دانلود و خرید کتاب گلف‌باز و میلیونر مارک فیشر ترجمه هاجر هوشمندی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب گلف‌باز و میلیونر اثر مارک  فیشر

کتاب گلف‌باز و میلیونر

نویسنده:مارک فیشر
انتشارات:نشر افکار
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۵از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب گلف‌باز و میلیونر

«گلف‌باز و میلیونر» نوشته مارک فیشر، نویسنده و سخنران انگیزشی است. این کتاب یکی از مجموعه نوشته‌های فیشر است که در آن در قالب یک داستان ، آموزش‌های خود پیرامون بهبود مهارت‌های کسب و کار و موفقیت در زندگی را ارائه می‌کند. کتاب این‌گونه آغاز می‌شود: مردی بود که خود را باور نداشت. بارها از خود پرسیده بود: چرا این‌طور هستم؟ امّا هرگز قادر نبود جواب این سؤال را بدهد. سرانجام به این نتیجه رسیده بود: اصلاً شاید همین‌طور به دنیا آمده‌ام. با اینکه به‌عنوان یک مربی گلف زندگی روبه‌راهی داشت، امّا در رسیدن به آرزوی دیرینه‌اش یعنی راه یافتن به مسابقات پی. جی. ای. هرگز موفق نبود، در عوض خود را به فروش توپ گلف و مربی‌گری در یک باشگاه منتخب محلی سرگرم کرده بود. سروکار داشتن روزانه با آدمهایی که زندگی موفقی برای خود دست‌وپا کرده بودند، احساس شکست را در او تقویت می‌کرد. درخشش در کالج خیلی امیدوارش کرده بود، امّا وقتی زمان انتخاب برای مسابقه‌ی پی. جی. ای. فرا رسید، مهارت او، که در دوران مدرسه هرگز مأیوسش نکرده بود، یکباره او را گذاشت و رفت، مثل موشهایی که کشتی در حال غرق شدن را ترک می‌کنند. در سی سالگی بود که دست از این آرزو کشید. چون خیلی‌ها به او توصیه می‌کردند که واقع‌بین باشد، دست از خیال‌پردازی بردارد و سر و سامانی به زندگی‌اش بدهد. شمارش دفعات طعنه‌های پدرش مبنی بر اینکه اصلاً استعداد ندارد، از دستش در رفته بود و همین باعث شده بود تا این واقعیت آشکار را بپذیرد. امّا هنوز هم زمزمه‌ی درونی‌اش که روز به روز ضعیف‌تر می‌شد، را می‌شنید که می‌گفت هر کاری لازم بود، برای قهرمان شدن کرده است؛ اینکه فقط بدشانسی آورده، و اینکه فقط یک سری بدبیاری او را از رسیدن به هدفش باز داشته است.
معرفی نویسنده
عکس مارک  فیشر
مارک فیشر
کانادایی | تولد ۱۹۵۳

مارک فیشر نویسنده‌ای کانادایی است که کتاب‌های انگیزشی با نام‌های هیجان‌انگیزی مثل «میلیونر یک شبه» را منتشر کرده است. کتاب‌های فیشر در بازار ایران چنان با استقبال مواجه شده‌اند که از هر کتاب چندین ترجمه و حتی نسخه‌های متنوع صوتی تولید و منتشر شده است.

نظرات کاربران

🌻سپیده 🌻
۱۳۹۶/۰۲/۱۳

"مارک فیشر"، -انسان بازتاب افکاری است که در ذهن ناخودآگاهش دارد. -افرادی که صبر می کنند تا شرایط عالی از راه برسد،هرگز کاری را شروع نمی کنند! زمان مطلوب برای شروع همین حالاست. -با هر شکستی می بینی که شخصیت تو قوی تر

- بیشتر
بسیار عالی و مفید
۱۴۰۲/۰۵/۰۱

کتاب عالی. به کسانی پیشنهاد میشه که همیشه فکر میکنن هیچ امید و شانسی ندارن و دائم به خودشونو نا امید و سرکوب میزنن. و وقت رو تمام شده میدونن.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۱۷٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۶۷ صفحه

حجم

۱۱۷٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۶۷ صفحه

قیمت:
۳۸,۰۰۰
تومان