دانلود و خرید کتاب موفقیت و انرژی مثبت شیرین جواهریان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب موفقیت و انرژی مثبت اثر شیرین جواهریان

کتاب موفقیت و انرژی مثبت

معرفی کتاب موفقیت و انرژی مثبت

کتاب موفقیت و انرژی مثبت نوشتهٔ شیرین جواهریان است و انتشارات نظری آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب موفقیت و انرژی مثبت

شما در زندگی خود به دنبال چه هستید؟ آیا داشتن خواسته در ذهن و مانند یک رویا شما را راضی می کند؟ آیا حاضرید با یک رنج درونی ناشی از ناکامی زندگی کنید؟ آیا شرایط موجود برای شما کافی است؟ مسلما پاسخ شما منفی است اما چرا خواستهٔ شما عملی نمی‌شود؟ چون شما انگیزهٔ لازم برای تلاش کردن و تغییر وضعیت کنونی خود را ندارید یعنی همان انرژی مثبت!

انرژی از انگیزه ایجاد می‌شود پس سعی کنید در ابتدا انگیزه خود را برای رسیدن به یک هدف آرمانی قوی کنید. انرژی مثبت نیرویی است که ما را به سمت جلو در یک مسیر صحیح هدایت می‌کند و یا یک موقعیت مناسب را ثابت نگه می‌دارد. هیچ‌کس بدون انرژی مثبت نمی‌تواند به حال یا آینده خود امیدوار باشد و به سوی هدف قدم بردارد. در دنیایی که ما در آن زندگی می‌کنیم همواره انرژی‌های منفی از طرف دیگران و یا حتی خودمان ساطع می‌شود و با آن روبه‌رو بوده‌ایم و به همان اندازه دچار شکست و ناامیدی و ناکامی و یا درنگ شده‌ایم.

هیچ‌کس دوست ندارد از دیگران عقب بماند و یک فرد شکست خورده و بدبخت محسوب شود و بر عکس شخصی موفق و خوشبخت بودن را دوست دارد تجربه کند و از لذات زندگی کام جوید. این موفقیت و خوشبختی می‌تواند مانند رهایی از یک بیماری سخت و یا یک ازدواج موفق و یا یک شغل دل‌خواه و یا پردرآمد باشد. و یا هر خواسته خوشایند دیگر... اما چگونه می‌توان به ایده‌ال خود رسید و موفقیت کسب کرد؟ مسلما هر انسانی در ذهن خود رویاهایی می پروراند و آرزوهایی دارد اما تنها دو درصد از مردم رویاها و آرزوهای خود را دنبال می‌کنند چرا؟

برای رسیدن به قله باید از صخره‌ها و راه‌های سخت گذشت و برای این حرکت باید انرژی کافی داشت. و همه قدرت این پیشرفت را ندارند. نویسنده ۱۵ سال از حالت تهوع و دردهای جسمی رنج می‌برد. همیشه سردرد داشت و پزشک‌ها نتوانستند کاری برای او انجام دهند. بارها پزشک معالج خود را تغییر داد اما جوابی نگرفت و همچنین آرزوی نویسنده شدن را در ذهنش می‌پروراند اما چه شد که اکنون سلامت است و کتاب انرژی مثبت را نوشته‌است؟ با خواندن کتاب متوجه می‌شوید که نویسنده چطور توانست به هدف خودش برسد.

این کتاب را دنبال کنید شاید شما هم جواب آرزوهای خود را گرفتید!

خواندن کتاب موفقیت و انرژی مثبت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کسانی که می‌خواهند با انرژی مثبت به موفقیت برسند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب موفقیت و انرژی مثبت

گاهی ما روزها و روزها از یک آشفتگی و محرومیت رنج می‌بریم. بارها آن را در طی یک روز تجربه می‌کنیم و شاید حتی اشک می‌ریزیم ولی شجاعت تغییر و برطرف کردن آن را نداریم!

چون ما خود را با دیگران مقایسه می‌کنیم. وقتی شما خودتان را قابل و قادر ببینید و به خودتان جسارت داشتن آن موفقیت را بدهید حتما پا به میدان خواهید گذاشت.

در واقع داشتن شجاعت یک نوع انرژی مثبت درونی است که بسیار مهم و مؤثر نیز می‌باشد. شخصی که شجاعت انجام کاری را نداشته باشد به طور عملی در حال جا زدن و کوتاهی در مسئولیت است. همه افراد موفق در زندگی خود ریسک کرده‌اند و ترس از شکست را کنار گذاشته و با قدرت به نبرد رفته‌اند.

فرض کنید ما در حال یک شکست شغلی هستیم حال اگر بترسیم که موقعیت خود را عوض نکنیم هم در موقعیت فعلی شکست خورده‌ایم و هم موقعیت جدید را از دست داده‌ایم.

در واقع ترس باعث شکست می‌شود و از ترسیدن هیچ پیشرفتی حاصل نخواهد شد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۴٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۶۴ صفحه

حجم

۳۴٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۶۴ صفحه

قیمت:
۷,۰۰۰
تومان