که از پنجره بیرون رفت و ناپدید شد

انتشارات:نشر آموت
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۰از ۲۴ رأی
۴٫۰
(۲۴)
F_Sh
یکی از بهترین کتاب هایی که خوندم. تبهر و نبوق نویسنده در داستان سرایی و جذاب سازی داستان کاملاً مشهوده. پر از نکات طنز و کمدی. واقعا بی نظیره. خواندن این کتاب رو به همه توصیه میکنم. مطمئناً یکی از فوق العاده ترین کتاب هایی میشه که مطالعه کردین. در بین تمام نسخه هایی که چاپ شده ترجمه نشر آموت بهترینه. ادامه این کتاب رو می تونید در جلد دیگرش به نام " باز هم ماجراجویی های تصادفی پیرمرد ۱۰۰ ساله" مطالعه کنید. البته باید بگم داستان دو کتاب از هم مستقله و به این صورت نیست که اگه یکی رو نخوانید متوجه داستان نشید. کتاب دیگر این نویسنده به نام " دختری که پادشاه سوئد را نجات داد" هم شدیدن توصیه میکنم.
moonlight
تبحر و نبوغ صحیح است
F.Shaker
ممنون از این کتاب تعریف های خوبی شنیدم تاحالا...
کاربر ۲۰۶۳۳۱۰
من نوشته ها یوناس یوناسون خیلی دوست دارم برام عجیب بود که بعضی از دوستان گفتن داستان کشش نداره
Saeidehhh
من خیلی دوسش داشتم
پریناز
خیلی پیشنهاد میشه، این کتاب فوق العاده است، کشش داستان بالاست، قسمت های کمدیش عالی بود، ترجمه دکتر بهمنی هم خیلی خوب بود. برای من امتیازش ۹/۱۰ هستش، پیرمردی که متولد ۱۹۰۵ هستش، روز تولد صد سالگیش یعنی سال ۲۰۰۵ از خانه ی سالمندان فرار میکنه، هم اتفاقات بعد از اون تو داستان هست، هم داستان زندگی کل ۱۰۰ سال گذشته اش، دو تا جنگ جهانی اتفاق افتاده و چطوری از کشورهای اسپانیا، آمریکا، چین، ایران، شوروی سابق، کره شمالی، اندونزی و فرانسه سردرمیاره.
سوفی تیلور
هم زیاد بود هم زیبا هم طنز بود،هم سیاسی،هم مفهومی و ماجراجویی واقعا جذابیت خوبی داشت و در بیشتر مواقع سادگی ای منحصر به فرد داشت حتما پیشنهاد میکنم😍😍😍🥰🥰
اعظم نوروزی
من که دوست نداشتم
Mahtab
بعد از فرار پیرمرد صد ساله ای به نام آلن کارلسون از آسایشگاه در روز تولد صد سالگی اش، این خبر به پلیس شهر منتقل می‌شود و به تدریج در صدر اخبار سوئد قرار میگیرد. از طرفی با فرار آلن همراه میشیم و می‌بینیم که آلن چگونه سرگذشت جذاب خود را با حضور در کشورهای مختلف، جنگ های مختلف و صحبت با سیاستمداران مشهور پشت سر گذاشته و اکنون در حین فرار با چه شخصیت ها و ماجراهایی مواجه می‌شود. عنوان جالب کتاب تنها دلیلی بود که باعث شد مطالعه کتاب رو شروع کنم ولی جذابیت داستان در کنار ترجمه روان و عالی باعث شد که خوندن کتاب رو خیلی راحت و سریع ادامه بدم. این اولین کتابی از یوناسون بود که خوندم و دانش زیاد نویسنده در مورد وقایع تاریخی در جهان و حتی ایران، وجود تعدادی از شخصیت‌های سیاسی مشهور و بعضا منفور و مهارت نویسنده در ارتباط دادن همه اینها در یک طنز تخیلی و با زبان ساده واقعا جای تحسین و حسادت داره و خوندنش رو حتما پیشنهاد میکنم.
کاربر ۴۹۰۸۴۲۴
این نشر با همین مترجم نسخه چاپی ۶۵ تومنه چه خبره
آیدا
یکی از بهترین کتاب ها هستش. من اول کتاب"دختری که پادشاه سوئد را نجات داد" خوندم و بعدش اینقدر خوشم اومد از این نویسنده که باقی کتاب هاش رو هم خوندم. روند داستانی بسیار درست و دقیقی داره و طنز ظریف و دوست داشتنی داره. از کتاب هایی هست که من میتونم مجدد بخونم و لذت ببرم از نبوغ و متن روان و سلیس نویسنده.
کاربر ۱۹۹۷۳۰۹
کتاب بسیار جذاب با داستان و ترجمه عالی کاملا پیشنهاد میکنم
یاسمن خمسه پور
چرا به جای تنوین مد گذاشته شده روی ا
Tinab Abashashemi
کتاب بسیار عالی بود
novelist
خیلی داستان بی کشش و حوصله سر بری هست
novelist
من کتابایی رو که قبلا خوندم هم میام نظر میزارم، حالا ممکنه تو یه روز باشه، چه ربطی داره
shay.z
وقتی توی یک روز برای ۴تا کتاب نظر میذاری ،خب همه میفهمن ...

حجم

۳۷۴٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۵۱۲ صفحه

حجم

۳۷۴٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۵۱۲ صفحه

قیمت:
۱۶۲,۵۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد