دانلود و خرید کتاب پیامبر رحمت، حضرت محمد (ص) علیرضا رجالی تهرانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب پیامبر رحمت، حضرت محمد (ص)

کتاب پیامبر رحمت، حضرت محمد (ص) نوشتهٔ علیرضا رجالی تهرانی و ویراستهٔ محمدحسن استادی مقدم است و انتشارات خادم الرضا (ع) آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب پیامبر رحمت، حضرت محمد (ص)

پیامبر اکرم محمد بن عبدالله (ص) بزرگ‌ترین شخصیت اسلام است. او دارندهٔ پیام و مبلغ و پیام‌رسان خداوند متعال است و دریچه‌ای به سوی عالم والا بوده و مسیر ما به سمت وحی الهی است. او کسی است که سنّتش، حجت بوده و سیره و رفتار وی الهام‌بخش نسل‌ها و ملت‌هاست. پیامبر (ص) نمادی از نمادهای انسانیت و از بزرگ‌ترین شخصیت‌هایی است که تاریخ را دگرگون ساخته است.

در تاریخ زندگانی چهارده معصوم (ع)، کتاب‌های بسیاری نگاشته یا ترجمه شده‌اند که هرکدام به نوبهٔ خود مفید هستند؛ اما نگارندهٔ این مجموعه سعی کرده با توجه به شرایط خاصی که آن بزرگواران داشته‌اند و با رعایت اختصار، به نکات و مطالبی بپردازد که معمولا به آن توجهی خاص نشده است. این کتاب در هفت فصل تألیف شده که عناوین فصول از این قرار است: میلاد نور، ویژگی‌های ظاهری و معنوی پیامبر(ص)، گاه‌شماری رویدادهای قبل از بعثت، واقعهٔ عظیم بعثت، گاه‌شماری رویدادهای بعد از بعثت، گاه‌شماری رویدادهای بعد از هجرت، معجزات و بیانات پیامبر(ص). 

در فصل هفتم این کتاب آمده است که پیامبر اکرم(ص) فرمودند: «پنج چیز را قبل از فرارسیدن پنج چیز دیگر غنیمت بشمار: جوانی‌ات را قبل از پیری، سلامت خود را قبل از بیماری، ثروتت را قبل از فقر، فراغت و فرصتت را قبل از سرگرم‌شدن به کار و زندگی‌ات را قبل از مرگ.»

خواندن کتاب پیامبر رحمت، حضرت محمد (ص) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که دربارهٔ پیامبر رحمت می‌خواهند بیشتر بدانند پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۲۱٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۵

تعداد صفحه‌ها

۱۵۴ صفحه

حجم

۶۲۱٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۵

تعداد صفحه‌ها

۱۵۴ صفحه

قیمت:
۱۸,۰۰۰
تومان