دانلود و خرید کتاب مرگ سقراط ژان پل منژن ترجمه سارا محمدی اردهالی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مرگ سقراط اثر ژان پل منژن

کتاب مرگ سقراط

معرفی کتاب مرگ سقراط

کتاب مرگ سقراط نوشته ژان پل منژن است که با ترجمه سارا محمدی اردهالی و شیرین کریمی منتشر شده است. کتاب مرگ سقراط یکی از کتاب‌های مجموعه افلاطون‌های کوچک نشر چشمه است که برای معرفی فیلسوفان به کودکان نوشته شده است.

درباره مجموعه افلاطون‌های کوچک

در سال‌های اخیر محققان علوم تربیتی به این نتیجه رسیده‌اند که کودکان بیش از آنچه در گذشته تصور می‌شد توانایی درک فلسفه را دارند زیرا می‌توانند به راحتی سوال بپرسند و از پرسیدن خجالت نمی‌کشند. 

کودکان فیلسوفان کوچکی هستند که اگر از کودکی با شخصیت و نوع تفکر فیلسوفان دیگر آشنا شوند عادت به پرسیدن و تلاش برای درک بهتر دنیای اطرافشان در آن‌ها تقویت می‌شود. مجموعه افلاطون‌های کوچک که نشر چ بخش کودک نشر چشمه منتشر کرده است سعی دارد در هر جلد با تصاویر رنگی و جذاب و داستانی ساده یه فیلسوف را به کودکان معرفی کند. 

مطالب هر کتاب ساده است و کودکان به راحتی آن را می‌فهمند و یاد می‌گیرند. کتاب‌های این مجموعه به رشد خلاقیت و تخیل در کودکان کمک می‌کند و آن‌ها را برای زندگی در جهانی پر از علم و سوال آماده می‌کند. 

در این کتاب با سقراط یکی از بزرگترین فیلسوفان جهان آشنا می‌شوند و افکار و زندگی‌اش را می‌خوانند.

خواندن مجموعه افلاطون‌های کوچک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کودکان و نوجوانان پیشنهاد می‌کنیم، کتاب‌های مجموعه افلاطون‌های کوچک دغدغه کتاب‌های آموزشی برای والدین را رفع می‌کند.

بخشی از کتاب مرگ سقراط

وقتی سقراط با کسانی صحبت می‌کند که خودشان را خیلی دانا می‌دانند، بسیار سؤال می‌کند و در نهایت آنها می‌پذیرند که چیزی نمی‌دانند. وقتی به آدم نادانی می‌رسد، او را در مسیر دانا شدن قرار می‌دهد. سقراط ادعا می‌کند فقط و فقط یک چیز می‌داند:

این که اصلا چیزی نمی‌داند!

سقراط با فلسفه‌ورزی مداوم و سؤال کردن از همه و با به پرسش کشیدن دانش دانشمندان و آشکار کردن نادانی‌هایشان سرانجام همه را حسابی عصبانی می‌کند. آدم‌های خودستایی که به دانایی‌شان می‌نازند بیشتر از همه از او متنفرند.

نظرات کاربران

گمشده در دنیای کتاب ها :(
۱۴۰۲/۰۵/۲۶

کتاب فلسفی ولی درعین حال ساده ایه محشر بود💅💚💚

مسلم عباسپور
۱۴۰۱/۰۷/۱۴

خیلی شیرین و ساده برای بچه سقراط پرسشگر و خردمند را شرح میده. خوبی کتاب نقاشی های بامزه و زیباشه که لذت خوندن رو بیشتر میکنه

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۶۸ صفحه

حجم

۷٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۶۸ صفحه

قیمت:
۲۷,۰۰۰
تومان