نظرات درباره کتاب افسوس برای نرگس های افغانستان و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب افسوس برای نرگس های افغانستان اثر ژیلا بنی‌یعقوب

نظرات کاربران درباره کتاب افسوس برای نرگس های افغانستان

انتشارات:انتشارات کویر
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۴از ۱۸ رأی
۴٫۴
(۱۸)
Sharareh Haghgooei
کتاب گزارش های مختلفی است از مردم عادی یا منتخب در افغانستان .بسیار تاثیر گذار و روشنگر.با این کتاب متوجه شدم که چقدر در دیدن دقیق جامعه خودم و مهاجران ضعیف و سطحی بودم . من که از خواندن کتابهای سوتلانا الکسویچ لذت میبرم،از خواندن این کتاب که از هر نظر نزدیک تر به تاریخ و فرهنگ کشور ماست بسیار بیشتر لذت بردم. عالی بود.
Afsaneh Habibi
من داشتم اطلاعات کتاب را نگاه میکردم که دستم خورد و بهش امتیاز دادم و بعدش هم نتونستم امتیازی که دادم رو پاک کنم، همین توفیق اجباری شد که این کتاب را مطالعه کنم( امیدوارم طاقچه امکان پاک کردن امتیاز رو فراهم کنه) کتاب از این جهت که توسط یک روزنامه نگار زن ایرانی نوشته شده بود برای من جالب بود و نکاتی در رابطه با دید مردم افغانستان نسبت به ایران و وضعیت افغانستان بعد از پایان تصرف طالبان در دهه ی هشتاد در اختیار شما قرار میده، متن کتاب هم حرفه ای نوشته شده است و کمتر شما با عقاید خود خانم روزنامه نگار برخورد میکنید و بیشتر عقاید افراد متفاوت از زبان آن ها نقل شده است. همچنین به نظرم این کتاب میتونه تلنگری باشه که در رفتارمون با افراد با ملیت های مختلف مخصوصا مردم افغانستان بیشتر دقت کنیم. اگه بخوام ایرادی به کتاب بگیرم به نظرم جای مصاحبه با رهبران یا کارمندان ان.جی.یو ها توی کتاب خالیه اون هم با توجه به میزان هجمه ای که به آن ها در کتاب وارد شده و این که حدس میزنم هر سفر یا حتی هر فصل در زمان متفاوتی نگاشته شده چون بعضی از توضیحات عینا در فصل های مختلف تکرار میشن. مطالعه این کتاب رو به کسانی که به تاریخ و فرهنگ علاقه دارند توصیه میکنم.
Mary gholami
خوب بود💔
الناز باقرزادگان
من کتاب چاپی رو خوندم.خیلی خوب بود. وقتی میخوندم چقدر میترسیدم از اومدن دوباره طالبان.
ShadowMaker_X
:)))))
جواد
کتابی برای درک مفاهیم فرهنگی زیر چنگال های مغزهای جامد و خشک به هیچ چیزی رضایت نمی دهند؛ جز قرائت خودشان از اسلام و اینکه در این راه چند نفر قربانی شوند؛ مهم نیست
سمیه
هر روز دو صفحه از این کتاب تاثیر گذار رو بخونید تا هم به وظایف خودتون در قبال مهاجرین افغان و مستًعفین توجه کنید هم معنای عمیق شکرگزاری رو متوجه بشید.

حجم

۳۵۱٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۰۴ صفحه

حجم

۳۵۱٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۰۴ صفحه

قیمت:
۱۹,۵۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد