دانلود و خرید کتاب فصل وصل مونا امین سرشت
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فصل وصل اثر مونا امین سرشت

کتاب فصل وصل

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۶از ۲۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب فصل وصل

کتاب فصل وصل نوشتۀ مونا امین سرشت است. این کتاب را انتشارات شقایق در سال ۱۳۹۹ منتشر کرده است.

درباره کتاب فصل وصل

اتابک، مردی که با تلاش فراوان و بعد از سال‌ها تلاش، استاد دانشگاه شده و در آستانة چهل‌سالگی، کاملاً موفقه، در زندگی مشترکش با الهه به بن‌بست می‌رسه، بن‌بستی که نتیجه اشتباهات مشترک هر دوی اون‌هاست. اتابک در تصمیمی عجولانه، سعی می‌کنه شرایط رو به نفع خودش عوض کنه، درحالی‌که مقصر اصلی این اتفاق خودشه.

خواندن کتاب فصل وصل را به چه کسی پیشنهاد می کنیم؟

این کتاب به علاقه‌مندان رمان‌های ایرانی عاشقانه پیشنهاد می‌شود.

بخش‌هایی از کتاب فصل وصل

زن لب‌هایش را با استیصال روی‌هم فشار داد و نگاهش را به نقطه‌ای دوخت. اگر می‌گفت تمام بهانه‌اش ترسی است که همیشه در جانش نشسته، ترس از این‌که ناخواسته حرکت یا رفتاری انجام دهد که نیش طعنه‌ها و کنایه‌های او تیزتر سمتش اشاره رود، بازهم همین‌قدر راحت قضاوتش می‌کرد؟

مرد کتش را ازروی جالباسی برداشت و پوشید. دستانش از کنار لبه‌های عقب رفتۀ کت، داخل جیب‌هایش فرورفت. بی‌تفاوتی نسبت به کسی که روبه‌رویش نشسته بود و اسم همسرش را یدک می‌کشید در همۀ حرکات و کلماتش موج می‌زد.

ـ می‌تونم خیلی راحت و بدون هیچ اصرار دیگه‌ای خودم برم، اما دلم نمی‌خواد وسط اون همه همکار که دست زنشونو گرفتن و اومدن، تنها باشم. تو که هیچ‌وقت اونجایی که باید باشی نبودی ... این یه بار رو نشون بده همراهی که دلم نسوزه!

حلقۀ دستان زن از دور زانوانش باز شد. همیشه جلوی مردی که این‌گونه بااقتدار روبه‌رویش ایستاده بود خلع سلاح بود، اما نمی‌توانست اجازه دهد هر بار همین‌طور سرزنشش کند ... نمی‌خواست! اما توان مبارزه با او را هم نداشت. دهانش را باز کرد تا حرفی را که مدت‌ها در سینه‌اش بی‌قراری می‌کرد به زبان بیاورد، اما نتوانست، لب‌های باز مانده‌اش بی‌هیچ حرفی دوباره روی‌هم نشست و سرش را پایین انداخت. این روزها حتی انگیزۀ حرف‌زدن را هم ازدست‌داده بود.

ـ من... نمی‌آم... نباشم بهتره.

نظرات کاربران

ZahAh
۱۴۰۰/۱۱/۰۱

داستان به بررسی زندگی الهه و اتابک می پردازه که بعد از بیست سال زندگی مشترک زندگیشون به جایی میرسه که برای درست کردنش نیاز به کمک دارند‌. متن کتاب روان هست و من نمونه اتابک و الهه رو زیاد

- بیشتر
NilGooN
۱۴۰۱/۱۱/۲۹

در رابطه با حل مشکلات زناشویی بود.ب دوستان متاهل توصیه میکنم. عالی بود

کاربر ۱۶۳۱۵۹۸
۱۴۰۲/۱۰/۰۶

داستان خیلی ساده و نصیحت گونه بود شخصیت پردازی ها اصلا خوب نبود سادگی شخصیت زن داستان الهه خیلی دور از ذهن و اغراق گونه بود و خواننده نمی تونست درکش کند به نظر می رسید نویسنده خیلی تازه کار

- بیشتر
fh2308
۱۴۰۲/۰۶/۱۴

خیلی خوب بود .برای زندگی متاهلی آموزنده بود.زن داستان خیلی رو‌مخ بود😅

maryam.m
۱۴۰۲/۱۰/۲۱

داستان جالبی بود مخصوصا اینکه اول کتاب گفته شده که براساس واقعیت نوشته شده از نظر کلی خوب بود بحث های روانشناسی که در طول داستانش میشد آموزنده بود نمیشد مشکل زندگی رو به دوش یکطرف شخصیت داستان انداخت هر

- بیشتر
کاربر ۲۱۱۰۳۴۶4261
۱۴۰۱/۰۸/۱۷

داستان درباره مشکلات یه زوجِ،توصیه میکنم این کتاب متاهل ها مطالعه کنن،

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۱۵٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۵۸۴ صفحه

حجم

۵۱۵٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۵۸۴ صفحه

قیمت:
۷۲,۰۰۰
۳۶,۰۰۰
۵۰%
تومان