دانلود و خرید کتاب کوثر زهد سیدمحمدجواد وزیری فرد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کوثر زهد اثر سیدمحمدجواد وزیری فرد

کتاب کوثر زهد

معرفی کتاب کوثر زهد

کتاب کوثر زهد نوشتهٔ سیدمحمدجواد وزیری فرد است. این کتاب را انتشارات رسم وفا منتشر کرده است.

درباره کتاب کوثر زهد

کتاب کوثر زهد شامل بیاناتی در تبیین و اصلاح معنای زهد است. نویسنده در این کتاب با بیانی که از آیات و روایات گرفته شده است، سعی کرده علاوه بر تصحیح و تبیین معنای درست زهد، راهکارهای عملی و دستورات مناسب با آن را برای سالکان بیان کند.

نگاه به زندگی اهل‌بیت عصمت و طهارت در این کتاب به‌عنوان الگوهای کامل و الهی، از نقاط مثبت این اثر است. زهد در زندگی اهل‌بیت به‌ویژه حضرت زهرا (س) علاوه بر ارائهٔ یک نمونهٔ کامل و صحیح از زهد، به معنی ترغیب عملی به حرکت زاهدانه در مسیر کمال نیز هست.

تأمل در فرازهای نخستین دعای شریف ندبه نشان می‌دهد که مهم‌ترین عامل برای دستیابی به کمالات معنوی و قرب حضرت حق، زهد و بی‌رغبتی از دنیاست.

در کتاب «کوثر زهد» سعی شده با بیانی جدید حقیقت زهد و اثر آن در وصول انسان به کمالات تبیین شود و جایگاه زهد در زندگی اهل‌بیت به‌خصوص حضرت صدیقه طاهره علیهم‌السلام مورد بررسی قرار گیرد.

بیان نکات معرفتی در باب مقام بلند معنوی حضرت صدیقه علیهاالسلام که حاصل زهد و بی‌رغبتی ایشان از دنیا بود، این کتاب را از سایر کتب در این موضوع ممتاز کرده است.

خواندن کتاب کوثر زهد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی سعادتمند دینی پیشنهاد می‌کنیم. 

نظرات کاربران

محمد
۱۴۰۱/۰۶/۰۷

زهد از چیزاییه که خوب فهمیده نشده. خیلیا خیال میکنن زهد یعنی نون خشک خالی بخوری و گونی بپوشی. این کتاب کم نظیر رو بخونید تا هم با معنی صحیح زهد آشنا بشید هم جایگاه عجیب زهد ر‌و توی دین و سلوک

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۲۵ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۲۵ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان