دانلود و خرید کتاب انگلیسی برای متخصصان اقتصادی و مالی محمدجواد عزتی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب انگلیسی برای متخصصان اقتصادی و مالی اثر محمدجواد عزتی

کتاب انگلیسی برای متخصصان اقتصادی و مالی

معرفی کتاب انگلیسی برای متخصصان اقتصادی و مالی

English for Economics and Finance Specialists؛ انگلیسی برای متخصصان اقتصادی و مالی اثر محمدجواد عزتی است که در انتشارات آوای نور به چاپ رسیده است.

 درباره کتاب English for Economics and Finance Specialists

این کتاب بطور اختصاصی برای افرادی که فعالیت تخصصی در زمینه‌های اقتصادی، مالی و سایر زمینه‌های تخصصی مرتبط می‌باشند، طراحی گردیده‌است. از این کتاب می‌توان جهت آموزش دوره‌های تکمیلی زبان انگلیسی دانشجویان، تکمیل تخصص فعالان بازارهای مالی و اقتصادی و همچنین مدیران و کارکنان شرکت‌های انگلیسی زبان استفاده نمود.

این کتاب شامل بخش‌های مکالمه که در برگیرنده‌ی مهارت‌های گفتار و شنیدار و برقراری ارتباط کلامی در محیط‌های کاری است. بخش نوشتار که در برگیرنده‌ی انواع متون و مکاتبات تخصصی در فرآیند کاری است. بخش مهارت نوشتار که در برگیرنده‌ی نحوه نگارش و مکاتبات تخصصی در فرآیند کاری است، و بخش لغات که در برگیرنده‌ی مجموعه‌ای از کلماتی است که دانستن آن‌ها برای متخصصین این زمینه تخصصی و فعالیت کاری در آن لازم است.

سطح این کتاب تخصصی و پیشرفته می‌باشد و بهتر است زبان‌آموزان از سطح پایه مناسبی در زبان انگلیسی برخوردار باشند. همچنین مبنای این کتاب آموزش به شیوه تدریسی فشرده‌کاربردی بوده و نیاز است تا مدرس آن از دانش و اشراف کافی نسبت به این شیوه برخوردار باشد. از این رو جهت بهرمندی از حداکثر کارآیی این کتاب، لازم است به این نکات توجه کافی شود.

متخصصین، مدرسین و دانشجویان استفاده کننده از این کتاب، می‌توانند نظریات، پیشنهادات و پرسش‌های خود در مورد کتاب، نحوه آموزش و ابهامات پیش‌آمده برای خود را با نگارنده در میان گذاشته یا به انتشارات مربوطه ارسال نمایند.

A word from the author

This book can be a useful source for Economics and finance specialists and experts who want to learn English for professional uses. It can be a learning source for students of related fields for classes or self-study. This book level is professional and needs a good background of English language in all six skills of listening, reading, writing, speaking, vocabulary and grammar. So it is most efficient if students have a good base of English language.

Situations in all sections of the book are real situations which experts of the field commonly face with and typically encounter. So if there be any ambiguity in understanding situations, students can work together as a group and simulate the situation for better learning.

Feel free to contact the author for reporting any bug or error or even asking questions about any part of the book. All teachers can contact for best methods of teaching for the book and students for any clarifications of their misunderstanding and questions.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۷۶ صفحه

حجم

۴٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۷۶ صفحه

قیمت:
۴۸,۰۰۰
۳۸,۴۰۰
۲۰%
تومان