دانلود و خرید کتاب تو باشی خنده و یار تو شادی (یوگا خنده) جو هوآر ترجمه رقیه وجیهه جمال
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تو باشی خنده و یار تو شادی (یوگا خنده) اثر جو هوآر

کتاب تو باشی خنده و یار تو شادی (یوگا خنده)

معرفی کتاب تو باشی خنده و یار تو شادی (یوگا خنده)

کتاب الکترونیکی «تو باشی خنده و یار تو شادی (یوگا خنده)» نوشتهٔ جو هوآر با ترجمهٔ رقیه وجیهه جمال در نشر برگ و باد چاپ شده است.

درباره کتاب تو باشی خنده و یار تو شادی

تمرین توجه و آگاهی و تمرکز بر تمامی فرایندهای ساده و پیچیده، نه تنها شما را از انجام عادتی طوطی‌وار باز می‌دارد بلکه عملکرد آگاهانه چنان در شما تحکیم می‌شود که تبدیل به یک عادت می‌شود، همهٔ حرکات حتی سکون، به شما در این مسیر کمک خواهد کرد. وقتی تمرین ذهن‌آگاهی می‌کنید یاد می‌گیرید چگونه از حضور ذهنتان آگاه باشید. این تمرینات ساده تاثیرات سودمند و اثربخشی مفیدی در تمام بخش‌های زندگیتان خواهد داشت.

وقتی تمرین ذهن‌آگاهی می‌کنید یاد می‌گیرید چگونه از حضور ذهنتان آگاه باشید. این تمرینات ساده تاثیرات سودمند و اثربخشی مفیدی در تمام بخش‌های زندگیتان خواهد داشت. فرایند یوگای خنده برای شاد‌بودن علاوه‌ بر‌ اینکه شما را به مقصد شاد‌زیستن می‌رساند بلکه با آموزش ذهن‌آگاهی و تمرکز بر لحظهٔ اکنون، موجب گسترش شادی حال است. درست است که نیاز به تمرین دارد ولی یک تجربهٔ فزاینده با پتانسیل نامحدود است.

تکنیک یوگای خنده برای شاد زیستن، یوگای مبتنی بر آگاهی و حرکت است؛ یک روند تدریجی است و نه نسخه‌ای یک شبه، که به ما کمک می‌کند در لحظه با شادی زندگی کنیم. این فرایند به صورت تمرین شخصی شروع می‌شود، ما به سادگی می‌توانیم جلسات تمرین را مخصوص خودمان برنامه‌ریزی و اجرا کنیم. 

در طی جلسات ابتدا از طریق تمریناتِ حرکتی، انرژی ایجاد و تقویت می‌شود. بعد ان را تجسم می‌کنیم تا در جسم و وجودمان احساس کنیم. در پایان از طریق تنفس و تمرین مراقبه، انرژی را جذب می‌کنیم. حرکات، تجسم و تنفس تاحد‌ممکن ساده هستند تا توجه و آگاهی، کانون تمرکز در تمرین باقی بمانند. طی جلسات تمرین همه چیز بداهه و آنی اتفاق می‌افتد و نقش خلاقیت خودمان می‌تواند رخداد در لحظه را به تجربه‌ای جدید با کیفیتی بالاتر تبدیل کند.

این رویکرد سه هدف اصلی دارد:

نخست: انرژی‌بخش است و احساس زنده‌بودن می‌بخشد.

دوم: ما را در لحظه، آرام نگه دارد.

سوم: به ما کمک می‌کند به آرامش، آسودگی و روشنی ذهن دست یابیم.

کتاب تو باشی خنده و یار تو شادی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب تو باشی خنده و یار تو شادی

«هر گاه که لحظهٔ حال در حرکات بدن تجلی می‌یابد، متوجه آن خواهید شد زیرا هر لحظه و به تبع آن حرکتی که آن را متبلور می‌کند، منحصربه‌فرد است. این فرایند یک رویکرد آزادسازی است به این معنا که شما می‌توانید خودجوش و با خلاقیت و به طور شهودی به بدن خود حرکت دهید؛ حرکات متناسب با آن زمان. نیازی نیست توالی بخصوصی را دنبال کنید یا بیاموزید زیرا حرکت درست هر بار که انجامش می‌دهید جدید و تازه خواهد بود.. به خاطر بسپارید چون هر لحظه منحصر به فرد است حرکتی نیز که آن لحظه را بیان می‌کند منحصر به فرد است.

در جلسه یا تمرین خودتان ممکن است گاهی با حرکت دادن شانه‌ها شروع کنید، گاهی با حرکت سر و گردن، گاهی اوقات با لبخند و یوگای صورت، و گاهی با حرکات دست‌ها و پاها. شما آزاد هستید که در لحظه حرکت دلخواه خود را انجام دهید چون مناسب آن لحظه است و توسط آن هدایت شوید. هر چه بودن در لحظه را تمرین کنید به وسیلهٔ آگاهی از زمان و تجلی همان لحظه از طریق حرکت، سبک خلاقانه‌تر و جریان یافته‌تر (پویاتر) خواهد شد و در نتیجه لذت‌بخش‌تر و اصیل‌تر می‌شود.

باید حرکت اتفافی را تمرین کنید. اگر با شیوهٔ رقص پنج ریتم آشنا باشید احتمالاً می‌دانید هرج و مرج نامیده می‌شود. هر چه بیشتر بدن خود را به طور تصادفی و خارج از نظم و برنامه حرکت دهید تاثیرگذارتر و اختصاصی‌تر و در عین حال آزادانه‌تر عمل کرده‌اید و ارتباط بدنتان منحصربه‌فردتر می‌شود.

وقتی آگاهیِ یوگای خنده را به این جریان اضافه می‌کنید، به طور فزاینده‌ای شادی‌بخش‌تر می‌شود. ساده‌ترین روش برای ایجاد این هشیاری ذهنی رها و شل کردن عضلات چهره و لبخند زدن هنگام به حرکت درآوردن بدن است. با هر تمرین و تکرار، لبخند درون خود را بیشتر حس می‌کنید و به حرکات اجازه می‌دهید آن را بروز دهند. همانطور که لبخند شما به طور طبیعی گرم و جذاب است موجب گرمی و جذابیت حرکاتتان نیز می‌شود.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۸٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۶۸ صفحه

حجم

۳۸٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۶۸ صفحه

قیمت:
۱۷,۰۰۰
۸,۵۰۰
۵۰%
تومان