دانلود و خرید کتاب چهار گفتار درباره گرجی های ایران در دوره صفوی هیروتاکه مائدا ترجمه حمید اسدپور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چهار گفتار درباره گرجی های ایران در دوره صفوی اثر هیروتاکه مائدا

کتاب چهار گفتار درباره گرجی های ایران در دوره صفوی

معرفی کتاب چهار گفتار درباره گرجی های ایران در دوره صفوی

کتاب الکترونیکی «چهار گفتار درباره گرجی های ایران در دوره صفوی» نوشتهٔ هیروتاکه مائدا با ترجمهٔ حمید اسدپور و مسعود ولی عرب در نشر میراث ماندگار چاپ شده است.

درباره کتاب چهار گفتار درباره گرجی های ایران در دوره صفوی

از شروع به کار مطالعات غربی در پرداختن به سلسله‌ها و اتفاقات صورت‌گرفته در ایران در سال‌های بین ۱۵۰۰ تا ۱۸۰۰م زمان چندانی نمی‌گذرد. مطالعات انجام شده از سال ۱۹۷۰م. تاکنون، تنها به چندین کتاب در مورد اوضاع ایران در عصر صفوی و چهره‌های شاخص این دوره محدود می‌شوند. روایات و گزارش‌های مبلغان اروپایی منبع مهمی برای شناخت ما از جامعه صفوی هستند.

در ۲۵ سال اخیـر، محققـان کوشیده‌اند تا گام‌های مهمـی را در جهـت افـزودن اطلاعات مهم به دانش موجود در مورد تاریخ ایران در اوایل دوران مدرن و به‌ویژه در مورد دوران حکومت صفویان بردارند. دانشنامه ایرانیکا EIr (از زمان آغاز به کار خود در سال ۱۹۸۲م. در بخش مرتبط با دوره صفویان، در میانه شروع فرایند نگارش ایـن دانشـنامه، بـه ایـن موضـوع اشـاره کرده است.

تاریخ صفویه از زمان آغازین خود، تنها بر مضامین محدودی که حتی تا به امروز نیز بر این حوزه مسلط بوده‌اند، متمرکز بوده است. در بین این حوزه‌ها، تـاریخ سیاسـی بالاترین رده را به خود اختصاص می‌دهد که در قالب تاریخ وقایع توسط اکثر محققان انگلیسی، و در مقوله مؤسسات و تاریخ‌نگاری، توسـط محققـان آلمـانی موردتوجه و مطالعه قرار گرفته است.

کتاب چهار گفتار درباره گرجی های ایران در دوره صفوی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به تاریخ ایران پیشنهاد می‌شود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۴۰ صفحه

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۴۰ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان