دانلود و خرید کتاب طرح هندسی خطوط ریلی در آیین نامه های بین المللی امین روستا رفیع
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب طرح هندسی خطوط ریلی در آیین نامه های بین المللی اثر امین روستا رفیع

کتاب طرح هندسی خطوط ریلی در آیین نامه های بین المللی

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب طرح هندسی خطوط ریلی در آیین نامه های بین المللی

کتاب طرح هندسی خطوط ریلی در آیین نامه های بین المللی نوشتهٔ امین روستا رفیع و فاطمه محرمی زارع و فرناز یزدی است و انتشارات ایماد آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب طرح هندسی خطوط ریلی در آیین نامه های بین المللی

در این کتاب تلاش بر آن بوده تا با زبانی ساده، به بحث‌های مربوط به طراحی هندسی خطوط پرداخته شود. برای این منظور، پس از معرفی اجمالی استانداردها و آیین‌نامه‌های مختلف در دنیا، به معرفی پارامترهای هندسی خطوط راه آهن ضوابط و محدودیت‌های آیین‌نامه و استانداردهای بین‌المللی طرح هندسی ریلی پرداخته شده است.

بخشی از کتاب طرح هندسی خطوط ریلی در آیین نامه های بین المللی

پیشرفت تکنولوژی و به دنبال آن افزایش نیازهای جوامع به سرعت و ظرفیت بالا در سیستم‌های حمل و نقل، منجر گردید تا جوامع با استفاده از تجارب و آزمایش‌های فراوان، به روابط و رواداری‌های مناسبی در جهت طراحی سیستم‌های حمل و نقل برسند. یکی از اساسی ترین نیازهای بشر در حال حاضر، نیاز به انتقال سریع و با ظرفیت بالای بار و مسافر، در داخل کشورها و نیز در ارتباط با کشورهای دیگر می‌باشد. این امر منجر به ایجاد استانداردهایی گردید تا بتوان این مهم را به عمل رساند، لذا کشورهای مختلف براساس شرایط جغرافیایی، سیاسی، اقلیمی، اقتصادی و دلایل دیگر افدام به گردآوری آیین‌نامه‌های منسجم و کاربردی کرده‌اند.

کشور عزیزمان ایران نیز، در ارتباط با طراحی هندسی خطوط ریلی اقدام به جمع آوری و انتشار نشریاتی مختلف نموده که اغلب برگرفته از استانداردها و آیین‌نامه‌های بین‌المللی و کاربردی در سطح دنیا بوده است.

در چند سال اخیر این نشریات به دلایل شرایط جاکم بر خطوط ریلی کشور، دستخوش تغییرات مثبتی شده که در جهت کامل شدن این منابع گردیده تا با شرایط حاکم بر کشورمان پیروی نماید. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۶۷ صفحه

حجم

۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۶۷ صفحه

قیمت:
۱۶,۰۰۰
تومان