نظرات درباره کتاب ایکاباگ و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب ایکاباگ اثر جی.کی. رولینگ

نظرات کاربران درباره کتاب ایکاباگ

انتشارات:نشر آرشا
امتیاز:
۴.۴از ۱۹ رأی
۴٫۴
(۱۹)
empthy:)
برای سنین نوجوان خوب بود اما به خوبی کتاب هری پاتر خانم رولینگ نبود. در اواسط کتاب متن خیلی تکراری و یکنواخت شده بود. کتاب خوبی بود اما نسبت به بقیه آثار ایشون ضعیف تر بود. برای خواندن در اوقات فراغت خوب هست.
☆♡مانلی♡☆
هری پاتر یا جانوران شگفت انگیز مخصوص نوجوانان و جوانان هست. ایکاباگ کلا فرق داره اینکه یکنواخت بوده میتونه از ترجمه بوده باشه مسلما ترجمه ی پرتقال بهتره. بنظرم انتشارات پرتقال رو هم بخونید.
shahin
این کتاب ی چیزی شبیه به بیدل نقاله،با مجموعه هری پاتر نمیشه مقایسه کرد
ن. عادل
عزیزم معلومه. نقاشی ها رو داده بچه‌ها بکشن و کتاب کودک نوشته
گمشده در دنیای کتاب ها :(
قطعا به پای هری پاتر نمیرسه متن اکثر جاها یکنواخت میشه ولی درکل خوبه بدرد کودکان میخوره👍
Ali Rahimi r
از مترجم محترم خواهشمندم که ترجمه کتاب های هری پاتر خود را در طاقچه هم قرار دهند.
Paria
به نظر من برای یه داستان کودکانه زیادی تلخ بود. من وسط‌های داستان واقعا احساس سنگینی می‌کردم رو قلبم. ترجمه عالی بود.
زهرا افشارپور
به نظر من این کتاب یه شاهکار از جی کی رولینگ بود و ترجمه ای بسیار روان و دلچسب داشت. هر فصل که میخوندم دلم نمی‌ امد که فصل بعدی رو نخونم. هر چند کتاب برای نوجوانان نوشته شده بود و جلدش هم بر همین اساس طراحی شده بود اما من پیشنهاد میکنم بزرگسالان هم خودشون رو از خواندن این کتاب محروم نکنند چون من خیلی لذت بردم با تشکر
ladybored
دوستش داشتم خیلی خوب بود . شاید بعضیا فک کنن چون پایانش خوب بود تاثیرگذاریش رو از دست داد ولی به نظرم برعکس حتی جذاب ترش کرد .
Ali Abbasi
داستان در اوایل پیچیدگی و جذابیت خوبی دارد که همه چیز با رمز و راز های جالبی جلو میرود و چالش ها جالبی را جلوی شخصیت های داستان قرار میدهد و حتی جاهایی حس میکنید چقدر شبیه واقعیت است و در بعضی کشور ها انگار دقیقا همین داستان در حال اجراست این داستان ولی در اواخر نویسنده از این رویه کاملا دست میکشد و داستان را از ان حالت جدی و خشن خارج میکند و بصورت گل و بلبل به پایان میرساند که بنطر من این داستان لایق پایانی واقع گرایانه تر مثل اوایل داستان بود ولی نویسنده تصمیم گرفت که با پایانی گل و بلبل داستان را به اتمام برساند.
کاربر ۱۴۲۰۶۰۹
ممکنه فکر کنین این داستان به درد بچه ها میخوره ولی در عین سادگی و ماورایی بودنش مفهوم درستی از اشتباهات وسادگی مردم داره، از وضعیت مردم نا آگاه در قبول هرآنچه مسئولین یک مملکت میگن ،از بودن یک فرد ضعیف وبی اراده ومغرور در راس حکومت تا توطعه ی زیر دستانش بخاطر حرص وطمع،ممنون ازطاقچه😊
shahab
تا سه چهارم قصه عالی بود ولی آخرشو من زیاد دوست نداشتم

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۸۶ صفحه

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۸۶ صفحه

قیمت:
۴۹,۵۰۰
۲۴,۷۵۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد