دانلود و خرید کتاب دایره اول رندی گیج ترجمه مریم رزاقی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دایره اول اثر رندی گیج

کتاب دایره اول

معرفی کتاب دایره اول

دایره اول کتابی نوشته رندی گیج است که اصول و قواعد همانندسازی در بازاریابی شبکه‌ای را برای علاقه مندان تشریح کرده است. این کتاب از مجموعه کتب  نتورک مارکتینگ است که در انتشارات گیوا به چاپ رسیده است.

 درباره کتاب دایره اول

رندی گیج در این کتاب، قانون دایره‌ی اول و چگونگی استفاده از آن را در بازاریابی شبکه ای به شما آموزش می‌دهد. او در این کتاب به شما می‌آموزد فیش پاداشی که شما دریافت می‌کنید به اسم خودتان است، نه کسی دیگر. وقتی متوجه این موضوع بشوید، آماده خلق موفقیت خواهید شد و شما برای آن، بر اساس قانون دایرهٔ اول باید عمل نمایید.

او تاکید می‌کند باید بنیانگذار گروه خودمان باشیم، راه و روش کار را بیاموزیم، راهکارهای اثربخش را پیدا کنیم، سپس باید اطلاعات به دست آمده را با افرادی که ما آن‌ها را به این کسب و کار دعوت می‌کنیم به اشتراک بگذاریم. ما یک مجموعه منحصر به فرد از آموزگار، مربی، معلم، فرمانده و شریک تجاری هستیم. توجه داشته باشید که افراد برای ما کار نمی‌کنند، آن‌ها برای خودشان کار کرده و کاری که انجام می‌دهند بر نتایج کار و درآمد ما تأثیرگذار است.

این کتاب به مواردی اشاره می‌کند که شما ‎توانایی کنترل آن‌ها را دارید. اما یک تناقض وجود دارد و این است که وقتی شما توانستید دایره خودتان را کنترل ‎کنید، سایر دایره‌‎ها را در سازمان خودتان نیز می‎توانید کنترل کنید. اگر این کار را به وسیله مدل‌سازی رفتار خودتان انجام ‎دهید، شما باعث اتفاقات بزرگی می‎‌شوید. اگر الگوی خوبی باشید افراد سعی می‌کنند کار شما را تکرار کنند.

چیزی که در این اینجا یاد می‎گیرید این است که خودتان شبکه را بسط نمی‌‎دهید. شما افراد گروه خودتان را رشد داده و آنها شبکه را توسعه می‎دهند. همه این‎ها از شما و اصول، رفتار و فرهنگی که از آن پیروی می‌‎کنید، نشأت می‌‎گیرد. بنابراین اگر تصمیم به انجام این کار را دارید، شروع کنید ...و در واقع دایرهٔ اول تنها نقطه‌ای است که کنترل آن در دست شماست ...

خواندن کتاب دایره اول را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه‌مندان و فعالان حوزه بازرایابی شبکه‌ای مخاطبان این کتاب‌اند.

 بخشی از کتاب دایره اول

صبح شنبه روزی زیبا در فلوریدای جنوبی من در حال رانندگی با Viper هستم، موزیک Domino اثر van Morrison از سیستم ماشین در حال پخش است. یک وانت باری مشکی رنگ کنار ماشین من در حال حرکت است، شیشه‌های ماشین پایین بود و یک توله سگ دوست داشتنی زیبا داخل ماشین لم داده در حالی که باد او را نوازش می‌کرد، چشم‌هایش کاملاً باز، باد گوش‌هایش را تکان می‌دهد و زبانش بیرون است. این سگ اوج لذت رستۀ سگ‌سانان را تجربه می‌کند. در ماشینش Stevie Ray Vaughn در حال پخش است و من احساس بسیار خوبی از زندگی دارم.

روز قبل، یکی از هم‌تیمی‌های بیسبال زنگ زد و گفت شبانه دزد ماشینش را زده. تازه از خانۀ مادرش بیرون آمده بود که با من تماس گرفت و دوست داشت با کسی درددل کند، خیلی عصبانی بود چون مادرش به او تذکر داده بود چیزی را در ماشین جا نگذارد و به جای همدردی با او، گفته بود: «به تو گفته بودم این کار را نکن.»

از او پرسیدم دزدها شیشه ماشین را شکسته بودند؟ گفت: نه، شیشه را نشکسته‌اند، من گفتم: خبر خوبی است، دوباره پرسیدم دستکش‌های بیسبال توی ماشین بودن یا نه؟

گفت: نه، دستکش‌ها را برای تعمیر برده بودم. گفتم: پس داخل ماشین نبودن، چقدر خوش شانس بودی چون دستکش‌ها را چند ماه پیش خریده و نو بود.

او نیز حرف‌هایم را تایید کرد و گفت: اما چوب قدیمی بیسبال دزدیده شده. من در جوابش گفتم باید خیلی خوشحال باشید که چوب قدیمی را بردن نه چوب جدید، چون چوب جدید را برای کریسمس خریده و بابت آن ۳۰۰ یورو پرداخت کرده بود.

