دانلود و خرید کتاب هیچ کودکی بی عیب نیست جیل ساوج ترجمه فاطمه آقامحمدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب هیچ کودکی بی عیب نیست

کتاب هیچ کودکی بی عیب نیست اثری از جیل ساوج و کیتی کوک است که با ترجمه فاطمه آقامحمدی در انتشارات صابرین منتشر شده است. این کتاب به والدین می‌آموزد به فرزندان خود همانگونه که هستند، عشق بورزند.

کتاب پیش روی شما یک جلد از کلیدهای تربیت کودکان و نوجوانان است.

کتاب‌های این مجموعه، با وجود ارتباط موضوعی، هریک از نظر مطلب مستقل‌اند: آمادگی برای زایمان، روش‌های مناسب و صحیح شیر دادن، تولد فرزند دوم، نقش پدر در تربیت کودک، پرورش کودک تیزهوش، آموختن به کودکان درباره خدا، سلامت جنسی در کودکان و نوجوانان، پرورش فرزندان امیدوار و موفق، کلیدهای رفتار با نوجوانان و نیز مطالب متنوع و جالب دیگری که به روش‌ها و مشکلات تربیتی کودکان و نوجوانان تا سنین بلوغ می‌پردازد، موضوع کتاب‌های این مجموعه را تشکیل می‌دهند.

روش نویسندگان این کتاب‌ها، آموزش شیوه‌های عملی به والدین است. درنتیجه، هرکتاب از فصل‌های متعددی تشکیل شده است که هر فصل به توضیح یک روش کلیدی می‌پردازد. مجموعه کلیدهای تربیت کودکان و نوجوانان، علاوه‌بر پشتوانه علمی و معتبر خود، از زبانی ساده برای توضیح مطالب و انتقال آن‌ها به خواننده استفاده کرده است که برای عموم مادران و پدران جوان قابل‌استفاده خواهد بود.

درباره کتاب هیچ کودکی بی عیب نیست

ما بزرگسالان وقتی در مقام پدر و مادر قرار می‌گیریم، برای  فرزندمان به جز خوبی و خوشی چیزی نمی‌خواهیم. تنها خواسته ما این است که انسان‌های موفقی باشند و در زندگی به سعادت و خوشبختی برسند اما مشکل اصلی زمانی ایجاد می‌شود که ما تصمیم می‌گیریم سعادت و خوشبختی را برایشان تعریف کنیم. گاهی تصمیم داریم آرزوهای خودمان را که در اعماق وجودمان پنهان شده‌اند، به فرزندانمان بدهیم و آن‌ها را وادار کنیم تا راهی را که ما طی کرده‌ایم یا حتی طی نکرده‌ایم در پیش بگیرند. بسیاری از اوقات تعریف ما در آرزوهای خودمان خلاصه می‌شود و داشتن فرزندی بی عیب و نقص، کامل و خاص. عجیب‌تر اینکه نمی‌توانیم بپذیریم هر موجودی به صرف وجودش در این دنیا خاص و متفاوت است. حال چه باید کرد؟ 

اولین گامی که باید برداریم این است که هرچه سریع‌تر دریابیم که آرزوها و انتظاراتی داریم. اگر بتوانیم آن‌ها را بشناسیم و با واقعیت تطبیق دهیم، قدم بزرگی برداشتیم و آینده زیباتری نیز برای فرزندمان رقم زده‌ایم. نباید فراموش کنیم که همه کودکان لایق این هستند که برای همانی که هستند، گرامی داشته شوند. ما باید یاد بگیریم که طراحی منحصربه‌فرد در وجود هریک از فرزندانمان را بشناسیم و از افتادن در دام مقایسه او با دیگران و به خصوص با خواهرها و برادرهایش جلوگیری کنیم، می‌توانیم اطمینان داشته باشیم که در مسیری درست قرار گرفته‌ایم. 

ما با کمک کتاب هیچ کودکی بی عیب نیست، یاد می‌گیریم که فرزندانمان را آزاد بگذاریم تا کاملا آن چیزی باشند که برایش ساخته شده‌اند. دادن این آزادی به فرزندانمان برای اینکه خود حقیقیشان باشند، از آن نترسند و آن را با شجاعت اعلام کنند و در نهایت برایش گرامی داشته شوند، یکی از بهترین هدایایی است که می‌توانیم به آن‌ها بدهیم.

کتاب هیچ کودکی بی عیب نیست را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

خواندن کتاب هیچ کودکی بی عیب نیست را به تمام والدین و تمام کسانی که قصد بچه‌دار شدن دارند، پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۴۴ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۴۴ صفحه

قیمت:
۶۸,۰۰۰
تومان