دانلود و خرید کتاب تاثیر زیرساخت های چرخه حیات حامد محمدی‌نژاد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تاثیر زیرساخت های چرخه حیات اثر حامد محمدی‌نژاد

کتاب تاثیر زیرساخت های چرخه حیات

امتیاز:
۵.۰از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب تاثیر زیرساخت های چرخه حیات

تاثیر زیرساخت های چرخه حیات کتابی نوشته حامد محمدی‌نژاد است که درباره برنامه‌ریزی منابع سازمانی ERP بر عملکرد بازرگانی شرکت‌های کارآفرین سخحن می‌گوید.

 درباره کتاب تاثیر زیرساخت های چرخه حیات

برنامه‌ریزی منابع سازمانی به سیستمی گفته می‌شود که با هدف ایجاد بستر مناسب برای انجام کامل مدیریت امور شرکت‌ها طراحی شده است. با استفاده از این سیستم، امکان ارتباط بین تمام واحدهای یک شرکت تجاری و بازرگانی وجود داشته و مدیر شرکت در هر لحظه می‌تواند بر تمام امور شرکت نظیر: امور مالی، پرسنلی و تولید، نظارت و مدیریت داشته باشد. این سیستم باعث می‌شود که تمام بخش‌های یک شرکت و عملیات انجام شده در آن‌ها، در یک سیستم کامپیوتری جمع‌آوری شوند؛ به گونه‌ای که سیستم مذکور بتواند تمام نیازهای شرکت را در حوزهٔ مدیریت برطرف کند. این سیستم مزیت‌های عمده‌ای ارائه می‌کند که در سیستم‌های سازمانی غیریکپارچه وجود ندارند؛ مانند: یکپارچگی سازمانی، استانداردسازی فرآیندهای سازمانی، مهندسی مجدد فرآیندهای سازمانی، امکان نصب و راه‌اندازی سریع‌تر، امکان و یا تسهیل توسعهٔ سیستم‌ها و تکنولوژی‌های جدید، تغییر تمرکز از برنامه‌نویسی کامپیوتری در سازمان به بهبود فرآیندها، فراهم شدن زیرساخت لازم جهت وارد شدن به بحث تجارت الکترونیک، یکپارچه‌سازی اطلاعات سفارشات مشتریان، استانداردسازی و سرعت بخشیدن به فرآیند تولید، کاهش موجودی انبار، استانداردسازی اطلاعات و...

این کتاب به معرفی برنامه‌ریزی منابع سازمانی و سامانه این برنامه‌ریزی و بررسی تأثیرات برنامه‌ریزی منابع سازمانی بر عملکرد شرکت‌های کارآفرین می‌پردازد.

 خواندن کتاب تاثیر زیرساخت های چرخه حیات را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 برنامه‌ریزان سازمانی مخاطبان این کتاب‌اند.

 بخشی از کتاب تاثیر زیرساخت های چرخه حیات

در عصر کنونی و با توجه به شتاب روزافزون کسب و کارها، تفکر بازرگانی نقش بسیار مهمی را در استمرار بقا و پیشرفت سازمان‌ها در این محیط متغیر و پویا ایفا می‌نماید و این امر اهمیت بررسی‌های مرتبط با این موضوع را نشان می‌دهد. اصلی‌ترین مبنای عرصهٔ کسب و کار جدید رقابت است که به لحاظ مفهومی در مقابل انحصار قرار دارد. در واقع هر جا صحبت از رقابت باشد، رابطهٔ یک واحد یا عامل اقتصادی (مانند بنگاه) نسبت به یک واحد یا عامل دیگر در نظر گرفته می‌شود. در حالت رقابت زمینه‌های تفکر بازرگانی مدیران سازمان، باعث ایجاد فضای رقابتی در جامعه، ارتقای سطح رقابت پذیری در سطوح مختلف و نیز بستر لازم جهت ورود به فرآیند جهانی شدن را فراهم می‌نماید. رقابت پذیری بنگاه، کیفیتی است که از طریق حاکمیت بازار، شکل‌گیری فعالیت‌ها بر پایهٔ مزیت نسبی و رقابتی محقق می‌شود، مدیران به عنوان اثرگذارترین منابع انسانی سازمان با تکیه بر شایستگی‌ها و قابلیت‌های محوری از جمله: تفکر مفهومی، تفکر سیستمی، آینده‌نگری و فرصت‌طلبی هوشمندانه که همگی از مهم‌ترین ابعاد تفکر بازرگانی است، به جهت‌گیری صحیح سازمان و نیز خلق مزیت‌های رقابتی پایدار کمک می‌نمایند (چوانگ و لین۴۵۲۰۱۷).

لیه (۲۰۱۶) نیز اذعان دارد: «اجرای سیستم‌های اطلاعاتی (برای مثال یک سیستم برنامه‌ریزی منابع سازمانی) یک پروژهٔ زمان‌بر و پیچیده است و در طول پروسه شرکت‌ها نه‌تنها با فرصت‌های عالی، بلکه با ریسک‌های متعدد مواجه می‌شوند. برای سود بردن از فرصت‌های بالقوه بدون تحت تأثیر ریسک‌های پروژهٔ اجرایی قرار گرفتن، تمرکز بر روی آن فاکتورهایی که اجرای موفق یک سیستم اطلاعاتی را حمایت می‌کنند ضروری است (رویو۴۶ و همکاران، ۲۰۱۴).

اگر چه اجرای برنامه‌ریزی منابع سازمانی با روند شکست بالا شناخته شده است، این سیستم به اعمال و گسترش در مناطق جدید ادامه می‌دهد. میزان شکست بالای اجرای برنامه‌ریزی منابع سازمانی نیازمند درک بهتر از عوامل بحرانی موفقیتش است (نوعدوست‌بنی و دیگر همکارانش، ۲۰۱۰).

بررسی‌های زیادی در زمینهٔ مسئلهٔ عوامل بحرانی موفقیت در اجرای برنامه‌ریزی منابع سازمانی انجام شده‌اند؛ اگر چه هنوز سؤالات بی‌جواب زیادی وجود دارند. یک مسئلهٔ مهم چگونگی فعل و انفعال داخلی عوامل بحرانی موفقیت است. ما نمی‌دانیم که عوامل بحرانی موفقیت چندگانه چطور عمل می‌کنند یا اینکه آیا آن‌ها در تمام محیط‌ها و یا مراحل پروژه به همان صورت عمل می‌کند یا نه.

نظرات کاربران

mnejad.hamed
۱۴۰۰/۰۷/۰۷

The Effect of lifecycle Infrastructures of Enterprise Resource Planning (ERP) on Business Performance of Entrepreneurial Companies

نسيم
۱۴۰۰/۱۲/۰۷

کتاب مفیدی هست برای مطالعه مدیران

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
  تاثیر زیر ساخت های چرخه حیات برنامه‌ریزی منابع سازمانی ERP بر عملکرد بازرگانی شرکت های کارآفرین نویسنده: حامد محمدی نژاد انتشارات نسل روشن
mnejad.hamed

حجم

۴۷٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

حجم

۴۷٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

قیمت:
۲۲,۵۰۰
تومان