دانلود و خرید کتاب ۲۱ راهکار برای شفای روحیه نرگس آذین
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ۲۱ راهکار برای شفای روحیه اثر نرگس آذین

کتاب ۲۱ راهکار برای شفای روحیه

نویسنده:نرگس آذین
امتیاز:
۱.۵از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب ۲۱ راهکار برای شفای روحیه

کتاب ۲۱ راهکار برای شفای روحیه نوشته نرگس آذین است. کتاب ۲۱ راهکار برای شفای روحیه را انتشارات مانیان منتشر کرده است، این کتاب به شما کمک مي‌کند زندگی شادتری داشته باشید.

درباره کتاب ۲۱ راهکار برای شفای روحیه

زندگی شاد حق شما است. حقّ شماست که از زندگی و جوانی‌تان نهایت بهره را ببرید؛ پس هر روز، زندگی خود را مانند دونده دو سرعتی آغاز کنید که از گذر تک تک ثانیه‌ها برای رسیدن به خط پایان استفاده می‌کند؛ دونده‌ای پر از شوق، پر از انگیزه، پر از روحیه و پر از حسّ زنده بودن برای جنگیدن و پیروز شدن. این کتاب به شما ۲۱ راه معرفی می‌کند تا خوشبختی را پیدا کنید.

خواندن کتاب ۲۱ راهکار برای شفای روحیه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند شاد و خوشبخت زندگی کنند پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب ۲۱ راهکار برای شفای روحیه

هرچه که ما داریم همین زمان حال ماست. آرامش روح و ذهن ما و همینطور کارآیی ما بستگی به این دارد که چقدر بتوانیم از زمان حال خود استفاده کنیم و بهره بگیریم. نباید به آنچه که دیروز رخ داده و آنچه که فردا اتّفاق می‌افتد، فکر کرد. اکنون و حال ما، جایی است که در آن ایستاده‌ایم. وقتی از این منظر به زندگی نگاه می‌کنیم، درمییابیم که رمز و راز شادی و رضایت زندگی در همین زمان حال نهفته است. یکی از زیباترین موارد دوران کودکی این است که کودکان کاملاً در زمان حال زندگی می‌کنند و خود را در لحظه لحظه زندگی غرق می‌کنند. آنها با تمام وجود درگیر مسئله حال می‌شوند؛ حالا چه تماشای یک مورچه یا نقّاشی کشیدن و یا هر چیز دیگر باشد. امّا وقتی بزرگ می‌شویم، تعداد زیادی از ما یاد می‌گیریم که همزمان به چند مسئله مختلف فکر کنیم و نگران شویم. پس مسائل و مشکلات گذشته و همه‌ی گرفتاری‌های آینده را به زمان حال منتقل می‌کنیم، به گونه‌ای که احساس می‌کنیم درمانده‌ترین و بدبخت‌ترین انسانی هستیم که در این دنیا زندگی می‌کنیم. در عین حال می‌آموزیم که شادی‌هایمان را به زمان دیگری موکول کنیم و آنها را به تعویق بیندازیم و این امید را به خود می‌دهیم که در آینده همه چیز بهتر خواهد شد و منتظر آیندهای درخشان خواهیم ماند. در دوران دبیرستان که هستیم، سخت تلاش می‌کنیم تا این دوره را رد کنیم و با خود می‌اندیشیم که «زمانی که دبیرستان را تمام کنم، در رشته مورد علاقه خود در دانشگاه مشغول خواهم شد و حتماً که دانشگاه بهتر از مدرسه و انجام تکالیف روزانه است!« دبیرستان را که تمام کردیم، دانشگاه شروع می‌شود و دوباره دغدغه جدیدی آغاز می‌شود! بله درست فکر کردید، گرفتن مدرک و پیدا کردن شغل مورد علاقه... و فکر می‌کنیم تا زمانی که شغل مورد علاقه‌مان را پیدا نکردیم هنوز روی سعادت را نخواهیم دید. این روند همچنان ادامه دارد تا اینکه ازدواج کنیم و بچّه‌دار شویم. سال‌ها می‌گذرند امّا هنوز هم شاد بودن و احساس خوشبختی را به زمان دیگری منتقل می‌کنیم تا اینکه بالاخره یک روز از دنیا می‌رویم پیش از آنکه بتوانیم حتّی یک لحظه هم روی شادی و سعادت را ببینیم. درست است! تمام لحظاتمان صرف آینده‌ای شد که هرگز نمی‌آید این داستان‌ها درست مانند سفر کردن است. اگر می‌خواهیم شاد زندگی کنیم باید خود را مشغول زمان حال کنیم.

باید یاد بگیریم که در حین سفر هم می‌توان شاد و سعادتمند زندگی کرد و خوشبختی فقط با رسیدن به مقصد نهایی به دست نمی‌آید. نکته مهم این است که هیچ تضمینی وجود ندارد که فردا را ببینیم و زنده باشیم. همه چیزی که ما داریم همین الان است. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۰۴ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۰۴ صفحه

قیمت:
۳۵,۳۰۸
تومان