دانلود و خرید کتاب زام بی، جلد چهارم؛ فرشتگان زام بی دارن شان ترجمه کژوان آبهشت
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب زام بی، جلد چهارم؛ فرشتگان زام بی اثر دارن شان

کتاب زام بی، جلد چهارم؛ فرشتگان زام بی

نویسنده:دارن شان
انتشارات:نشر ویدا
امتیاز:
۳.۸از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب زام بی، جلد چهارم؛ فرشتگان زام بی

کتاب زام بی، جلد چهارم؛ فرشتگان زام بی نوشتهٔ دارن شان و ترجمهٔ کژوان آبهشت است. نشر ویدا این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر چهارمین جلد از مجموعهٔ زامبی برای نوجوانان است.

درباره کتاب زام بی، جلد چهارم؛ فرشتگان زام بی

کتاب زام بی، جلد چهارم؛ فرشتگان زام بی دربارهٔ چیست؟ «بی» که چند ماه گذشته را در خیابان‌های لندن سرگردان بوده، با تعقیب علامتی قرمزرنگ روی درودیوار شهر، خود را به عمارتی بزرگ و درندشت می‌رساند؛ عمارتی که ساکنانی عجیب‌وغریب دارد؛ ساکنانی از جنس خود او. طولی نمی‌کشد که «بکی» می‌فهمد به‌جز خودش و زام‌بی‌های مجتمع زیرزمینی، عده‌ای دیگر هم بعد از تبدیل‌شدن به زامبی، دوباره عاقل شده‌اند و هوش و حواس‌شان برگشته است. «دکتر اویستین»، مدیر آن مجتمع، توضیحاتی به بکی می‌دهد که هر چند راهگشا هستند و اطلاعاتی در اختیارش می‌گذارند، اما جواب همهٔ سؤال‌هایش را نمی‌دهند. بی کم‌کم با بقیهٔ زام‌بی‌های نوجوان آشنا می‌شود و مهارت‌هایی می‌آموزد که در این زندگی جدید به کارش می‌آیند. دکتر اویستین از او چه می‌خواهد و این امکانات را برای چه در اختیار زام‌بی‌های عاقل و باهوش قرار داده است؟

خواندن کتاب زام بی، جلد چهارم؛ فرشتگان زام بی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به همهٔ نوجوانان پیشنهاد می‌کنیم.

دارن شان

دارن اوشانسی متولد ۲ ژوئیهٔ ۱۹۷۲ نویسندهٔ ایرلندی است که با نام دارن شان داستان می‌نویسد. اولین کتاب دارن شان Ayuamarca نام دارد که در سال ۱۹۹۹ منتشر شد. او در ژانویهٔ ۲۰۰۰ کتابی برای کودکان با نام «سیرک عجایب» نوشت. او این کتاب را برای سرگرمی نوشته بود، اما بسیار موردتوجه قرار گرفت؛ خصوصاً زمانی که کمپانی برادران وارنر پیشنهاد ساخت فیلمی بر مبنای این کتاب را داد. او که پیش‌بینی این فروش را نمی‌کرد، نویسندگی را ادامه داد و در طول ۵ سال ۱۱ کتاب دیگر از این مجموعه نوشت. این کتاب‌ها در ۲۸ کشور و به ۲۰ زبان ترجمه شد و حدود ۸ میلیون نسخه از آن‌ها فروش رفت. کمپانی برادران وارنر هرگز فیلمی از این مجموعه نساخت و حق ساخت آن به دارن شان بازگشت. در سال ۲۰۰۵ دارن شان اجازهٔ ساخت فیلم‌ها را به کمپانی یونیورسال استودیو فروخت. کتاب‌های او فضایی فانتزی و ترسناک دارند. مجموعهٔ «زام‌بی» نیز از آثار اوست.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

حجم

۳٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

قیمت:
۱۰۴,۰۰۰
۵۲,۰۰۰
۵۰%
تومان