نظرات درباره کتاب جای او خالی و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب جای او خالی اثر نادر ابراهیمی

نظرات کاربران درباره کتاب جای او خالی

۴٫۳
(۲۵)
یه امیرحسین ساده
هشدار: با خواندن این کتاب نمی‌توان نشست! باید دوید، فریاد زد، گریست...
یاس
قصه ها و خاطرات انقلاب واقعا جذابه
سارا
داستان کوتاهی از ماجرای اجبار، تحقیر، انتقام و خفقان در قواره‌ی منصور جوان. در متن خوب، درست و روان! * ** *** ****
مصطفی ج
واقعا عالی
آبی
در یک کلام: همه چیز در جای خود، بی‌اغراق و بی‌کلیشه. + تبحر آقای ابراهیمی در توصیف احساسات نوجوانان و بیان سیر زندگی و تفکرات اون‌ها بر پایه‌ی انقلاب، واقعا بی‌نظیره.
AAfrouzi133
به فراموشی سپردن این صحنه های بسیار شوانگیز و دلکشِ مقدس که آمیزه ای ست از نهایت عقل و احساس، خسرانی است بس گران بر قلوب پاک نونهالان! ببینند و بفهمند از کجا آمده ایم آمدن هم بهر چه بود... قدر و ارزش انقلابشان از از صمیم جان بفهمند و بدانند. و ما قدرو الله حقّ قدره😥
Fazeli Hamid Reza
با خواندن این کتاب، انگار در همین لحظه انقلاب در وجود مخاطب شعله می‌کشد و اینبار خود اوست که بدون هیچ اجباری تصمیم می‌گیرد که چه واکنشی داشته باشد.
طاهره
خیلی خوب بود، نه تنها برای نوجوانان که حتی برای بزرگسالان هم یادآوری خوبی بود
R.Khabazian
خیلی زیبا بود👌 انقدر زیبا و شور انگیز که به نظرم هر کسی که می‌خواد معنی انقلاب واقعی و برآمده از دل مردم (و نه یه انقلابِ از سر هیجان) رو بدونه و اسیر حرف‌های شبه روشنفکری و بی‌مبنا نشه، حتمااا این کتاب رو بدون تعصب بخونه👍 . انقلاب اسلامی، انقلاب نشات گرفته از جان و روح مردم هست و اساسش قبول نکردن ظلم و زور، تشکیل جامعه اسلامی و آزادی فکر در جهت مسیر الهی. امیدوارم این انقلاب عزیز رو بیشتر بشناسیم، قدر بدونیم و در برابر نادرست‌ها پاسدارش باشیم🌱 . . درود بر تمام شهدا و اونایی که حقیقت رو برای مردم تبیین کرده و می‌کنند🌹 خوندن کتاب رو بسیار توصیه می‌کنم👍
mobtalaaa
داستان باقوتی نداشت اما دوست داشتنی بود
Nafiseh R
خیلی دلم میخواد بدونم اگر حالا رو میدیدن بازم از جون مایه میزاشتن؟
negar
اره، باز از جون مایه میذاشتن، اونا دنبال مدینه فاضله نبودن، دنبال بهبود شرایط بودن، و به هدفشون رسیدن، اگه الان هم بودن باز برای بهبود شرایط تلاش میکردن.
نَعنا🌿
برای انقلاب بله، همانطور که میتونیم با دیدن شخصیت بزرگی چون شهید سلیمانی در زمان حاضر بفهمیم شهدا اگر در این زمان هم بودند، برای انقلابشان جان میدادند.

حجم

۸٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

حجم

۸٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

قیمت:
۱۱,۰۰۰
۷,۷۰۰
۳۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد