دانلود و خرید کتاب حذف کنید تا به دست آوردید میثم یزدانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب حذف کنید تا به دست آوردید اثر میثم یزدانی

کتاب حذف کنید تا به دست آوردید

معرفی کتاب حذف کنید تا به دست آوردید

کتاب حذف کنید تا به دست آوردید نوشتهٔ میثم یزدانی است و انتشارات رهنج آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب حذف کنید تا به دست آوردید

آیا به چیزهایی که در کلاس‌های موفقیت و آموزشی و انگیزشی یاد گرفته‌اید، اعتقاد دارید و اگر اعتقاد دارید، آیا واقعاً به آن‌ها عمل کرده‌اید و نتیجه نگرفته‌اید؟ اگر این کتاب را هم بخوانید و به آن عمل نکنید، اتفاق جدیدی در زندگی‌تان نمی‌افتد. با خودتان روراست باشید، کاستی‌هایتان را بدون غرور بپذیرید و به خودتان قول بدهید که تمام موارد را رعایت کنید؛ در این صورت، نتایج شگفت‌انگیزی به دست خواهید آورد.

بی‌شک موفق‌بودن و موفق‌ماندن، نسبت به معمولی‌بودن، به تلاش و تمرین بسیار بیشتری نیاز دارد؛ چون تنها راه دستیابی به رضایت درونی از زندگی این است که خوب زندگی کنیم.

میثم یزدانی در کتاب حذف کنید تا به دست آوردید به ما می‌آموزد که باید بسیاری از داشته‌هایمان را حذف کنیم تا به دست بیاوریم. این کتاب نتیجهٔ مطالعات و تجربیات اوست که چه چیزهایی در زندگی‌مان کم یا زیاد شود تا به سرعت تغییر و رشد کنیم.

او در این کتاب قصد ندارد ما را متقاعد کند، بلکه می‌خواهد با نگاهی واقع‌بینانه و برآمده از آگاهی و تجربه، اطلاعات و تجربیات و درس‌هایی از گذشته و شرایط زندگی‌اش را بنویسد و در اختیار دیگران قرار دهد.

با واقع‌بینی، مسئولیت‌پذیری، نترس‌بودن، کسب آگاهی‌های روزمره، تمرین و تلقین، مرور روزانه، خودکاوی و روراستی با خود می‌توانیم به شرایط بسیار عالی در زندگی دست پیدا کنیم.

قرار است در این کتاب:

- یاد بگیریم که چه افکاری باعث شکست‌های ما در زندگی شده‌اند؛

- معنی واقعی درست فکرکردن و درست زندگی‌کردن را درک کنیم؛

- درصدد حذف عادت‌ها و باورهایی بربیایم که مانع پیشرفت ما شده‌اند.

در این کتاب می‌آموزیم که آگاهانه حذف کنیم و در عوض، بهترین رفتارها را آگاهانه با تمرین‌هایی ساده ایجاد و جایگزین رفتارهای قبل کنیم.

ما دوست داریم به چنین درکی برسیم و این درک درست را نقشهٔ راه زندگی خود قرار دهیم و در مرحلهٔ بعد تصمیم بگیریم:

- آگاهانه برای خودمان عادات و رفتارهای عالی بسازیم؛

- آگاهانه اتفاقات و رخدادهای زندگی خود را به دست بگیریم؛

- و آگاهانه بپذیریم که مسئول گذشته و آیندهٔ خود هستیم.

خواندن کتاب حذف کنید تا به دست آوردید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای کسانی که می‌خواهند خودشان مسئول زندگی خودشان باشند، سودمند است.

بخشی از کتاب حذف کنید تا به دست آوردید

«از کجا باید بفهمیم چه‌چیزهایی مانع رشد ما در زندگی شده و فرصت پیشرفت‌کردن را از ما گرفته‌اند؟ چه باورها و افکاری، مانند دست‌انداز، پیش‌روی ما را کند کرده‌اند؟

آیا یکی از دلایل نارضایتی ما از زندگی، فرهنگ ما بوده است؟ آیا شرایط اقتصادی یا سیاسی کشور در این امر دخیل بوده است؟ موقعیت اجتماعی و خانوادگی، نوع تربیت، نظام آموزشی و... چطور؟

بهترین راه برای آنکه دریابیم از کجا باید شروع کنیم، چه‌چیزهایی یاد بگیریم، چطور ضعف‌ها را برطرف و توانایی‌های خود را تقویت کنیم، چیست؟

برای آنکه رشد کنیم باید چه تمرین‌هایی را بیشتر انجام بدهیم؟ چه عادت‌هایی برای خودمان ایجاد کنیم؟ و چه عادت‌هایی را ترک کنیم؟

باید برای خودمان نقشهٔ روحی ترسیم کنیم و بدانیم در این نقشه دقیقاً باید روی چه نقاطی بیشتر تمرکز کنیم. قطعاً هیچ انسانی %۱۰۰ خوب و کامل نیست و نمی‌تواند در مرز بی‌نهایت شایستگی قرار بگیرد. پس، باید کمبودهای خود را بپذیریم و قبول کنیم که همان طور که نقاط قوت وجود دارند، کم‌وکاستی‌هایی هم وجود دارد. البته کیفیت عملکرد ما در بسیاری از موارد بسیار عالی بوده و هست.

لازم نیست حتماً همهٔ ابعاد وجودی‌مان را تغییر بدهیم. در بسیاری از موارد، ما در زندگی درست عمل کرده‌ایم. یکی از راه‌هایی که به کمک آن می‌توانیم تشخیص بدهیم که در زندگی راه درست را انتخاب کرده‌ایم یا نه، خواندن همین کتاب است؛ همین که در حال خواندن این کتاب هستید و تا این صفحه جلو آمده‌اید، نشان می‌دهد حتماً برای خودتان ارزش و احترام قائلید، دوست دارید پیشرفت کنید، چیزهایی را بیشتر به دست بیاورید و چیزهایی را تغییر بدهید.

این نشانهٔ خوبی است. بیایید سعی کنیم برای رسیدن به هدف‌هایی که در زندگی داریم، پذیرای کم‌وکاستی‌های خود باشیم. در هر جای این کتاب احساس کردیم ضعفی داریم، با تمام وجود تلاش کنیم آن را رفع کنیم و خودمان را به رفع کاستی‌ها و حل‌کردن مسائل عادت بدهیم.»

نظرات کاربران

کاربر 685481
۱۴۰۱/۱۰/۲۸

جامعه ی ای که ما امروز‌داریم خیلی سمی شده … این کتاب بهم کمک کرد شناخت بهتری نسبت به ادمای سمی داشته باشم

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۵٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

حجم

۸۵٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

قیمت:
۱۹,۰۰۰
تومان