دانلود و خرید کتاب کلید طلایی موفقیت سارا صدر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کلید طلایی موفقیت اثر سارا صدر

کتاب کلید طلایی موفقیت

نویسنده:سارا صدر
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب کلید طلایی موفقیت

کتاب کلید طلایی موفقیت نوشته سارا صدر است. این کتاب به معرفی و تشریح یکی از قدرتمندترین قوانین موفقیت در تمام دوران تاریخ بشری رفته است.

درباره کتاب کلید طلایی موفقیت

انسان‌ها از دیرباز برای رسیدن به رفاه و آرامش و آسایش تلاش کرده‌اند و آن را کمترین حق خود می‌دانند، ولی اکثرا راه را اشتباه طی کرده و با وجود تلاش‌های بسیار، به سر منزل مقصود نرسیده‌اند. با توجه به اینکه در جوامع امروزی شرایط زندگی بسیار متفاوت با قبل شده است و بشر امروزی نمی‌تواند با طرز فکر و شرایط اقتصادی صد سال پیش زندگی کند، اما در طول صد سال گذشته نیز عده‌ای بودند که نسبت به سایرین رفاه بیشتری داشتند و در حوزه های مختلف به راحتی می‌توانستند رشد کنند و اغلب ناخودآگاه از قوانینی پیروی می‌کردند که آنها را برای نیل به اهدافشان راهنمایی می‌کرد. در کتاب پیش رو یکی از قدرتمندترین و تاثیرگذارترین قوانین ثابت هستی که همواره جزو پایه‌های موفقیت انسان‌ها بوده است، مورد ارزیابی قرار گرفته که با اطمینان می‌توانید با به کارگیری آن در حوزه‌های مختلف، موفقیت را در آغوش بکشید.

خواندن کتاب کلید طلایی موفقیت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که به‌دنبال موفقیت هستند پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب کلید طلایی موفقیت

موفقیت اتفاقی نیست و تعريف اين واژه از نظر هر شخصی متفاوت است. فردی آن را در کسب‌وکار خوب می‌داند، ديگری در داشتن مدرک تحصیلی عالی و يا تمکن مالی بالا يا زندگی با فرد موردنظر و يا داشتن آرامش و... درنهايت بايد بپذيريم که رسیدن به آن مستلزم علم و آگاهی و دانش در حوزه مربوطه و تلاش هوشمندانه است؛ نه اينکه صرفا در حد تئوری ارائه شود و قابل اجرا نباشد. البته منظور از علم و دانش نیز فقط تحصیلات آکادمیک نیست. شايد بپرسید منظور از تلاش هوشمندانه چیست؟ از آنجايی که انسان ذاتا ماشینی است هدف‌جو و تا رسیدن به هدف دست از تلاش برنمی‌دارد، اين می‌تواند نشانه‌ای از هوشمندی او باشد. بدين صورت که يک انسان هدف‌جو برای رسیدن به خواسته‌هايش تلاش می‌کند؛ چنانچه موفق نشد، دوباره تلاش می‌کند و راه يا برنامه‌ای متفاوت را در پیش می‌گیرد و در فرهنگ لغتش واژۀ شکست جايی ندارد. او درواقع با بهره‌گیری از هوش خود مسیر را اصلاح می‌کند تا به هدف خود برسد؛ مانند کاری که اديسون انجام داد. او برای ساختن لامپ ۱۰۰۰ بار تغییر مسیر داد تا به موفقیت دست يافت. يک نمونه از ماشین هدف‌جو، موشک‌های هدفزن هستند که روی هدف قفل می‌شوند و دقیق به دنبال هدف رفته و به آن برخورد می‌کنند. اگر در ساخت اين موشک‌ها اشتباهی رخ دهد و موشک به هدف اصابت نکند، فقط مسیر رسیدن به هدف را اصلاح می‌کنند و آن را شکست در ساخت نمی‌دانند. جالب است بدانید که اولین بار يک مهندس آلمانی متوجه اين کارايی مغز انسان شد و از آن در ساخت موشک های هدف‌زن استفاده نمود.

شناخت هر چه بیشتر انسان از توانائی‌هايش، می‌تواند به او کمک کند تا هر غیرممکنی را ممکن سازد و اجازه ندهد اين نعمات خدادادی بکر و دست نخورده باقی بمانند. دانشمندان معتقدند مخ انسان تقريبا ۵ برابر وب‌سايت ويکی‌پديا ظرفیت ذخیره اطلاعات را دارد. حال اين سؤال پیش می‌آيد که با اين حجم از توانايی مغز، ما معمولا چند درصد از آن را استفاده می‌کنیم؟ چقدر از اين اطلاعات مفید بوده و چه مقدار از فضای مغز را اشغال کرده است؟ با اين شناخت حداقلی، ما چه کارهايی می‌توانیم انجام دهیم و همچنان امیدوار باشیم که قابلیت‌های‌مان رو به افزايش است. پس متوجه تلاش هوشمندانه شديم و اينکه چطور می‌توان از آن بهره برد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۰۹ صفحه

حجم

۳٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۰۹ صفحه

قیمت:
۴۵,۵۰۰
۳۱,۸۵۰
۳۰%
تومان