دانلود و خرید کتاب در باب فلسفه عکاسی ویلم فلوسر ترجمه پوپک بایرامی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب در باب فلسفه عکاسی اثر ویلم فلوسر

کتاب در باب فلسفه عکاسی

معرفی کتاب در باب فلسفه عکاسی

کتاب در باب فلسفه عکاسی نوشتهٔ ویلم فلوسر است که با ترجمهٔ پوپک بایرامی منتشر شده است. این کتاب را انتشارات حرفه نویسنده منتشر کرده است.

درباره کتاب در باب فلسفه عکاسی

کتاب ویلم فلوسر اولین‌بار در سال ۱۹۸۳ به زبان آلمانی چاپ شد. این کتاب از نخستین گام‌ها به سمت فلسفه عکاسی است. آثار فلوسر همه نشانی از تعهدی وابسته به نقادی دارند. نوشتار فلوسر رنگ و بوی مهاجرت دارد و منعکس‌کنندۀ سرنوشت «بی‌ریشه»، «بی‌اساس» و متزلزل انسان مهاجر در قرن ۲۱ است. فلوسر را فیلسوف رسانه‌های مدرن خوانده‌اند. نام او اغلب در کنار ژان بودریار و پل ویریلیو می‌آید.

این کتاب را می‌توان به‌عنوان یک اثر فلسفی در نظر گرفت که در آن فلسفه به نمادی از تفکر فراصنعتی و فراتاریخی ارتقا داده‌ شده‌ است. دغدغۀ فلوسر در این کتابْ تاریخ عکاسی نیست، بلکه نمایاندن یک شیوۀ تفکر در باب تاریخ، پس از پیدایش عکاسی است. او به توصیف عکس‌های «بیهوده» یا «اطلاع‌رسان» موجود نمی‌پردازد و با هنر عکاسی یا حتی عکاسی به‌عنوان یک هنر هم کاری ندارد. در باب فلسفه عکاسی اثری در مورد شک، دغدغه و تردید در جهان عکاسی است، جهانی که در آن باید با تاریخی که از عکس اشباع شده و «با حافظۀ جمعی که در گردشی بی‌پایان است»، کنار آمد.

خواندن کتاب در باب فلسفه عکاسی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به فلسفه پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۰۴٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

حجم

۶۰۴٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

قیمت:
۴۷,۰۰۰
۲۳,۵۰۰
۵۰%
تومان