دانلود و خرید کتاب معبد میلیونرها مارک فیشر ترجمه شهرزاد همامی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب معبد میلیونرها اثر مارک  فیشر

کتاب معبد میلیونرها

نویسنده:مارک فیشر
انتشارات:نشر افکار
امتیاز:
۳.۸از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب معبد میلیونرها

«معبد میلیونرها» نوشته مارک فیشر( -۱۹۵۳) نویسنده و سخنران انگیزشی است و این نویسنده به نوعی آن را به عنوان جمع‌بندی یا سرانجام کتاب حکایت دولت و فرزانگی می‌داند. این کتاب به مانند دیگر کتاب‌های فیشر ساختاری داستانی دارد و از ۱۶ حکایت تشکیل شده است و در آن به تغییر نگرش شخصیت جوان داستان می‌پردازد. در بخشی از کتاب می‌خوانیم: «صبح فردای آن روز، مرد جوان سیسیلی را در غذاخوری ندید، و این امر او را بسیار مضطرب کرد. آیا زن جوان ناخوش شده بود؟ آیا از روبه‌رو شدن با سایر ساکنان معبد هراس داشت؟ یا از آن بدتر، آیا از آن‌جا رفته بود؟ به هر حال چنین امکانی وجود داشت، چون معبد پانسیون نبود. هرکس می‌توانست بنا به میل و اراده‌ی خود به آن‌جا بیاید یا آن‌ها را ترک کند. این فکر آن‌قدر به نظرش وحشتناک آمد که به کل اشتهایش را از دست داد. حتی با وجودی که تازه از تمرین‌های صبحگاهی سفت و سخت با میلیونر برگشته بود و نسبت به روز گذشته هم هر بیست و چهار سلام به خورشید را آسان‌تر انجام داده بود. میلیونر با وجودی که قانون رعایت سکوت را می‌شکست با صدایی آهسته، از او پرسید: میل ندارید؟ میلیونر هم مثل مرد جوان صندلی خالی سیسیلی را جلوی چشمش می‌دید. زن جوان از رازگشایی مرموز آیینه‌ی حقیقت‌نما به شدت متأثر شده بود. مرد جوان زیر لبی جواب داد: خیر... گرسنه‌ام نیست. با این حال چند جرعه چای نوشید. هرچند بیشتر ترجیح می‌داد فنجان پروپیمان قهوه‌ی صبحگاهی‌اش را بنوشد. ولی معبد از سِرو آن به این بهانه که محرک اعصاب است، خودداری می‌کرد. زیرا همه آن‌جا بودند تا اندکی اعصاب یا تکان‌های روحی‌شان را معالجه کنند.»
معرفی نویسنده
عکس مارک  فیشر
مارک فیشر
کانادایی | تولد ۱۹۵۳

مارک فیشر نویسنده‌ای کانادایی است که کتاب‌های انگیزشی با نام‌های هیجان‌انگیزی مثل «میلیونر یک شبه» را منتشر کرده است. کتاب‌های فیشر در بازار ایران چنان با استقبال مواجه شده‌اند که از هر کتاب چندین ترجمه و حتی نسخه‌های متنوع صوتی تولید و منتشر شده است.

نظرات کاربران

Leila sadat Seyedmehdi
۱۴۰۲/۱۱/۰۱

این کتاب به شدت خودت رو با خودت رو در رو می‌کنه و میتونی نقطه تاریک وجود خودت رو پیدا کنی و شجاعانه نور بهش بتابونی

کاربر 7243501
۱۴۰۲/۰۷/۱۰

متن کتاب برای من یادآوری چطور کم نیاوردن بود.معبد میلیونر ها ادامه یا بهتر بگم بخش دوم کتاب حکایت فرزانگی هست کمی خیال انگیز تر ...

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
اگر در کاری که می‌کنید حاضر باشید، منِ حقیرتان که سرشار از شک و نفرت است ساکت می‌شود، و خداوند شروع به صحبت می‌کند.
Leila sadat Seyedmehdi

حجم

۱۱۲٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۳۵ صفحه

حجم

۱۱۲٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۳۵ صفحه

قیمت:
۳۱,۰۰۰
تومان