او خشمگین شد و با صدای بلند فریاد زد: «تو مثل سخنران‌ها (سخنران‌های انگیزشی) هستی! تو فقط نکات مثبت را می‌بینی!»

من معتقدم که در کنار هر چیز بدی نکات خوبی نیز هست، در کل من آدم خوش‌بینی هستم و این ذهنیت من است. احتمالاً ذهنیت، بیشترین تاثیر را بر موفقیت ما می‌گذارد. چون ذهنیت ما نگرش ما را رقم می‌زند و نگرش ما تعیین کننده کارهایی است که در آینده انجام خواهیم داد.

اگر باور داشته باشید که مردم شکاک‌اند و با همین دیدگاه (شک و تردید) به آن‌ها نزدیک شوید، همین باعث تردید و شکی در وجود آن‌ها می‌شود که به صورت طبیعی فاقد آن هستند.

اگر در ذهن خود انتظار داشته باشید که از سوی دیگران طرد شوید، احتمالاً طرد خواهید شد. اگر به این فکر کنید که اعضای تیم منفی می‌شوند و کار را رها می‌کنند، احتمالاً باعث ناامید شما خواهند شد و کار را رها می‌کنند.

از سوی دیگر، اگر باور داشته باشید که فرصت کاری شگفت‌انگیز و بی‌نظیری دارید و کسی نباید این فرصت را از دست بدهد، فرصت‌های کاری بیشتری برای شما پیش خواهد آمد.

اگر از افراد خود انتظار داشته و باور داشته باشید که گروه را ایجاد کرده، رشد و پیشرفت می‌کنند، احتمالاً این کار را خواهند کرد. انتظار ابزار قدرتمدی در رهبری و هدایت شما است. کاری کنید افراد بدانند شما انتظارات بزرگی از آن‌ها دارید. این برای آن‌ها الهام‌بخش بوده و کمک می‌کند اعتماد به نفس آن‌ها برای انجام کار بالا رود.

حال، اگر شما مانند بیشتر افراد، متاثر از ویروس‌های ذهنی منفی باشید، این سبب می‌شود عقاید و انتظارات منفی در سطح ناخودآگاه شما ایجاد گردد.

(موضوع کتاب قبلی من این است: چرا احمق، بیمار و شکست خورده‌اید؟ چگونه باهوش، سالم و ثروتمند شوید؟)

وقتی شما باورهای منفی دارید، باعث می‌شود رفتارهای منفی زیادی در شما به وجود بیاید، این شانس شما را برای موفقیت در کسب و کار کاهش می‌دهد. برای مثال، ممکن است شما دچار قضاوت شده و فکر کنید کسی به کار شما علاقه‌ای ندارد و وارد سازمان شما نخواهد شد. چون هرگز با افراد ارتباط نزدیک نداشته‌اید، قطعاً برخی از افرادی که می‌توانند این کار را به خوبی انجام دهند از دست خواهید داد.

نظرات کاربران

mohsen kheyri
۱۴۰۰/۱۲/۲۴

فوق العادست

کاربر 3209080
۱۴۰۲/۱۲/۰۹

کتابش عالیه منتها من صوتی دانلود کردم پی دی اف برام دانلود شده

کاربر 1771588
۱۴۰۲/۰۸/۱۷

در بازاریابی شبکه ای شما تبدیل به یک مصرف کننده میشین نه فروشنده. وقت خودتون رو با کلمات قشنگی که برای فریب دادن شما به کار میبرن، هدر ندید

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۴)
«امروز کارهایی را انجام خواهم داد که دیگران نمی‌خواهند انجام دهند تا بتوانم فردا کارهایی را انجام دهم که دیگران نمی‌توانند انجام دهند.» آیا
shakibjoon
تحمل رنج نظم برای موفقیت خیلی آسان‌تر از تحمل رنج پشیمانی است.
shakibjoon
کاش می‌توانستم بگویم پس از پنج سال، به طور معجزه آسایی ورق برگشت و من پولدار شدم. اما این مساله حقیقت نداشت. افکارم شروع به تغییر کرد ... کم‌کم اهمیت سیستم را درک کرده و روش تکثیر را فهمیدم. هر روز روی توسعه فردی خودم فقط کار کرده و به فردی تبدیل شدم که همه خواهان کار کردن با او شده‌اند. مجموعه‌ای از مهارت‌های کسب و کار را یاد گرفتم. امروزه به خاطر آن تلاش‌ها، ماشین‌های عجیب و غریب سوار می‌شوم، در خانه‌های رویایی‌ام زندگی می‌گذرانم، به مؤسسات خیریه کمک‌های زیادی می‌کنم، میلیون‌ها دلار درآمد کسب کرده و از آزادی‌ام نهایت لذت را می‌برم.
کاربر ۲۷۵۵۵۴۳
این که با افراد سرگروه‌تان (لیدرها) مرتب تماس گرفته و با تأکید بگویید که چقدر «جسارت» دارید، باز کاری از پیش نمی‌برد.
Razieh Azmoodeh

حجم

۴۹٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۸۷ صفحه

حجم

۴۹٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۸۷ صفحه

قیمت:
۱۶,۹۰۰
۸,۴۵۰
۵۰%
تومان