دانلود و خرید کتاب مدیریت پروژه چابک؛ رویکردی برای رسیدن به موفقیت جیمز کرودر ترجمه محمد محمدپور عمران
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مدیریت پروژه چابک؛ رویکردی برای رسیدن به موفقیت اثر جیمز کرودر

کتاب مدیریت پروژه چابک؛ رویکردی برای رسیدن به موفقیت

معرفی کتاب مدیریت پروژه چابک؛ رویکردی برای رسیدن به موفقیت

کتاب مدیریت پروژه چابک؛ رویکردی برای رسیدن به موفقیت نوشتهٔ جیمز کرودر و شلی فریس و ترجمهٔ محمد محمدپور عمران و محمدحسین بابایی و سعید رمضانی است و انتشارات چاپ و نشر بازرگانی آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب مدیریت پروژه چابک؛ رویکردی برای رسیدن به موفقیت

یکی از مهم‌ترین مسائلی که در دههٔ گذشته مورد توجه سازمان‌ها قرار گرفته است و سازمان‌ها سعی کرده‌اند با توجه به آن، اثربخشی امور کسب‌وکار خود را بهبود بخشند، مسئلهٔ مدیریت و کنترل پروژه‌هاست. بروز تأخیر و تخطی از محدودهٔ ازپیش‌تعیین‌شده برای پروژه‌ها، هزینه‌های گزافی را به سازمان تحمیل می‌کند. اهمیت این مسئله باعث شده است طی زمان رویکردهای نوینی برای مدیریت هرچه بهتر پروژه‌ها مطرح شود. یکی از این رویکردها که در سالیان گذشته، محبوبیت خاصی در میان کارشناسان و خبرگان حوزهٔ مدیریت و کنترل پروژه پیدا کرده است رویکرد مدیریت چابک است.

کتاب مدیریت پروژه چابک؛ رویکردی برای رسیدن به موفقیت ابتدا مفاهیم و رویکردهای مرتبط با مدیریت چابک پروژه‌ها را بیان کرده و پس از آن به بیان ویژگی‌هایی که هر تیم اجرایی در پروژه‌های چابک، باید داشته باشد، می‌پردازد. در ادامه ابزارهایی معرفی می‌‌شوند که مدیران پروژه به کمک آن‌ها بتوانند به نحوی کاراتر تیم خود را مدیریت کنند، درنهایت نیز روش مدیریت ارزش کسب‌شده چابک، به عنوان ابزاری جهت اندازه‌گیری میزان موفقیت پروژه‌های چابک تشریح شده است. به منظور انتقال هرچه بهتر مفاهیم بیان‌شده، تجربیات و مطالعات موردی متعدد از سازمان‌هایی که از این رویکرد بهره‌برده‌اند ارائه شده است. این کتاب ابزاری عملی برای کمک به مدیران و کارشناسان حوزهٔ مدیریت و کنترل پروژه و همچنین اساتید و دانشجویان این حوزه به منظور به‌کارگیری در ارتقای سطح مدیریت پروژه‌هاست.

خواندن کتاب مدیریت پروژه چابک؛ رویکردی برای رسیدن به موفقیت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام مدیران اجرایی، مدیران شرکت‌ها و ارگان‌ها پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب مدیریت پروژه چابک؛ رویکردی برای رسیدن به موفقیت

«برای مدیران مدرن لازم است که فلسفه یا شیوهٔ روان‌شناختی جدیدی را برای برخورد با تیم‌های توسعهٔ چابک اتخاذ کنند. گرچه فرایند مناسب، به منظور اطمینان از تحویل نرم‌افزار باکیفیت توسط تیم که بتواند نیازهای مشتری را برآورد کند ضروری می‌باشد، درک اینکه روش چابک حول محور رویکرد غیررسمی‌تر به مدیریت، هم‌زمان با صرف زمان، تلاش و تأکید بر انعطاف‌پذیری، ارتباطات و شفافیت بین اعضای تیم و بین تیم و مدیریت است، اهمیت دارد. این رویکرد منجر به توسعه محیطی با کنترل کمتر توسط مدیران و تسهیل بیشتر توسط مدیران می‌شود. نقش مدیر مبتنی بر یک نقش روان‌شناسانه جدید است که حذف‌کننده موانع، تشویق‌کننده پذیرش و ارتباطات و حفظ حرکت در محیطی با تغییر زیاد برای اطمینان از برآوردن تمامی اهداف و الزامات در محصولات ارائه‌شده و هم‌ژمان عدم کنترل زیاد روی رویدادهای فرایند توسعه چابک است.»



نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه

قیمت:
۶۶,۳۰۰
تومان