دانلود و خرید کتاب اضطراب در نوجوانان بریجیت فلاین واکر ترجمه عباس عبداللهی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اضطراب در نوجوانان اثر بریجیت فلاین واکر

کتاب اضطراب در نوجوانان

معرفی کتاب اضطراب در نوجوانان

کتاب اضطراب در نوجوانان نوشتهٔ بریجیت فلاین واکر و ترجمهٔ عباس عبداللهی و هانیه صلح جو است و پندار تابان آن را منتشر کرده است. این کتاب دربارهٔ رهایی از اضطراب و رسیدن به آرامش و اعتماد به نفس است.

درباره کتاب اضطراب در نوجوانان

کتاب رهایی از اضطراب اجتماعی در نوجوانان نوشتهٔ بریجیت فلاین واکر همهٔ آنچه را که یک نوجوان برای شناسایی و غلبه بر اضطراب اجتماعی خود لازم دارد یک‌جا جمع کرده است. اگر زندگی نوجوان شما به دلیل وجود اضطراب اجتماعی محدود یا غیرقابل تحمل شده است، حتماً خواندن این کتاب را در برنامهٔ خود قرار دهید. اگر نوجوانی را می‌شناسید که با این نوع از اضطراب دست به گریبان است، او را تشویق کنید راه‌حل‌های ساده، واضح و قابل فهم این کتاب را حتماً امتحان کند.

اضطراب اجتماعی بسیار شایع است و می‌تواند شما را عقب نگه دارد. این نوع از اضطراب می‌تواند در دوران نوجوانی مشکل‌آفرین باشد. این کتاب راهنمای گام‌به‌گام مدیریت و غلبه بر این مشکل است. پس در سکوت رنج نکشید، کتاب حاضر راهی برای خروج از این وضعیت است و یاریگر شما خواهد بود.

کتاب اضطراب در نوجوانان یک ابزار عالی و منحصربه‌فرد برای نوجوانان است تا با اضطراب اجتماعی خود مقابله کنند. بریجیت فلاین واکر یک طرح گام‌به‌گام، ساختارمند و مبتنی بر شواهد علمی فراهم کرده است تا به نوجوانان کمک کند طبیعت اضطراب خود را بهتر درک کنند. تصاویر و مطرح کردن پرسش‌های متداول باعث شده مطالب کتاب کاملاً برای زندگی واقعی کاربردی باشند. محتوای مواجهه‌ها که قلب کتاب هستند، به‌خوبی توضیح داده شده و به آسانی قابل درک‌اند. 

خواندن کتاب اضطراب در نوجوانان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

آیا زمانی که در جمع هستید احساس اضطراب می‌کنید؟ آیا نگران هستید که دیگران از شما خوششان نیاید؟ آیا زمان ارائهٔ کلاسی یا ورزش در مقابل جمع عرق می‌کنید و دستانتان شروع به لرزش می‌کند یا حالت تهوع به شما دست می‌دهد؟ آیا حاضرید هر کاری انجام دهید که مجبور نباشید با کسی که خوب او را نمی‌شناسید صحبت کنید؟ آیا از رفتن به مهمانی یا سر یک قرار طفره می‌روید؟ آیا حتی از نگاه به چشمان افراد یا یک سلام کردن ساده به کسی که او را می‌شناسید هم اجتناب می‌کنید؟ اگر پاسخ شما به یکی یا همهٔ این سؤالات مثبت است، این کتاب برای شما نوشته شده است.

بخشی از کتاب اضطراب در نوجوانان

«استف از اضطراب اجتماعی رنج می‌برد. این به چه معناست؟ به بیان ساده، اضطراب اجتماعی شامل نگرانی و ترس شدید از موقعیت‌های اجتماعی است. ریشهٔ این ترس و نگرانی معمولاً ترس از قضاوت شدن، ارزش‌گذاری منفی و یا طرد شدن از طرف دیگران است.

اضطراب اجتماعی انواع مختلفی دارد. در مورد استف، اضطراب در مواجهه با افرادی است که او آن‌ها را خوب نمی‌شناسد. برای شخص دیگری ممکن است این قضیه به معنای گوشه‌گیری و انزوای کامل باشد. درحالی‌که برای آن دیگری اضطراب تأیید مدام گرفتن از پدر، مادر یا دیگران وجود داشته باشد تا جایی که به وابستگی کامل بیانجامد. گرچه ممکن است این موارد متفاوت به نظر برسند، اما لایهٔ زیرین همهٔ این اضطراب‌ها مشابه است. وقت گذراندن با دوستان مشکل است یا طبیعی رفتار کردن در کلاس غیرممکن است وقتی افکارت کیلومترها دورتر می‌روند.

همهٔ ما در دوران نوجوانی نگرانی زیادی در مورد طرز فکر دیگران دربارهٔ خودمان داشتیم و به همین دلیل اوقات سختی برای خودمان به وجود آوردیم. این همان چیزی است که باعث می‌شود یک روز عادی در مدرسه تبدیل به یک مسئلهٔ سخت و بغرنج شود. هر طرف که بچرخید دلیلی برای این وجود دارد که دیگران شما را دوست ندارند یا فکر می‌کنند شما به اندازهٔ کافی زیبا، جذاب، باهوش یا باحال نیستید. به احتمال زیاد دیگران اصلاً این‌گونه فکر نمی‌کنند، ولی برای شما سخت است که این را باور کنید.

در حقیقت آنچه که شما از ترس قضاوت شدن توسط دیگران انجام می‌دهید، باعث می‌شود آن‌ها شما را قضاوت کنند؛ در صورتی‌که اگر آن کارها را نمی‌کردید اصلاً چنین فکری راجع به شما نمی‌کردند. مثلاً وقتی همیشه از تماس چشمی با دیگران خودداری می‌کنید، ممکن است مرموز یا مغرور به نظر برسید. وقتی همیشه راجع به موضوع صحبت خود با بقیه فکر می‌کنید و به دفعات مرور ذهنی انجام می‌دهید، احتمالاً نامنعطف و غیر خودجوش دیده می‌شوید. وقتی به خاطر نگرانی از سرخ شدنتان بیش از حد آرایش می‌کنید رفتارتان صحیح به نظر نمی‌رسد. پس به این طریق اضطراب اجتماعی تبدیل به پیشگوی رضایت شخصی می‌شود.

خبرِ خوب این است که شما مطمئناً می‌توانید این چرخهٔ باطل را متوقف کرده و بر اضطراب اجتماعی خود غلبه کنید. در این کتاب من قصد دارم روش دقیق فائق آمدن بر این اضطراب را به شما نشان دهم و در همه قدم‌های این مسیر همراه شما خواهم بود. با این حال اجازه بدهید در ابتدا بهتر با عملکرد اضطراب اجتماعی آشنا شویم و ببینیم که آیا شما آن را تجربه می‌کنید یا خیر.»





نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۳۴٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۸۲ صفحه

حجم

۶۳۴٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۸۲ صفحه

قیمت:
۴۶,۵۰۰
۲۳,۲۵۰
۵۰%
تومان