دانلود و خرید کتاب آموزش جرم یابی دیجیتال ویلیام اوتینجر ترجمه جلال آقامحمدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آموزش جرم یابی دیجیتال اثر ویلیام اوتینجر

کتاب آموزش جرم یابی دیجیتال

دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب آموزش جرم یابی دیجیتال

کتاب الکترونیکی «آموزش جرم یابی دیجیتال» نوشتهٔ ویلیام اوتینجر با ترجمهٔ جلال آقامحمدی و ویراستاری مسعود محمدی زمانی در انتشارات دیده بان چاپ شده است. این اثر راهنمای جستجو، تحلیل و حفظ شواهد دیجیتال برای کاربران مبتدی است.

درباره کتاب آموزش جرم یابی دیجیتال

تماس‌های تلفنی، دسترسی به حساب‌های بانکی و قرارهای پزشکی شما؛ تماماً از طریق فناوری دیجیتال ردگیری می‌شوند. تقریباً هیچ فعالیت مجرمانه‌ای که شواهد دیجیتالی به آن مرتبط نباشد وجود ندارد و به‌عنوان یک محقق این وظیفهٔ شماست که تمامی شواهد موجود را کشف و بررسی کنید و یافته‌های خود را به حقیقت‌یاب ارائه کنید.

در کتاب آموزش جرم یابی دیجیتال، شما به اعماق سیستم‌عامل ویندوز خواهید رفت و فعالیت‌های کاربر بر روی سیستم را تشخیص خواهید داد. همچنین تفاوت‌های فایل سیستم‌های مورداستفادهٔ سیستم‌عامل ویندوز را فرا خواهید گرفت. یاد خواهید گرفت که چگونه ملزومات انجام تحقیقات دیجیتال، ازجمله انتخاب تجهیزات، آموزش و برنامه‌ریزی جهت پاسخ به صحنه جرم را آماده کنید.

کتاب آموزش جرم یابی دیجیتال را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به حوزهٔ امنیت دیجیتال پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب آموزش جرم یابی دیجیتال

«همانند هر حوزه دیگری، راه دریافت نتایج بهتر و مؤثرتر تمرین، انجام آزمون‌های واقعی و ساختی، آموزش و استفاده از تجربیات فعالان این حوزه می‌باشد. با خواندن این کتاب اولین قدم را برداشته‌اید. اینکه این کتاب را به‌تنهایی بخوانید یا به‌عنوان یک واحد درسی در دانشگاه بگذرانید و یا از آن به‌عنوان یک منبع در دوره آموزشی تجاری استفاده کنید، دلیل آن مهم نیست به‌هرحال خواندن این کتاب شما را در مسیر تبدیل‌شدن به یک محقق جرم‌یابی دیجیتال مؤثرتر قرار خواهد داد. جرم سایبری چیست؟ یک محقق جرم‌یابی دیجیتال چه جرم‌هایی را بررسی می‌کند؟ ممکن است یک محقق جرم‌یابی دیجیتال هرگونه اقدام نادرست در دنیای دیجیتال را بررسی کند. تقریباً همه افراد دارای یک دستگاه تلفن همراه هستند. حتی گاهی اوقات، فردی دارای چندین تلفن همراه، لپ‌تاپ و رایانه رومیزی است.

همه این منابع توانایی ذخیره میزان قابل‌توجهی از اطلاعات مرتبط به فرایند تحقیق را دارند. به‌عنوان‌مثال، من جرمی را علیه شخصی بررسی کردم که قربانی از لحاظ فیزیکی امکان ارتباط با پلیس را نداشته است. چگونه این موضوع تبدیل به جرمی شده است که نیاز به استفاده از یک محقق جرم‌یابی دیجیتال می‌باشد؟ در این مورد، متهم و قربانی از طریق یک وب‌سایت و پیام‌رسان فوری در دستگاه تلفن همراه خود ارتباط برقرار کرده بودند. بدین‌وسیله درحالی‌که آنها به طور مستقیم شواهدی دررابطه‌با جرم در دست بررسی نداشتند، اکنون مدارکی پیرامون ارتباط قربانی و متهم در اختیار داشتند. در قرن ۲۱، تقریباً هر جرمی ممکن است شواهد دیجیتالی از خود به‌جای بگذارد. امروزه جرائمی وجود دارد که برخی افراد از رایانه خود به‌عنوان ابزار انجام جرم استفاده می‌کنند، مانند ارسال ایمیل‌های مزاحم، کلاهبرداری و جعل، هک، جاسوسی شرکتی یا قاچاق تصاویر غیرقانونی. نوع استخدام شما تعیین‌کننده نحوه پاسخگویی شما به یک موقعیت را تعیین می‌کند، اگر مجری قانون باشید مجموعه‌ای از فرایندها را دنبال خواهید کرد، درحالی‌که در حوزه تجاری مجموعه‌ای متفاوت را دنبال می‌کنید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۵٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۳۰ صفحه

حجم

۱۵٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۳۰ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان