دانلود و خرید کتاب عادت های کوچک، موفقیت های بزرگ انور کاراپینار ترجمه لیلا وزیرآبادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب عادت های کوچک، موفقیت های بزرگ اثر انور کاراپینار

کتاب عادت های کوچک، موفقیت های بزرگ

معرفی کتاب عادت های کوچک، موفقیت های بزرگ

کتاب عادت های کوچک، موفقیت های بزرگ نوشته انور کاراپینار است و با ترجمه لیلا وزیرآبادی و نجمه‌سادات موسوی در انتشارات اسپینا منتشر شده است. این کتاب ۵۱ تمرین انگیزه‌بخش برای تبدیل شما به بهترین نسخه از خود است. 

درباره کتاب عادت های کوچک، موفقیت های بزرگ

بعضی‌ها فکر می‌کنند موفق شدن مستلزم این است که کوه‌ها را جابه‌جا کنند، نخبه باشند، بی‌وقفه همه کارها را به بهترین نحو ممکن جلو ببرند و...؛ اما آن‌ها متوجه نیستند زمینه‌های موفقیت را همین عادت‌های روزمره شکل می‌دهد، عادت‌هایی گاه ساده و تقریبآ بی‌اهمیت. هرچند استقبال از این موضوع و پذیرفتنش بسیار آسان است.

نویسنده باتجربه بیش از ۱۰ سال کارآفرینی چند عادت مهم در زندگی‌اش وجود داشته است، او بنیان‌گذار شرکت بنگل است. در این کتاب به مهم‌ترین عادت‌هایی می‌پردازد که می‌توانند زندگی شما را تغییر دهند. 

این کتاب مانند یک راهنما به شما کمک می‌کند تا بتوانید بهترین تصمیم‌ها را در زندگی‌تان بگیرید. این کتاب عادت‌های شما را تغییر می‌کند و مسیر زندگی‌تان را تغییر می‌دهد.

خواندن کتاب عادت های کوچک، موفقیت های بزرگ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند زندگی شادی داشته باشند پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب عادت های کوچک، موفقیت های بزرگ

پس از تحقیقات بسیار به این نتیجه رسیدم افرادی که اهل رقابت هستند گرایش‌های مشابهی دارند. آن‌ها خود را در دام لذت‌های گذرا نمی‌اندازند و تمام تلاششان را در کار صرف می‌کنند تا در طولانی‌مدت بهره آن را ببینند. به‌ویژه اینکه آنان دارای عادت‌های بی‌نظیری هستند؛ به‌عبارت‌دیگر موفقیت به اینکه شما چه کسی هستید بستگی ندارد بلکه به آنچه انجام می‌دهید بستگی دارد.

عادت، رفتار و یا فعالیتی روتین است و به‌قدری تکرار می‌شود که دیگر تبدیل به امری خودکار می‌گردد. عادت‌هایمان ازآنچه در ساعات اولیه روز انجام می‌دهیم گرفته تا آنچه قبل از خواب به پایان می‌رسانیم، به طرز هوشمندانه‌ای در شکل‌گیری زندگی روزمره نقش دارند. تغییرات کوچک و به‌ظاهر بی‌اهمیت مانند پس‌انداز یک یورو یا کشیدن تنها یک نخ سیگار می‌تواند منشأ موفقیت‌های بزرگ باشد و یا اگر بخواهید در طول چندین سال به همین منوال ادامه دهید ممکن است مسئله‌ساز باشد. ما از شکست‌های مختلف تجربه کسب می‌کنیم اما کیفیت زندگی‌تان در درازمدت بستگی به کیفیت عادت‌هایتان دارد. اگر عادت‌ها به همان شکل باقی بمانند همواره نتایج یکسانی در بردارند؛ اما با بهترین آن‌ها می‌توانیم همه‌چیز را تغییر دهیم، پله‌های شکوه و عظمت را بپیماییم و به کمال برسیم.

