دانلود و خرید کتاب رهبری بیسکویت شانسی ترجمه کیتی دالوستو
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب رهبری بیسکویت شانسی

کتاب رهبری بیسکویت شانسی نوشته کیتی دالوستو است. این کتاب سعی دارد اهمیت خرد در رهبری کسب و کار را به تمام فعالان این حوزه آموزش دهد. 

درباره کتاب رهبری بیسکویت شانسی

شرکا، دوستان، همکاران و حتی شرکت‌ها می‌توانند به شما بگویند که می‌خواهید چه کسی شوید. آیا دور خودتان را با افرادی پُر کرده‌اید که با بینش، اهداف و ارزش‌های هسته‌ای شما همخوانی دارند و از آن‌ها حمایت می‌کنند؟ یا اینکه آن‌ها را تحقیر می‌کنند و از آن‌ها انتقاد می‌کنند؟ آیا اطرافیانتان، برایتان حکم لنگر را دارند یا بادبان؟

این کتاب به شما کمک می‌کند خودتان را بشناسید و اطرافیانتان را تحلیل کنید و آدم‌هایی که باعث آزارتان می‌شوند را کنار بگذارید.

خواندن کتاب رهبری بیسکویت شانسی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام صاحبان کسب و کار پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب رهبری بیسکویت شانسی

این ساده‌ترین و واضح‌ترین اصل در فروش است. شما باید برای کسب و کار، سؤال کنید. هیچ‌کس ذهن دیگری را نمی‌خواند، برایم تعجب انگیز است که تعداد زیادی از فروشندگان زمان بسیار زیادی را صرف توسعه یک رابطه می‌کنند و بعد فراموش می‌کنند که برای کسب و کارشان، باید سؤال کنند. همه می‌دانند که شما کسب و کاری دارید. آن‌ها از شما انتظار دارند که محصول یا خدمات‌تان را ارائه دهید، خصوصاً در یک قرار فروش، بنابراین این کار را انجام دهید! البته، بهترین نمایش ارائه شده در عرصه فروش درباره این موضوع، بلیک ، کاراکتر الک بلدوین در فیلم «خاکروبه دره کوهستانی گلن گاری » است که مانترا «الفبایی» خودش را دارد، الفبای مقدماتی او این است: «همیشه در حال نزدیک شدن باشید!» وقتی که مشتری احتمالی یا شریک ارجاعی با شما ملاقات می‌کند، بخشی از انتظارات او این است که در مورد کسب و کارتان، آگاهی پیدا کند. سؤال کردن درباره چیزهای مورد نیاز، بجا و مناسب است. اگر به ارجاع نیاز دارید تا کسب و کارتان را رونق ببخشید، پس سؤال کنید! اگر به دنبال اضافه کردن اعضای با ارزش به تیم¬تان هستید، پس سؤال کنید! اگر به دنبال نقد و بازبینی هستید، پس سؤال کنید! اگر به دنبال بازخورد یا فیدبک در مورد آخرین تبلیغات/فروش، ارائه/وب سایت هستید، پس سؤال کنید!امریکایی¬ها خالق سوپرمن و زن شگفت انگیز هستند. همه دوست دارند که یک ابر قهرمان باشند. وقتی فردی از شما درخواست کمک می‌کند و شما واقعاً می‌توانید به او کمک کنید، آیا احساس خوبی پیدا نمی‌کنید؟ مشتریان قبلی و همچنین مشتریان و شرکای جدیدتان نیز از کمک کردن به شما احساس خوبی پیدا می‌کنند. هراس نداشته باشید که همه بدانند شما چه کاری انجام می‌دهید و چقدر خوب آن را انجام می‌دهید! کارهای شما، کارهایی که با حرف‌هایتان یکی باشند، قدرتمند و قوی هستند. شور و اشتیاق، خوب می‌فروشند. پس دهانتان را باز کنید و غذا دریافت کنید!من و خواهرم کارولین اغلب اوقات میگوییم که مادرمان، به نوعی «افسونگر» بود. این بینش عجیب به او کمک کرده بود تا مردم را به شیوه‌هایی درک کند که خودشان نمی‌توانستند. من خوش‌شانس هستم که توانسته‌ام بخشی از این موهبت را به اندازه مادرم گسترش دهم. وقتی از دوستانمان یاد می‌کردیم، مادرم در مورد اینکه چه کسانی را دوست خود خطاب می‌کنیم، بسیار فهمیده بود و قدرت تشخیص بسیار خوبی داشت. یکی از جملات محبوب او این بود: «به من بگو دوستانت چه کسانی هستند تا بگویم می‌خواهی چه کسی باشی». این جمله به ما یادآوری می‌کند که شرکای ما می‌توانند به ما کمک کنند تا بهتر شویم یا باعث افت ما شوند تا هم سطح آن‌ها شویم. عقاب‌ها با عقاب‌ها پرواز می‌کنند!شرکا، دوستان، همکاران و حتی شرکت‌ها می‌توانند به شما بگویند که می‌خواهید چه کسی شوید. آیا دور خودتان را با افرادی پُر کرده‌اید که با بینش، اهداف و ارزش‌های هسته‌ای شما همخوانی دارند و از آن‌ها حمایت می‌کنند؟ یا اینکه آن‌ها را تحقیر می‌کنند و از آن‌ها انتقاد می‌کنند؟ آیا اطرافیانتان، برایتان حکم لنگر را دارند یا بادبان؟

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۳۳ صفحه

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۳۳ صفحه

قیمت:
۱۲,۰۰۰
تومان