دانلود و خرید کتاب گروشام گرینج آنتونی هوروویتس ترجمه نیوشا نیک‌نژاد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب گروشام گرینج اثر آنتونی هوروویتس

کتاب گروشام گرینج

انتشارات:نشر جیکا
امتیاز:
۵.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب گروشام گرینج

کتاب گروشام گرینج نوشتۀ آنتونی هوروویتس با ترجمۀ نیوشا نیک‌نژاد در نشر جیکا چاپ شده است. راز مخوفی که پشت در اتاق مدیران مدرسه پنهان شده، چیست؟ و چرا همه دانش‌آموزان نصف شب غیب می‌شوند؟ این کتاب مناسب گروه سنی نوجوان است.

درباره کتاب گروشام گرینج

دیوید الیوت ۱۳ ساله والدینش را مأیوس‌ کرده است. اما واقعاً حقش است که به گروشام گرینج فرستاده شود؟ جایی دور از دسترس، در وسط دریا، گروشام گرینج قرار دارد؛ مدرسه‌ای که دنیای خارج از آن بی‌خبر است. بچه‌ها باید اسمشان را با خونشان امضا کنند. معلم انگلیسی تمام بدنش با باند به هم وصل شده. توپ فوتبالش از.... خب نمی‌توانید حدس بزنید از چه ساخته شده! ناگهان، چیزهای بیشتری برای نگرانی دارد، چیزهایی که مهم‌تر از خرسندکردن والدینش هست. مثلاً: نجات دادن خودش!

کتاب گروشام گرینج را به چه کسانی ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌پیشنهاد می‌کنیم

به نوجوانانی که به دنبال ماجراجویی و کمی ترس و لرز هستند، توصیه می‌کنیم این کتاب را بخوانند.

بخشی از کتاب گروشام گرینج

اقای الیوت ادامه داد: «ما باید یک کاری بکنیم، این‌طوری نمی‌شود، اگر پدربزرگت این‌جا بود، تو را سر و ته از یخچال آویزون می‌کرد درست مثلِ گوشت‌های توی قصابی، اون این کار را با من می‌کرد حتی اگر بی‌اجازه‌اش عطسه می‌کردم. اما خُب...نمی‌خواهم مثلِ اون سختگیر باشم...»

خانم الیوت فین محکمی در دستمال کرد و گفت: «حق با توست... پدرت یک فرشته بود.»

اقای الیوت سرفهٔ کوتاهی کرد و ادامه داد: خُب من تصمیم گرفته‌ام که امسال کریسمسی در کار نباشد. بوقلمون شکم پُر، درخت کاج، تزئینات و کادو، هیچی، حتی برف.»

خانم الیوت تکانی خورد و گفت: «حتی برف؟!»

آقای الیوت جواب داد: «آره حتی برف! البته منظورم توی حیاط ماست، اگر برف نشست، من همه را پارو می‌کنم، اوه راستی از توی تقویم، روز ۲۵ دسامبر را هم پاره کردم. خانوادهٔ ما امسال از ۲۴ ام به ۲۶ ام دسامبر می‌پرد. هرچند برای جبران این کار ما دو تا ۲۷ دسامبر خواهیم داشت.»

خانم الیوت گفت: «متوجه نمی‌شم؟!»

آقای الیوت گفت: «حرف منو قطع نکن عزیزم.» و با قاشق ضربه‌ای به او زد و ادامه داد: «اگر به‌خاطر مادرت نبود حتماً کتکت می‌زدم، خب در این خانه زیاد از ترکه استفاده نمی‌شه، وقتی هم‌سن تو بودم هر روز کتک می‌خوردم، آن هم با ترکهٔ آلبالو و می‌بینی که هیچ صدمه‌ای ندیدم و کاملاً سالمم.»

نظرات کاربران

۱۴۰۱/۰۴/۱۱

کتاب هیجان انگیز و فوق العاده جذابی بود❤💚

بهاره
۱۴۰۲/۰۳/۰۴

عالی . انتونی هور وویتس گفته رولینگ هری پاتر رو از گرو شام گرینچ الهام گرفته.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۲۹٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

حجم

۶۲۹٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

قیمت:
۱۴,۰۰۰
۷,۰۰۰
۵۰%
تومان