دانلود و خرید کتاب کتابشوی تنظیم افکار علی صادقی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کتابشوی تنظیم افکار اثر علی صادقی

کتاب کتابشوی تنظیم افکار

نویسنده:علی صادقی
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب کتابشوی تنظیم افکار

کتاب کتابشوی تنظیم افکار نوشته علی صادقی است. این کتاب به شما ایده‌هایی برای تفکر و تصمیم‌گیری بهتر یاد می‌دهد.

درباره کتاب کتابشوی تنظیم افکار

در این کتاب قرار است شما با روش‌های علمی و غیرعلمی‌ای آشنا کند که تفکرتان را بهبود بخشید. بعضی از این موارد مستقیماً روی فکر کردن شما تأثیر دارند و بعضی دیگر روی نگرش و بینش شما تأثیر می‌گذارند. درهرصورت همه این موارد به شما کمک می‌کنند تا درنهایت از قدرت ذهن خود بهتر استفاده کنید.

مهارت‌های تفکر، جزو مهم‌ترین آموزه‌هایی است که یک فرد می‌تواند در طول عمر خود بیاموزد. تمام موفقیت‌های بزرگ دنیا محصول یک ذهن قدرتمند است؛ ذهنی که در یک زمینه پرورش یافته و خلاق شده، موجب پیدایش یک پدیده شده است. این کتاب کمک می‌کند تفکرتان را رشد دهید و در مسیر موفقیت قدم بردارید. 

این کتاب شبیه برنامه‌های تصویری تلویزیونی یا اینترنتی طراحی شده است. برنامه‌هایی مانند برنامه معروف اوپرا وینفری و یا برنامه ایمپکت تئوری یا برنامه لندن رییل. در این کتاب نویسنده مانند یک میزبان عمل می‌کند و کمک می‌کند در هر بخش یک مبحث اسلاسی معرفی شود.

خواندن کتاب کتابشوی تنظیم افکار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی موفق پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب کتابشوی تنظیم افکار

وقتی در زندگی با مسئله یا چالشی روبرو می‌شوید و احساس ناراحتی می‌کنید، باید بدانید که این احساس آمده است که به شما هشدار دهد. هشدار این است: برای حل مسئله به فکر راه‌حل باش. احساس ناراحتی نیامده که در وجود شما بماند یا شما را به غصه خوردن دعوت کند. فقط آمده است تا شما بفهمید که باید اقدامی در جهت حل مسئله انجام دهید و بدانید که با حل این مسئله یا چالش، رشد خواهید کرد.

پس برای جلوگیری از نگران بودن و تولید افکار منفی، کافی است از خودتان بپرسید این مسئله چه راه‌حل‌هایی دارد و قرار است بعد از حل آن، من در کدام زمینه از زندگیم رشد کنم؟ سپس راه‌حل‌هایی که به ذهنتان می‌رسد را روی کاغذ بنویسید و بررسی کنید کدامیک مزایای بیشتری دارد. وقتی به نتیجه رسیدید که کدام راه‌حل بهتر است، اقدام کنید. بعد از آن نتیجه اقدام خود را بررسی کنید و اگر نتیجه مطلوب نبود راه‌حل دیگری را امتحان کنید. یادتان باشد تنها کاری که نباید انجام بدهید این است که ناراحت بمانید و غصه بخورید.

داستان ورزشکار و کوسه

خانم بتی همیلتون در هاوایی بزرگ شد بنابراین تعجبی نداردکه در سن ۷ سالگی موج سواری را یاد گرفت. در سال ۲۰۰۳ یک تراژدی وحشتناک برایش رخ داد و کوسه‌ای بازوی چپش را گاز گرفت. بعد از اینکه بهبود یافت به خودش دو تا قول داد.

اول اینکه نباید بخاطر این بدشانسی‌اش عزا بگیرد و دوم اینکه باید دوباره به موج سواری برگردد. هر کسی ممکن است شکست بخورد اما نه بتی همیلتون. بعد از ۲۶ روز او دوباره به دریا برگشت. او هم اکنون در میان ۵۰ زن موج سوار برتر دنیاست. همچنین وی اولین جایزه زنان کاوشگر ناسا را در رقابت‌های ملی کسب کرده است.

او بر موانع زیادی فائق آمده تا توانسته است به‌عنوان یک موج سوار با یک دست کاملاً فردی موفق باشد. این حادثه باعث شده است او بتواند در لحظات سخت پیروز شود و بر ترس‌های خود غلبه کند. او به جای غصه خوردن، تلاش کرد و موفق شد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۹۴٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۱۸ صفحه

حجم

۲۹۴٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۱۸ صفحه

قیمت:
۱۴,۰۰۰
۷,۰۰۰
۵۰%
تومان