دانلود و خرید کتاب ۶۰ راز داشتن فرزندی نابغه و شاد (تولد تا ۱۵ سالگی) بهنام محقق
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ۶۰ راز داشتن فرزندی نابغه و شاد (تولد تا ۱۵ سالگی) اثر بهنام محقق

کتاب ۶۰ راز داشتن فرزندی نابغه و شاد (تولد تا ۱۵ سالگی)

نویسنده:بهنام محقق
امتیاز:
۳.۵از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب ۶۰ راز داشتن فرزندی نابغه و شاد (تولد تا ۱۵ سالگی)

کتاب ۶۰ راز داشتن فرزندی نابغه و شاد (تولد تا ۱۵ سالگی) نوشتۀ دکتر بهنام محقق است. انتشارات جاودانه این کتاب را منتشر کرده است. کتاب، دربارۀ ناگفته‌های تربیت فرزندانی نخبه در تمام ابعاد زندگی است.

درباره کتاب ۶۰ راز داشتن فرزندی نابغه و شاد (تولد تا ۱۵ سالگی)

بهنام محقق در این کتاب از والدین می‌خواهد با فرزند خود، هوشمندانه رفتار کنند. این کتاب، روش‌های درستِ فرزندپروری را آموزش می‌دهد. هدف این روش‌ها، داشتن کودکانی شاد و سالم است.

نویسنده باور دارد که خانواده مهم‌ترین محیط برای شکل‌گیری شخصیت کودک است. هر پدر و مادری برای اینکه در تربیت فرزندش موفق باشد باید دانش خود را در این زمینه بالا ببرد. در واقع برای پرورش یک کودک سالم نیاز به تحصیلات دانشگاهی خاصی ندارید اما این را هم بدانید که کاری پیش‌پاافتاده‌ای نیست که بتوان آن را نادیده گرفت.

نویسنده در این کتاب با ذکر 60 راز مهم و حیاتی، اصول فرزندپروری را آموزش می‌دهد.

خواندن کتاب ۶۰ راز داشتن فرزندی نابغه و شاد (تولد تا ۱۵ سالگی) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به افرادی که فرزند دارند یا با کودکان و نوجوانان سروکار دارند (مربی‌های مهدکودک، معلمان و...) پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب ۶۰ راز داشتن فرزندی نابغه و شاد (تولد تا ۱۵ سالگی)

«یکی از روش‌هایی که در گذشته والدین در نظر گرفته تا فرزندان خود را بخوابانند قصه گفتن بود. قصه‌گویی برای فرزندان به سبک کتاب‌خوانی و غیر مشارکتی که تنها به شکل خواندن کتاب توسط والدین و گوش کردن فرزندان صورت می‌گیرد تنها موجب به خواب فرستادن بچه‌ها است و نفع آموزشی بسیار کمی دارد. روش فوق‌العاده‌ی آموزشی-تربیتی قصه‌گویی فعال برای آموزش و تربیت فرزندان امروزه به رشد و پرورش آن‌ها کمک کرده و والدین را یاری بسیاری می‌رساند. به مراحل زیر در قصه‌گویی فعال توجه کنید:

۱- هر شب برای فرزندان بالای ۲ سال خود قصه بگویید. برای فرزندان زیر ۲ سال خواندن لالایی با صدای والدین یا صدای ضبط شده ایشان توصیه می‌گردد. (در صورتی که صدای ضبط شده خود را برای فرزندان خود پخش می‌کنید هر چند روز یکبار آن را تغییر بدهید تا یکنواخت نباشد.)

۲- برای قصه‌گویی فعال نباید از روخوانی کتاب استفاده کنید.

۳- قصه‌گویی فعال یعنی شخصیت‌های مورد علاقه فرزند خود را در قصه‌های ابدائی خود استفاده کنید و داستانی را همراه با کودک خود به پیش ببرید. مثلاً: یک روز پلنگ صورتی (شخصیت مورد علاقه کودک شما) با مادرش در صف خرید بودند که ...»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۳۹ صفحه

حجم

۳٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۳۹ صفحه

قیمت:
۲۹,۸۰۰
تومان