دانلود و خرید کتاب آموزش ژیمناستیک محمدحسن دشتی خویدکی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آموزش ژیمناستیک اثر محمدحسن دشتی خویدکی

کتاب آموزش ژیمناستیک

معرفی کتاب آموزش ژیمناستیک

کتاب آموزش ژیمناستیک نوشتهٔ محمدحسن دشتی خویدکی و حیدر حسینی و جلال یاراحمدی است و نشر میراث ماندگار آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب آموزش ژیمناستیک

ژیمناستیک یکی از بهترین ورزش‌ها برای آموزش بهداشت عمومی و سلامتی است. مطالعات متعددی درمورد فواید ژیمناستیک صورت گرفته است؛ این ورزش نه‌تنها به ساخت عضلات و بهبود انعطاف‌پذیری کمک می‌کند، بلکه به انتخاب زندگی سالم، داشتن اعتماد به نفس و توانایی تصمیم‌گیری هوشمندانه نیز کمک می‌کند. این کتاب به شناخت شما از این رشته یاری می‌رساند. این کتاب به آموزش علمی و اصولی ژیمناستیک اشاره دارد و مطالب آن ساده و کاربردی هستند و مشتمل بر ۹ فصل هست.

خواندن کتاب آموزش ژیمناستیک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به مربیان ژیمناستیک و علاقه‌مندان به این ورزش پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب آموزش ژیمناستیک

ژیمناستیک در طی سال‌های اخیر به شکل پیچیده‌ای در حال توسعه بوده و تغییرات قابل توجهی داشته است. تغییرات پیش رو در طراحی وسایل ژیمناستیک، مربیان و ژیمناست‌ها را قادر ساخت تا مشکلی و پیچیدگی مهارت‌های ژیمناستیک را افزایش دهد. رشتهٔ ورزشی ژیمناستیک زیر نظر فدراسیون جهانی است که قوانین و مقررات این ورزش را تعیین می‌کند. فدراسیون بین‌المللی ژیمناستیک این ورزش را در کل دنیا اداره می‌کند و بر رویدادهای اصلی آن از جمله مسابقات المپیک، قهرمانی جهان و قاره‌ها و مسابقات اروپا، امریکا و آسیا نظارت می‌کند. هر کدام از کشورها در این ورزش برای خودشان دارای سازمان ملی هستند و در انگلستان، ژیمناستیک انگلستان BG نام دارد که سیاست‌ها، روش‌ها و قوانین را تعیین می‌کند. برای ورزش در انگلستان قوانین توسط نهادها و سازمان‌های ملی که در ولز، اسکاتلند و ایرلند شمالی هستند، اجرا می‌شوند. هر یک از این NGBها سپس به مناطق جغرافیایی تقسیم می‌شوند تا این ورزش را در سطح محلی ساده‌تر اجرا کنند. 



نظرات کاربران

saeedeh_amd
۱۴۰۲/۰۵/۲۸

عالیییی بودددد

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۰۴ صفحه

حجم

۵٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۰۴ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
۲۰,۰۰۰
۵۰%
تومان