دانلود و خرید کتاب روش های کاربردی در مقابله با اضطراب موسسه چاره جویی بحران و تروما (CTRI) ترجمه مهسا امیری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب روش های کاربردی در مقابله با اضطراب اثر موسسه چاره جویی بحران و تروما (CTRI)

کتاب روش های کاربردی در مقابله با اضطراب

معرفی کتاب روش های کاربردی در مقابله با اضطراب

کتاب روش‌های کاربردی در مقابله با اضطراب اثری از مؤسسهٔ چاره جویی بحران و تروما (CTRI) با ترجمهٔ مهسا امیری و زهرا کشفی در نشر نگره چاپ شده است.

درباره کتاب روش‌های کاربردی در مقابله با اضطراب

این کتاب یکی از کتاب‌های یک مجموعهٔ ۱۱جلدی دربارهٔ راهبردهای متنوع روان‌شناسی در موضوعات مختلف برای مشاوران است که توسط مؤسسهٔ CTRI (مؤسسهٔ چاره‌جویی بحران و تروما) در کانادا تهیه شده است و با اجازهٔ رسمی این مؤسسه توسط مؤسسهٔ روان‌شناسی چیستا ترجمه و در نشر نگره انتشار یافته است.

اضطراب سیستم هشدار‌دهندهٔ طبیعی بدن ماست که امکان وجود خطر را به ما نشان می‌دهد. زمانی که این واکنش، به‌طور مکرر و به‌شدت بروز کند و با موقعیت واقعی خطر هماهنگی نداشته باشد، می‌تواند زندگی را مختل کند و باعث ایجاد فشار و تنش زیاد در ما شود. با اینکه هر فردی اضطراب را تجربه می‌کند، اما تخمین زده شده است که بیش از یک چهارم جمعیت، اضطراب را در سطوحی تجربه می‌کنند که باعث ایجاد تنش در زندگی آن‌ها می‌شود. خوانندگان کتاب روش‌های کاربردی در مقابله با اضطراب بررسی خواهند کرد که چه زمانی اضطراب قابل انطباق است و چه زمانی به پریشانی تبدیل می‌شود. تمرکز اصلی بر یادگیری روش‌های عملی و دست یافتنی خواهد بود که می‌تواند در تمام طول عمر اعمال شود و جنبه‌های فیزیکی، عاطفی، تشخیصی و اجتماعی اضطراب را مورد توجه قرار دهد. خوانندگان راهبرد‌های کاربردی و در دسترسی را می‌آموزند که برای همهٔ سنین قابل استفاده هستند و همهٔ جنبه‌های فیزیکی، هیجانی، شناختی و اجتماعی اضطراب را مورد بررسی قرار می‌دهد.

کتاب روش‌های کاربردی در مقابله با اضطراب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب های روان‌شناسی و توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب روش‌های کاربردی در مقابله با اضطراب

«- طبق تحقیقات اخیری در مورد سلامت روانی جامعه کانادا، %۷/ ۲۲ از کانادایی‌های ۱۵ سال به بالا گزارش کردند که اکثر روزها تا اندازه‌ای یا بیش از حد دچار استرس بوده‌اند.

- نرخ شیوع در تمام عمر با توجه به این تخمین هاتغییر می‌کند که حدود %۲۵ از جمعیت در بعضی مواقع از اختلال اضطرابی رنج می‌برند.

- نرخ تشخیص و بستری شدن در بیمارستان در زنان تقریبا ۲ برابر بیشتر از مردان و در دختران بیشتر از پسران است.

- نکتهٔ کلیدی این است که اضطراب یا نگرانی را با الگوهایی مقایسه کنیم که در طول زمان ادامه دارند یا از آنچه که انتظار می‌رود، فراتر می‌روند. برای مثال: اضطراب اجتماعی معمولا بین ۱۲ تا ۱۵ سالگی افزایش می‌یابد و سپس در اوایل بزرگسالی ثابت می‌ماند.

تحقیقات نشان می‌دهند که اگر الگوهای نامنظم اضطراب در سال‌های اولیهٔ زندگی درمان نشوند خطر بروز دیگر اختلالات را افزایش می‌دهند.

- اضطراب معمولا زودتر از اختلالات خلقی یا سوء مصرف مواد، ظاهر می‌شود.

- تقریبا ۲۰ درصد افراد مبتلا به اختلال اضطراب، از اختلال خلقی هم رنج می‌برند.

- در صورتی که اختلال اضطرابی در کودکی یا نوجوانی تحت درمان قرار نگیرد، احتمال درگیری با اختلالات مشابه یا دیگر اختلالات اضطرابی افزایش می‌یابد.

- اضطراب در زمان‌های بعدی زندگی به یک نگرانی فزاینده و با میزان بالاتری نسبت به دیگر اختلالات خلقی تبدیل می‌شود. غالبا درمان‌های مربوط به بزرگسالان منجر به نتایج ضعیفی می‌شود و معمولا حساسیت بالایی به اثرات جانبی داروها وجود دارد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۵۵٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

حجم

۴۵۵٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان