دانلود و خرید کتاب ماجراهای مین و خواهر کوچولو هان لیو یانگزائو ترجمه مرجان رزمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ماجراهای مین و خواهر کوچولو اثر هان لیو یانگزائو

کتاب ماجراهای مین و خواهر کوچولو

انتشارات:نشر تازه‌ها
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب ماجراهای مین و خواهر کوچولو

کتاب ماجراهای مین و خواهر کوچولو نوشته هان لیو یانگزائو و ترجمه مرجان رزمی است. نشر تازه‌ها این کتاب را روانه بازار کرده است. این قصه، برای کودکان ۲ تا ۵ سال نوشته شده است.

درباره کتاب ماجراهای مین و خواهر کوچولو

کتاب ماجراهای مین و خواهر کوچولو با تصویرسازی‌های رنگی و مشخص، از اینجا که «مین» صاحب خواهر کوچکی به نام سارا می‌شود شروع شده. مین، پسرکی است که همراه با خانواده‌اش زندگی می‌کند اما روزی ناگهان با یک جادوگر روبه‌رو می‌شود.

در پایان این قصه، نویسنده نتیجه‌گیری را هم آورده است. در پایان داستان مین متوجه می‌شود که سارا کوچولو بسیار بامزه و دوست‌داشتنی است و از داشتن خواهری مثل او بسیار خوشحال است.

خواندن کتاب ماجراهای مین و خواهر کوچولو را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کودکان ۲ تا ۵ سال پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب ماجراهای مین و خواهر کوچولو

«مین یک خواهر کوچک به نام سارا دارد. سارا کوچولو خیلی زیبا و دوست‌داشتنی است. مامان و بابا فقط به او توجه می‌کردند و همیشه مواظبش بودند، اما سارا کوچولو همیشه خواب بود.

به همین خاطر مین خیلی ناراحت بود. او فکر می‌کرد مامان و بابا فقط سارا کوچولو را دوست دارند و دیگر به او توجه نمی‌کنند. مین دیگر خواهر کوچکش را هم دوست نداشت.

مین خیلی گرسنه بود. او به مادرش نگاه کرد که خواهر کوچکش را در آغوش گرفته بود و به او شیر می‌داد. مین با خودش گفت: من هم مثل سارا گرسنه‌ام. چرا مامان به من توجه نمی‌کند؟

بعد مامان، سارا کوچولو را به حمام برد. مین پشت در ایستاده بود و آنها را تماشا می‌کرد. سارا با عروسک‌هایی که توی حمام بود، بازی می‌کرد و مامان هم با خوشحالی می‌خندید. مین خیلی ناراحت شد و با خودش گفت: مامان و بابا دیگر مرا دوست ندارند. من برادر بزرگ‌تر هستم، اما آنها هیچ اهمیتی به من نمی‌دهند.

مامان، سارا کوچولو را خواباند و او را توی تختش گذاشت. مین گفت: «حتماً حالا هم باید ساکت بنشینم تا بیدار نشود. پس من کی بازی کنم». بعد اسباب‌بازی‌هایش را جمع کرد و به آشپزخانه رفت.»

نظرات کاربران

f.rashidy
۱۴۰۲/۰۸/۲۵

خوب بود

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۵٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۳ صفحه

حجم

۱۵٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۳ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان