دانلود و خرید کتاب باید مطمئن شوم! مارتین ان. سیف ترجمه تارا رفائی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب باید مطمئن شوم!

کتاب باید مطمئن شوم! نوشتهٔ مارتین ان. سیف و سالی ام. وینستون است و با ترجمهٔ تارا رفائی منتشر شده است. انتشارات برکت مریم این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این کتاب راهنمای مبتنی بر درمان شناختی - رفتاری برای غلبه بر بررسی اجباری و اطمینان‌جویی است. 

درباره کتاب باید مطمئن شوم!

کتاب باید مطمئن شوم! اثری مفید برای افرادی است که در تلهٔ اطمینان‌جویی گرفتار شده‌اند. با مطالعهٔ کتاب باید مطمئن شوم نگرش جدیدی پیدا می‌کنید و رها و آزاد می‌شوید. کتاب حاضر کمک می‌کند که شخصاً به افکارتان توجه کنید و با خواندن تجربیات افرادی که در کتاب آمده شما نیز متوجه افکار مزاحم خود شوید و درصدد رفع آن‌ها برآیید. نویسندگان و روان‌شناسان سرشناس در ابتدای کتاب حاضر درمورد نویسندگان مارتین ان. سیف و سالی ام. وینستون نظر مثبت دارند و پیشنهاد می‌دهند که این کتاب را بخوانید و از اتفاقات واقعی‌ای که برای افراد به‌دلیل افکار چسبنده پیش آمده، مطلع شوید و ببینید که چگونه افکار مزاحم می‌توانند زندگی را تحت‌تأثیر قرار دهند و افراد را از کارهای مهم دور کنند.

در این کتاب دربارهٔ صداهای ذهنی صحبت شده است. صداهای ذهنی می‌توانند تلهٔ اطمینان را برنامه‌ریزی کنند. این صداهای ذهنی شامل صدای مضطرب، دل‌داری کاذب و عقل خردمند هستند. صداهای ذهنی با هم گفت‌وگو می‌کنند. عدم قطعیت و وسواس فکری از صحبت‌های صدای مضطرب و دل‌داری کاذب حاصل می‌شود و عقل خردمند راهنمای خوبی برای فرد می‌شود تا بتواند مسیر درست را انتخاب کند تا در تلهٔ اطمینان گرفتار نشود. این گفت‌وگو به‌صورت داستان‌هایی جذاب بیان شده است و خواننده راحت‌تر مطالب را درک می‌کند و از طریق آموزش دیدگاه تسلیم درمانی فرد بر افکار پوچ غلبه می‌کند.

تسلیم‌درمانی دارای ۴ مرحله است که به‌طور کامل در این کتاب توضیح داده شده است. تسلیم درمانی میل و ارادهٔ شما را در جهت مثبت تغییر می‌دهد. تسلیم‌درمانی به ما کمک می‌کند تا بر موج افکار شناور شویم. برای شکستن زنجیرهای جستجوی اطمینان اجباری، مواجههٔ عمدی صورت می‌گیرد. البته باید با برنامه‌ریزی جلو رفت. برای طی این مسیر راه‌حل‌هایی کاربردی در این کتاب ارائه شده است.

همچنین در این کتاب یاد می‌گیریم عدم‌قطعیت را تحمل کنیم؛ چراکه دارای مزایای زیادی است. اگر فردی دارای ذهن چسبنده باشد در ذهنش به همه چیز گیر می‌دهد، کارهایش را به ‌وقت دیگر موکول می‌کند و اهمال‌کاری وارد زندگی روزمره‌اش می‌شود یا به‌قدری به افکارش توجه می‌کند که باعث مختل‌شدن زندگی اطرافیانش نیز می‌شود. این افراد فرزندانی مضطرب و عصبی تحویل جامعه می‌دهد و آن‌ها نیز در کارها و مسیر پیشرفت دچار تزلزل می‌شوند. 

خواندن کتاب باید مطمئن شوم! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند در آرامش زندگی کنند، پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب باید مطمئن شوم!

«گاهی نیاز به تصمیم‌گیری صحیح، در رهاکردن آنچه به نظر می‌رسد تصمیمات عادی، همیشگی و حتی پیش‌پاافتاده، باشد، به ناتوانی منجر می‌شود.»

نظرات کاربران

سارا
۱۴۰۱/۰۶/۰۱

کتابی بسیار کار بردی وتاثیر گذار در اصلاح رفتار وروح وروان ورهایی از نگرانیهای درون که زائده ی تفکر منفی ماست با ترحمه ای سلیس و روان باتشکر

کاربر ۴۹۰۷۷۸۷
۱۴۰۱/۰۵/۲۱

بسیار کتاب خوب و آموزنده ای است و خیلی در رفتار کاربرد دارد و خیلی تاثیرگذار است توصیه می کنم حتما مطالعه کنید بسیار زیبا و روان توضیح داده، امیدوارم در تمام مراحل کسب علم و دانش موفقیت های روز

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۸۸ صفحه

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۸۸ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان