دانلود و خرید کتاب زبان تخصصی ریاضی ابوالحسن فریدونی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب زبان تخصصی ریاضی اثر ابوالحسن فریدونی

کتاب زبان تخصصی ریاضی

دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۳از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب زبان تخصصی ریاضی

کتاب زبان تخصصی رشته ریاضی نوشتهٔ ابوالحسن فریدونی در انتشارات نویسندگان پارس چاپ شده است. دانشجو ‌می‌تواند با کمک کتاب به راحتی درس را پیش ببرد و استاد می‌‌تواند در نقش هدایت‌گر و آزمون‌گر ‌باشد. ‌از ویژگی‌های این کتاب ترجمه پاراگراف به پاراگراف یا جمله به جمله، ترجمه شیوا، ‌دقت در معانی واژگان و اصطلاحات تخصصی ریاضی است.‌

درباره کتاب زبان تخصصی ریاضی

یادگیری زبان تخصصی ریاضی به یک حداقل دانش درباره دستور زبان انگلیسی و دایره لغات مناسب نیاز دارد. اما برای اینکه دانشجو بتواند درک مناسبی از متون ‌ریاضی انگلیسی داشته باشد و ارتباط مناسبی با این متون برقرار کند این حداقل‌ها ‌کافی نیست. ما در این کتاب سعی کرده‌ایم تا امکانی فراهم کنیم که دانشجو بتواند ‌در فضای مناسبی قرار بگیرد و بتواند درک و ارتباط مناسبی با مطالب پیدا کند. اول، ‌عبارت‌ها به صورت قطعه‌های کوتاه، در زیر آن، ترجمه شده است و دوم، فایل ‌صوتی متون در اختیار دانشجو است. دانشجو می‌تواند همزمان با گوش دادن فایل ‌صوتی، ترجمه متن را با چشم دنبال کند. ‌

ما سعی کرده‌ایم در این کتاب بعضی کارهایی که در درس زبان تخصصی سرعت ‌مطالعه و کیفیت یادگیری دانشجو را کم می‌کند را به روش‌هایی حذف کنیم. از جمله ‌کارهای آزار دهنده، مراجعه مکرر به دیکشنری، مراجعه به دستور گرامر، مراجعه به ‌جزوه یا حاشیه نوشته شده برای ترجمه، استفاده از ‌CD‌ و لب‌تاپ برای شنیدن ‌می‌‌باشد. ‌در ترجمه متون تلاش شده است تا شیوایی ترجمه در بالاترین سطح باشد و ‌اصطلاحات ریاضی درست ترجمه شود. ‌در دورانی که آموزش مجازی مورد توجه زیادی قرار گرفته این کتاب و کانال ‌مرتبط با آن به اساتید و دانشجویان در این جهت کمک بسیاری خواهد کرد. 

کتاب زبان تخصصی ریاضی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به دانشجویان رشتهٔ ریاضی پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب زبان تخصصی ریاضی

• To provide a solid foundation in the mathematics of linear algebra. • To introduce some of the important computational aspects of the field. 

• ايجاد مبنايي محكم براي جبر خطي در رياضيات. • معرفي برخي از جنبه‌هاي مهم محاسباتي در اين زمينه. 

It is important, for example, that students be able to understand and analyze algorithms. To discuss interesting applications so that students know when and how to apply linear algebra.

 براي مثال، مهم است كه دانشـجويان بتواننـد الگـوريتمهـا را درك و تحليـل كننـد. بحث درباره كاربردهاي جالب جبر خطي به طوري كه دانشجويان بدانند چه زمـاني و چگونه آن را به كار گيرند. 

Applications are taken from such areas as archaeology, coding theory, fractal geometry, and relativity. In what follows, we quote a preface from a text about this subject.

 برنامههاي كاربردي از حوزههايي مانند باسـتان شناسـي، نظريـه رمزنگـاري، هندسـه فراكتال و نسبيت گرفته مـيشـوند. در ادامـه، پيشـگفتاري از يـك مـتن دربـاره ايـن موضوع نقل ميكنيم.

 The Mathematics: Linear algebra is a central subject in undergraduate mathematics. Many important topics must be included in this course. For example, linear dependence, basis, inner product, and linear transformation must be covered thoroughly and carefully. 

رياضيات: جبر خطي موضوعی اصلی در رياضيات دوره كارشناسی اسـت. مباحـث مهم بسياری بايد در واحدي درسي با عنوان جبر خطي گنجانـده شـود. بـراي مثـال، وابستگی خطی، پايه (مبنا)، ضرب داخلی و تبديل خطی بايد به طور كامل و با دقت در اين دوره آموزشی پوشش داده شوند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۱۰ صفحه

حجم

۶٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۱۰ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
۲۵,۰۰۰
۵۰%
تومان