طبق این اصل، استراتژی من به گسترش عادت‌های درست تأکید دارد. عادت‌هایی که می‌بایست نتایج خوب و بلندمدتی در پی داشته باشند. باگذشت زمان عادت‌های‌کوچک و خوبی برای خود انتخاب کردم که نتایجش بیش‌ازحد انتظار بود. تغییرات بسیاری به‌طور مستمر مشاهده می‌کردم. به شخصی کارآمد و کمتر مضطرب تبدیل شدم و بهتر از پیش زندگی می‌کردم. برای اینکه ظرفیت و تواناییم را آزاد کنم از بهترین‌ها الهام گرفتم. تغییرات به‌قدری بود که به‌یقین رسیدم هرکس می‌تواند به آن دست یابد و این کتاب به شما در بروز ظرفیت و توانایی‌تان کمک خواهد کرد.

فرض کنیم قبل از خواب ۱۰ صفحه از یک کتاب را می‌خوانید، آیا پس از گذشت یک سال داناتر و خلاق‌تر نمی‌شوید؟ ۱۰ صفحه در روز یعنی ۳۶۵۰ صفحه در سال، حداقل به‌اندازه ۱۵ کتاب خوب که باعث تغییر در روش حل مسائل در زندگی، دستیابی به مهارت‌های جدید و تغییر در نگاهتان به زندگی می‌شود. 

نظرات کاربران

فاطمه
۱۴۰۱/۰۴/۱۵

من فقط به نمونه ای از کتاب رو دیدم خیلی عالیه خیلی خوب مطالب روانشناسی رو تعریف کرده تا آدم خسته نشده از مطالب پیچیده خیلی عالیه ممنون از برنامه طاقچه‌

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۵)
عادت، رفتار و یا فعالیتی روتین است و به‌قدری تکرار می‌شود که دیگر تبدیل به امری خودکار می‌گردد. عادت‌هایمان ازآنچه در ساعات اولیه روز انجام می‌دهیم گرفته تا آنچه قبل از خواب به پایان می‌رسانیم، به طرز هوشمندانه‌ای در شکل‌گیری زندگی روزمره نقش دارند. تغییرات کوچک و به‌ظاهر بی‌اهمیت مانند پس‌انداز یک یورو یا کشیدن تنها یک نخ سیگار می‌تواند منشأ موفقیت‌های بزرگ باشد و یا اگر بخواهید در طول چندین سال به همین منوال ادامه دهید ممکن است مسئله‌ساز باشد.
شهرزاد
اگر بدانید چه کسی هستید و چه توانایی‌هایی دارید، اگر بدانید چگونه احساسات بر زندگی‌تان حکمرانی می‌کند، اگر بدانید نقاط ضعفتان چیست و چگونه می‌توان آن‌ها را کنترل کرد، در این صورت شما از قدرت عظیمی برخوردار خواهید بود.
aminjavan
همه‌چیز از عادت‌هایمان شروع می‌شود «مراقب افکارتان باشید، چراکه تبدیل به گفتارتان می‌شود. مراقب گفتارتان باشید که تبدیل به اعمالتان می‌شود. مراقب اعمالتان باشید که تبدیل به عاداتتان می‌شود. مراقب عاداتتان باشید که تبدیل به شخصیتتان می‌شود. مراقب شخصیتتان باشید چراکه تبدیل به سرنوشتتان می‌شود.» لئو تسو ، فیلسوف چینی
شهرزاد
چند عادت مهم در زندگی‌ام وجود داشته است: هرروز خواندن مقاله، کتاب و مباحث مختلف در اینترنت؛ هرروز مطالعه کردن درباره تأسیس شرکت‌ها، چگونگی توسعه آن و درباره بازاریابی؛ هرروز قدردان و سپاسگزار بودن از همه‌چیز، از اینکه این شانس را داشتم تا از طریق علایقم کسب درآمد داشته باشم و قدردانی از نزدیکانم که حامیان من هستند.
شهرزاد
به نظر من اگر موفقیت را موشک فرض کنیم، عادت‌های خوب انواع گوناگون زاویه برای پرتاب این موشک هستند که میلیون‌ها کیلومتر دورتر آن را به مقصد موردنظر می‌رسانند.
شهرزاد

حجم

۳۲۶٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۰۴ صفحه

حجم

۳۲۶٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۰۴ صفحه

قیمت:
۵۹,۰۰۰
۴۱,۳۰۰
۳۰%
تومان