دانلود و خرید کتاب شغل شما چیست؟ بری هاپسون ترجمه فیروزه مقدم
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شغل شما چیست؟ اثر بری هاپسون

کتاب شغل شما چیست؟

معرفی کتاب شغل شما چیست؟

کتاب شغل شما چیست؟؛ ۱۰ گام تا اشتغال به سبک پورتفولیو نوشتهٔ بری هاپسون و کیتی لجر و ترجمهٔ فیروزه مقدم است و انتشارات مازیار آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب شغل شما چیست؟

این کتاب منبع مهمی برای متخصصان منابع انسانی است، چرا که بر نیاز ما به تغییر روابط با کارکنان، اگر بخواهیم با استعدادترین افراد را به خدمت بگیریم، تأکید می‌کند. لازم است چگونگی ادارهٔ تیم‌های متخصصی را که بر پروژه‌ها به صورت موقتی کار می‌کنند، به درستی درک کنیم و این بدین معنی است که باید از انعطاف به مراتب بیشتری در تنظیمات کاری و انواع قراردادهایی که به مردم ارائه می‌دهیم برخوردار باشیم. این همچنین مبین درک کاملا متفاوتی از مفهوم شرکت خواهد بود. شرکت‌های موفق آینده از پورتفولیوکارانی تشکیل می‌شوند که عاشق کارشان هستند.

مایلید کاری پیدا کنید که از تمام مهارت­‌ها و علائق شما استفاده کند؟ که به شما امکان دهد آمیزه­ٔ خارق‌العاده‌­ای از کار/زندگی را تجربه کنید؟ و از انعطافی برخوردار است که به شما امکان دهد در دوره‌­های سخت اقتصادی دوام بیاورید؟ اگر پاسخ شما مثبت است، به شما توصیه می‌­کنیم اشتغال به شیوه پورتفولیو به‌ویژه انجام دو یا چند شغل مختلف برای کارفرمایان متفاوت را انتخاب کنید. براین اساس کار را حول محور خود تنظیم می­‌کنید و از حداکثر توان خویش استفاده خواهید کرد. کار نیمه وقت، تمام وقت و یا برای خود یا برای یک سازمان، انتخاب با شماست. در انگلستان، حداقل یک میلیون نفر در حال حاضر از مزایای اشتغال به شیوه پورتفولیو بهره مند شده‌­اند. در ده مرحله­ٔ کاربردی، کتاب حاضر شما را برآن می‌­دارد تا روش دیگری را برای رسیدن به تندرستی، شادی و رضایت از کار کشف کنید. به اشتغال پورتفولیوی خارق‌العاده­ٔ خود خوش آمدید. بَری هاپسون یک حرفه­‌ای در عرصه پورتفولیوست. او در حال حاضر نقش‌­های مختلفی از روان‌شناس گرفته تا کارفرمای اقتصادی، نویسنده، وبلاگ نویس، مدیر غیراجرایی، مجری، شوهر، پدر، پدربزرگ و خوره­ٔ بازی کریکت را درهم آمیخته است. آمیزه­ٔ کار و زندگیِ کِیتی لدجر مشاور ارتباطات، برگزارکننده و میزبان اجلاس، مربی مجری‌گری و رسانه، نویسنده، وبلاگ نویس، گوینده، مادر (دو کودک خردسال) و همسر (شوهری که او هم به شیوه پورتفولیو به کار اشتغال دارد) را دربر می‌­گیرد.

خواندن کتاب شغل شما چیست؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

خواندن این کتاب را به تمام محققان حوزهٔ پورتفولیو پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب شغل شما چیست؟

به رزومهٔ دیجیتال جدیدتان خوش آمدید

ما راه‌های عملی و مبتکرانه را برای خودـبازاریابی به شما پیشنهاد می‌کنیم. ساخت و استفادهٔ بهینه از وب سایت، وبلاگ، توییتر، تلفن همراه، کارت‌های تجاری، امضای پست الکترونیک، و یادگیری اینکه چگونه آن‌ها را معرفی کنید.

همچنین در مورد مزایای خودـبازاریابی به شیوهٔ دهان به دهان، سخنرانی عمومی، و کار رایگان صحبت خواهیم کرد.

«چرند میگم!» (کارن کانارد ) وبلاگ‌نویس چرند و پرند، روزنامه‌نگار، نویسنده، مشاور، مدیر مدرسه

«بگذارید صدایتان را بشنوند.» (کیتی لجر)

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

حجم

۱۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

قیمت:
۵۷,۰۰۰
تومان