دانلود و خرید کتاب منطق پایه دهم، سری نورون علی اشراقی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب منطق پایه دهم، سری نورون اثر علی اشراقی

کتاب منطق پایه دهم، سری نورون

نویسنده:علی اشراقی
انتشارات:انتشارات زی
امتیاز:
۲.۸از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب منطق پایه دهم، سری نورون

کتاب منطق پایه دهم، سری نورون؛ ادبیات و علوم انسانی - علوم و معارف اسلامی نوشتهٔ علی اشراقی است و نشر زی آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب منطق پایه دهم، سری نورون

این کتاب مرور کل مفاهیم منطق در ۱۳ صفحه به همراه مثال‌های فراوان است. شیوه‌های نوین و طبقه‌بندی خاص آموزشی در این کتاب برای آموزش منطق کم‌نظیر است. کتاب منطق سری نورون حاوی نقشه‌های ذهنی است که کل مطالب هر درس را در یک صفحه آموزش می‌دهد (می‌توانید فایل‌های آموزش صوتی هر نقشهٔ ذهنی را هم تهیه کنید). همچنین هر درس دارای آموزش مفاهیم به‌صورت قدم به قدم است. یکی از نقاط قوت این کتاب مثال‌های فراوان و گوناگونی آن‌هاست که در کتاب‌های مشابه کم‌نظیر است. هر مثال از تمامی جنبه‌های آموزش‌داده شده در آن درس تحلیل و بررسی شده و درصورت نیاز تصویر گرافیکی آن نیز آورده شده است. برای آموزش منطق در تمامی بخش‌ها از نمودارهای گرافیکی و به‌خصوص نمودارهای ون به صورت گسترده استفاده شده است. هر درس دارای سؤال‌های امتحان‌ نهایی‌های واقعی برگزار شده به همراه پاسخ‌نامه است و انتهای هر درس تست‌هایی با پاسخ تشریحی قرار گرفته‌اند. در صفحات پایانی کتاب نیز تمامی مغالطات در یک نگاه آورده شده‌اند و تمایز و نحوهٔ تشخیصشان از یکدیگر آمده است. همچنین پایان کتاب ۴ آزمون پایانی به همراه پاسخ‌نامه تشریحی قرار گرفته‌ است.

خواندن کتاب منطق پایه دهم، سری نورون را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای کنکور علوم انسانی و دانش‌آموزان پایه دهم مناسب است.

بخشی از کتاب منطق پایه دهم، سری نورون

منطق علمی است كه قوانين حاكم بر ذهن انسان در هنگام تفكر صحيح را دسته‌بندی و بيان می‌كند. هدف منطق تشخيص و جلوگيری از خطای انديشه و ذهن (مغالطه) است. منطق روش‌های جلوگيری از خطاهای ذهنی را بيان می‌كند. منطق علمی ابزاری و كاربردی است و برای استفادهٔ صحيح از آن نيازمند كسب مهارت هستيم. قوانين منطقی، قواعد طبيعی ذهن ما هستند كه كشف و مكتوب شده‌اند. منطق ابداع، اختراع يا قرارداد اجتماعی نيست. تأكيد منطق بر آموزش شيوهٔ درست انديشيدن است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۴٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۶۴ صفحه

حجم

۲۴٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۶۴ صفحه

قیمت:
۱۷,۵۰۰
تومان