دانلود و خرید کتاب آموزش رباتیک به زبان ساده فاطمه ابراهیم‌پور مالفجانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آموزش رباتیک به زبان ساده اثر فاطمه ابراهیم‌پور مالفجانی

کتاب آموزش رباتیک به زبان ساده

معرفی کتاب آموزش رباتیک به زبان ساده

کتاب آموزش رباتیک به زبان ساده نوشتهٔ فاطمه ابراهیم‌پور مالفجانی است و انتشارات تحول آن را منتشر کرده است. این کتابْ رباتیک را به ساده‌ترین زبان به نوجوانان می‌آموزد.

درباره کتاب آموزش رباتیک به زبان ساده

یکی از مهم‌ترین دستاوردهای علمی بشر، علم رباتیک است که با رشد روز افزون دانش بشری، بیشتر وارد زندگی انسان‌ها شده و آن‌ را دست‌خوش تغییر می‌کند. رباتیک علم مطالعهٔ فناوری مرتبط با طراحی ساخت و اصول کلی و کاربرد ربات‌هاست که با هدف راحتی انسان و افزایش وقت مفید او به وجود آمده است، به عبارت دیگر، رباتیک علم و فناوری ماشین‌های قابل برنامه‌ریزی، با کاربردهای عمومی است.

علاقهٔ روزافزون کودکان و نوجوانان به مباحث جذاب علم رباتیک و الکترونیک و حضور چشمگیر دانش‌آموزان در مسابقات رباتیک، این روزها بیشتر از پیش دیده می‌شود.

این کتاب به منظور ایجاد یک منبع آموزشی برای تدریس مطالب مرتبط با علم گستردهٔ رباتیک که خود شامل سه شاخهٔ بزرگ علم مهندسی است، نوشته شده است.

با خواندن این کتاب وارد دنیای پر رمز و راز ربات می‌شوید. تا ساخت ربات‌های مختلف و پیشرفته راهی طولانی را باید پیمود و ربات‌های زیادی منتظر شما هستند که راه‌اندازی آنها را یاد بگیرید و در نهایت جمعیت ربات‌ها را افزایش بدهید. شاید این گفت‌‌وگو شروع یک راه خیلی جدی شود تا با اتصال قطعات مختلف شاهد ساخت یک ربات جدید باشید.

خواندن کتاب آموزش رباتیک به زبان ساده را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای تمامی کودکان و نوجوانان مشتاق علم مناسب و خواندنی است.

بخشی از کتاب آموزش رباتیک به زبان ساده

ربات دستگاه یا ماشینی است برای انجام بعضی از وظایف انسان.

به کمک این ماشین‌ها می‌توان از بعضی ضعف‌های انسانی مثل: زود خسته شدن، آسیب‌های جسمی و یا از بین رفتن انسان در مناطق خطرناک مانند اکتشافات معدن، سفرهای فضایی و...، با جایگزین‌کردن ربات به جای انسان جلوگیری نمود.

ربات دستگاهی قابل برنامه‌ریزی بوده و به معنای کارگر یا برده می‌باشد.

یکی از مزایای استفاده از ربات‌ها این است که با اتوماسیون شدن خط تولید کارخانجات باعث ارزان‌تر شدن محصولات می‌شود، زیرا؛ ربات‌ها برای اجرای برنامه‌هایی که برای انجام دادن آن ساخته شده‌اند خسته نمی‌شوند، بنابراین می‌توانند بی‌نهایت یک کار را انجام داده و تکرار کنند.

همچنین می‌توان در محیط‌های پر خطر مانند محل اکتشافات و یا در محل‌هایی که احتمال فوران آتش فشان وجود دارد و به سبب وجود این خطرها انسان نمی‌تواند حضور داشته باشد، از ربات‌ها استفاده نمود. 

از جمله معایب ربات‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

- هزینه‌بر بودن آموزش و یادگیری این رشته، زیرا؛ برای به اجرا درآمدن مطالب آموزش داده شده نیاز به قطعات ساخت ربات داریم.

- همچنین ربات‌ها قابلیت‌های محدودی دارند، به این معنا که؛ فقط برنامه‌های داده شده به ربات اجرا شده و خلاقیتی در انجام کار ندارند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۷۴ صفحه

حجم

۷٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۷۴ صفحه

قیمت:
۶۵,۵۰۰
۳۲,۷۵۰
۵۰%
تومان