دانلود و خرید کتاب خود برتر مایک بایر ترجمه حمیده رستمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خود برتر اثر مایک بایر

کتاب خود برتر

معرفی کتاب خود برتر

میکروکتاب خود برتر گزیده‌ای از کتاب خود برتر نوشته مایک بایر است. این کتاب انگیزشی به شما کمک می‌کند بهترین خودتان باشید.

درباره میکروکتاب خود برتر

می‌پرسی از این کتاب چه عایدت می‌شود؟نکاتی عالی که کمکت می‌کند در نوع خودت بهترین باشی.

آیا تو به بهترین شکل ممکن زندگی می‌کنی؟ بگذار یک‌جور دیگر بپرسم؟ آیا موفق و کامروا هستی یا صرفاً زنده‌ای؟ تعداد کمی از ما می‌توانیم قاطعانه به این سؤال پاسخ بدهیم. علاوه‌ بر این، صادق بودن با خود و دستیابی به اصالت و واقعیت وجودی، آسان نیست. این‌که چطور می‌توانیم در بهترین وضعیت و شرایط باشیم، مهم‎ترین موضوع مطرح در دنیاست، اما معمولاًنه پدرومادر این را به ما یاد می‌دهند نه در مدرسه.

مایک بایر در مقام مربی زندگی در این کتاب وارد عمل می‌شود. اگر دلت می‌خواهد زندگی‌ات را تغییر بدهی ولی نمی‌دانی از کجا شروع کنی، نکات این کتاب مشکلت را حل می‌کند. نتیجه‌ سال‌ها تفکر و تعمقِ مایک بایر در مورد مسائل شخصی، این راهنمای عملیِ پراز ایده‌های قابل پیگیری او برای دست‌یافتن به بهترین شرایط زندگی و حالت وجودی خودت است که می‌توانی از همین امروز دست‌به‌کار شوی و آنها را به‌کار بگیری تا خودت را در مسیر فردایی بهتر قرار بدهی.

بعد از خواندن این نکات می‌فهمی که:

• چطور تجسم خودت در بهترین شرایط کمکت می‌کند ضدِ خود یا نفسِ مخالفت را تحت کنترل بگیری؛

• چطور به‌طور منطقی با ترس‌هایت کنار بیایی؛ و

• چرا توجه به خود، خودخواهی نیست.

 خواندن میکروکتاب خود برتر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 همه دوست‌داران کتاب‌های انگیزشی و رشد فردی مخاطبان این کتاب‌اند.

بخشی از میکروکتاب خود برتر

معاشرت و حشرونشر با دیگران برای سلامتی حرف ندارد و کاری است که می‌شود آن را یاد گرفت.

تا اینجا بخش درونیِ سیروسفرت به‌سمتِ خودِ برترت را کاوش کردیم. اما در مورد روابطت با دیگران چطور؟ به‌قول جان دان شاعر انگلیسی، «هیچ انسانی همچون جزیره نیست.» در این قسمت نگاهی دقیق‌تر می‌اندازیم به زندگی اجتماعی تو، و با این موضوع شروع می‌کنیم که در وهلهٔ اول چرا معاشرت تا این حد مهم است.

تمام مدارک و شواهد حاکی از این است که معاشرت و رفت‌وآمد با دیگران برای سلامت روح و روان و جسم آدم ضروری است. بیا نگاهی بیندازیم به تحقیقی که در سال ۲۰۰۸ در دانشگاه میشیگان صورت گرفت. در این تحقیق معلوم شد که رفت‌وآمد و تعامل اجتماعی اساساً مثل این است که مغزت را به سالن ورزش ببری. به‌عبارت دیگر، یکی از بهترین راه‌های حفظ قابلیت‌ها و توانایی‌های شناختی در بهترین شکل است. نظرسنجی سال ۲۰۰۸ مؤسسهٔ گالوپ از چهارده هزار آمریکایی نشان داد مردم در روزهایی که شش تا هفت ساعت از اوقاتشان را در معیت دوستان و آشنایانشان می‌گذرانند، از هر زمان دیگری خوشحال‌ترند.

این نشان می‌دهد چقدر مهم است که وقت‌گذرانی با دوستان و خانواده را در برنامه‌ات بگنجانی. اما نباید فقط با افرادی معاشرت کنی که آنها را از قبل می‌شناختی. به‌قول نویسنده، هیچ کاری مهیج‌تر از این نیست که از خانه بیرون بروی و دوست پیدا کنی. ازاین‌گذشته، آن‌موقع است که با افکار و عقاید تازه‌ای مواجه می‌شوی و به‌احتمال زیاد بعضی از آنها را انتخاب می‌کنی. امکان ندارد وقتی به‌تنهایی توی خانه‌ات روی مبل نشسته‌ای، فکری الهام‌بخش به ذهنت خطور کند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۴٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

حجم

۱۴٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

قیمت:
۷,۰۰۰
تومان